2012. június 28., csütörtök

Tegnapi szépségek

Sziasztok!

Ha már ennyire ruhás bejegyzéses napot tartok, megmutatom a két legújabb szerzeményem.

Tegnap anyum mondta, hogy válasszak két nyári felsőt még magamnak, így nagy örömmel szabadultam be az üzletbe, ahol elterveztem, hogy majd tuti találok olyat, ami 1000-1500 között van, és jó is és szép is és minden ilyen... Hát már vagy 6-8 felsőt felpróbáltam, de egyik sem volt az igazi, és őszintén, nem szeretek nyári sima felsőkre sokat kiadni, a nagyon max. az 2000 Ft, de annak brutáljónak kell lennie... :D

Aztán amikor már kezdtem feladni, megláttam két olyan felsőt, ami nagyon megtetszett, és már úgy voltam vele, hogy tuti, hogy vagy nem lesz jó rám, vagy bénán fog állni, vagy valami kehéje úgyis lesz...
Hát nem volt! Tökéletes volt mindkettő, így jöttek is velem! :]

Az egyik egy pink trikó:

Az igazi színe valahol a 2 kép között van, vakuval már túl neonos, vaku nélkül pedig túl fakó az igazi színéhez képest.


A hátulja pedig olyan, amilyet eredetileg akartam is:

Ez az egy darab volt már csak ilyen trikóból, 990 Ft volt, és pont jó volt rám. Hát nem egyértelmű, hogy engem várt?

A másik egy korall színű ujjatlan felső volt:

Ez is valahol a két szín között van, nem ennyire neonos mint az elsőn de nem is olyan fakó mint a másodikon, tegnap nem akart ez összejönni... :D


Ez 1490 Ft volt, és járt hozzá egy nyaklánc is.

Ez:


Magamtól nem vennék ilyen nyakláncot, de egészen megtetszett, a felsőhöz pedig nagyon illik, illetve még a trikóval is jól néz ki. :]

Szóval 2500 forintért kaptam két felsőt és egy nyakláncot.

Egyébként érdekes, mert sosem volt még ilyen, mint tegnap, hogy nem a megszokott szürke, fehér, fekete, esetleg piros dolgok után nyúltam, hanem olyanok után, amiket eddig annyira nem szerettem. De nagyon örülök, és mindenki azt mondja, hogy jól fog állni. :]

Nektek hogy tetszenek? Milyen felsőket viseltek szívesen nyáron?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

27 megjegyzés:

  1. Én pont ilyesmi láncot nézegettem ebayen, csak fekete biszbaszokkal meg sűrűbben voltak rajta és majdnem ilyen volt, csak teljesen más. :DD De sajnálok rá kiadni.. :D

    Amúgy nagyon jó felsők.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóval tök ugyanez csak tök más :DD

      Törlés
  2. Ja és nyáron kizárólag ujjatlan topokat, trikókat, de próbálok már kilépni a komfortzónából. :D Most valami "lebernyeget" is szeretnék. :D

    VálaszTörlés
  3. Áááá, pink trikó, szerelmes vagyok :D Nekem pont ilyenek hiányoznak a ruhatáramból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pink annyira nem volt meglepő végül is mint a másik, még magamnak is meglepetést okoztam, hogy egyáltalán felpróbáltam ilyet ... :D Amennyire nem tetszett régen ez a szín, most úgy megszerettem. Nem azért mert most ez lesz a divat, hanem vannak ilyen stikkjeim, hogy 1-1 színre rákattanok időnként :]

      Törlés
  4. Én most a pánt nélküliek felé hajlok, vagy atléta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok úgy tetszenek, egy van is, de a többségét nem nekem találták ki.. :(

      Törlés
  5. Nagyon szépek, elfogadnám őket! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a színük, tuti, hogy jól fognak állni neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nagyon remélem, most már a körmöm is passzol hozzájuk :P

      Törlés
  7. a pink trikóval vigyázz! hugomnak van ugyanilyen szürkében meg feketében és 2 mosás után szétnyultak :S valószínűleg túl magas hőfokon lettek mosva...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre kézzel mostam csak, de amúgy sem szoktuk túl magas hőfokon mosni a ruhákat :]

      Törlés
  8. Nagyon jók a trikók. Magamnak el nem tudnám képzelni, de nagyon vidám színes :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szerintem megpróbálkozhatnál Te is ilyesmivel! :]

      Törlés
    2. Oh, én lilában, kékben meg pirosban utazom, meg hát szürkében, barnában. Ez a rózsaszínes árnyalat engem sápít :D ami hülyén hangzik, de így van :D

      Törlés
    3. Hát ha nem is hülyén, de furin hangzik :]

      Törlés
    4. Hát ilyen nyomi színem van alapból, amit imádok, és hát a nagyon élénk meg nagyon pasztell színek nem állnak jól. Persze akad kivétel. Meg hát nem is vagyok nagy rózsaszín szerelmes XD

      Törlés
    5. Ó, én régen nagyon utáltam, aztán hogy megszerettem.. :D
      Amúgy egyre többen mondják, hogy olyan jól állnak nekem a színes dolgok, és mért jártam eddig semleges színű dolgokba, de hát nem tudom, olyan is kell :D

      Törlés
  9. nagyon jó színű mindkettő és tuti hogy jól fognak állni!:))

    VálaszTörlés
  10. az a nyaklánc óriási! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyakba egyébként csak így lógnak lefelé, de nem néz ki rosszul :]

      Törlés
  11. Az első trikó nagyon tetszik, én sok ilyet hordok nyáron. Kényelmesek, és bármivel kombinálhatóak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a legjobb benne, hogy egyszerű, de egy-egy szép kiegészítővel könnyű feldobni :]

      Törlés
  12. Tetszenek a felsők, a színük is nagyon jó. Én is trikós vagyok nyáron, de csőtopokat is szívesen hordok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én utóbbit leginkább csak itthon, vagy ha csak 1-2 órás a program, dolgozni pl jobban szeretek ilyesmikben. :]

      Törlés