2012. június 17., vasárnap

TAG - Ismerj meg jobban!

Sziasztok!

Ezt a TAG-et Zsófinál láttam, és eléggé megtetszett. Így én is kitöltöm.


1. Kiről lettél elnevezve?
Szerintem csak szimplán tetszett ez a név anyuéknak. Egyébként rengetegszer C-vel írják a nevem hivatalos helyeken, ezért általában hozzá kell tennem, hogy Klaudia, KÁVAL! ...

 2.Mikor sírtál utoljára?
Nem emlékszem rá, régen nagyon sírós voltam, viszont mostanában szerintem nem sírtam 1-2 hónapja már.

 3. Vannak gyerekeid?
Nincsenek, és nem is szeretnék. Egyet sem.


 4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Nem szeretnék másik ember lenni. :]
(Egyébként ez attól függ szerintem, hogy milyen másik ember lennék)

 5. Gyakran vagy szarkasztikus?
Megesik, de inkább az irónia jellemző rám.


 6. Bunjee-jumpingolnál?
SOHA. Ott halnék meg félelmemben. :D

 7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Csokis párnácska... Imádom. <3


 8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
Az összképet, az arcot, a körmöket, a fogakat nézem meg először magamtól. És mi tűnik fel? Hát.. Ami feltűnő.

 9. Milyen színű a szemed?
Barna, kis zöldes beütéssel, de van hogy ha nagyon mérges vagy ideges vagyok, egészen zöld a színe.

10. Ijesztő filmek vagy happy end?

Attól függ, milyen kedvem van épp.

 11. Kedvenc illatok?
Imádok minden vattacukros, cukros, csokis, kókuszos, kakaós, gumicukorra emlékeztető illatot. Parfümökben is.

12. Nyár vagy tél?
Ősz és tavasz... De inkább tél, nem bírom a meleget.


13. Számítógép vagy televízió?

Számítógép ÉS televízió. Kell a háttérzaj, bár egyre többször érzem, hogy szükségem van pár perc csendre.

 14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Görögországba az unokatestvéreimmel és a keresztszüleimmel.

 15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Sokan azt mondják boszi vagyok... Mondjuk volt már, hogy bejött 1-1 álmom, vagy amit kívántam, és túl nagy dolgok, hogy véletlennek lehessen mondani...

 16. Hol születtél?
Veszprém.

 17. Milyen hobbijaid vannak?
Zenehallgatás, sorozatok, filmek, sütögetni is szeretek,szóval azt hiszem, minden ami a blogon szerepel. :]

 18. Van háziállatod?
Egy cicánk van, de ő igazából a nővéremé, volt egerem, patkányom, de már nincs egyik sem, viszont szeretnék valami kis mütyűrt.

 19. Kedvenc filmek?
ITT leírtam őket. :]

 20. Van testvéred?
2 nővérem, az egyik 8, a másik 11 évvel idősebb nálam.


 21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Fodrász lettem, ezt is szeretném csinálni a későbbiekben is.


Köszönöm szépen a figyelmet, illetve mind a 150 (!) Feliratkozott Olvasómat! Nagyon sokat jelent ez nekem! :]

Ha van kedvetek, írjátok meg Ti is megjegyzésben magatokról ezeket a dolgokat.

16 megjegyzés:

  1. 1. Kiről lettél elnevezve?

    Fogalmam sincs :D

    2.Mikor sírtál utoljára?

    Ezt sem tudom, inkább már csendesőrült vagyok ha valami van. :D

    3. Vannak gyerekeid?

    Nem, és nem is akarok én sem.


    4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?

    Hülye kérdés. :D Valószínű nem tudnék róla hogy az az ember vagyok én és én meg egy másik.. Lehet most is így van. :D Hülyeség...

    5. Gyakran vagy szarkasztikus?

    Nem, én soha... ;DD

    6. Bunjee-jumpingolnál?

    Talán. Pillanatnyi hangulatomtól függene, de elhatározás után biztos nem, mert mire eljönne a nagy nap visszatáncolnék...


    7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?

    Ritkán eszek, nincs kedvenc, de az ilyen csokis cuccok bejönnek, amikben nincs töltelék. Az már nekem sok.

    8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?

    Összkép. De az arc, cipő, kéz, haj nagyon fontos nekem.

    9. Milyen színű a szemed?

    Szürkés kék.

    10. Ijesztő filmek vagy happy end?

    Ijesztő film happy enddel. :D

    11. Kedvenc illatok?

    Vanília, fahéj, gyümölcsök, kakaó, vattacukor, összességében én is az édes illatokért vagyok oda.

    12. Nyár vagy tél?

    Nyár és tél. Tavasz és ősz kizárva. :D

    13. Számítógép vagy televízió?

    Számítógép.

    17. Milyen hobbijaid vannak?

    Számítógépezés, informatika, olvasgatás, körömlakkozás tökélyre fejlesztése :D, ékszerkészítés ha van miből.


    18. Van háziállatod?

    Degu. ^^

    19. Kedvenc filmek?

    Sok...

    20. Van testvéred?

    Nincs.

    21. Mi leszel, ha nagy leszel?

    Irodai asszisztens. Vagy külföldön bármi. :D



    Fuhh ez hosszabb volt, mint hittem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jahh kimaradt:

      15. Van-e valamilyen különleges képességed?

      Rekord időn belül tudok emberek agyára menni a racionalizmusommal és a közönyömmel az ilyen minimálisan is ezoterikus dolgok felé. :D

      Törlés
  2. Én is imádom a csokis párnácskát ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan, hogy finom, és ami benne van is nagyon finom, így finom a négyzeten! :D

      Törlés
  3. most már talán én is kitöltöm ezt. vagy valami hasonlót :D

    VálaszTörlés
  4. 1. Kiről lettél elnevezve?
    Fogalmam sincs ...

    2.Mikor sírtál utoljára?
    Nem tudom, mostanában nem

    3. Vannak gyerekeid?
    Van egy kislányom :)


    4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
    Sztem igen, tök jó fej vagyok xDD
    ... meg szerény :)

    5. Gyakran vagy szarkasztikus?
    Én is inkább irónikus vagyuk



    6. Bunjee-jumpingolnál?
    Igen-igen-igen, már alig várom, kb 10 éve készülök rá ...

    7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
    Cini-minis nyammm :)



    8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
    Ápoltság (köröm, ruha, haj), aztán az összekép

    9. Milyen színű a szemed?
    Zöld

    10. Ijesztő filmek vagy happy end?
    Horror minden mennyiségben!

    11. Kedvenc illatok?
    Hú nekem nagyon sok illat bejön, nem tudom így besorolni, mert van olyan kategória, amiből 1ik tetszik, másik nem. Nem a reklám helyed, de pl az új avonos parfüm nagyon bejön, meg persze az örök sláger, a Far Away :)

    12. Nyár vagy tél?
    A melget nem bírom, halálomon vagyok, de fázni se szeretek, viszont télen fel lehet öltözni :), úgyhogy TÉL



    13. Számítógép vagy televízió?
    Számítógép ÉS televízió. Kell a háttérzaj :)

    14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
    Törökország

    15. Van-e valamilyen különleges képességed?
    Rengeteget tudok beszélni, bár ez nem olyan ritka és nem is különleges :D


    16. Hol születtél?
    Gyula

    17. Milyen hobbijaid vannak?
    Net, filmek, néha gobelin-ezek, télen van, hogy rám jön a kötögetés is :)

    18. Van háziállatod?
    Volt, egy hete halt meg a vadászgörénykénk :(


    19. Kedvenc filmek?
    Fűrész I-VII, Freddie Prinze Jr-os filmek ...

    20. Van testvéred?
    2 húgom, 6 és 9 évvel fiatalabbak


    21. Mi leszel, ha nagy leszel?
    Felnőtt? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig ezt mondom, télen tudunk feljebb öltözni, de nyáron van ahonnan lejjebb vetkőzni nem lehet :D

      Törlés
    2. Részvétem a göri miatt, olyan édes volt. :(

      Törlés
    3. Köszi, élhetett volna még szegénykém :(

      Törlés
  5. Csokis párnácskák *-* bakker úgy imádomxD ritkán eszek kb. évente egyszer :D de akkor nagyon sokat és természetesen tej nélkül..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, szép! :D
      Nagyon rá lehet kapni, még jó, hogy mostanában nincs itthon, csak másmilyen gabonapehely. :P

      Törlés
  6. Tej nélkül veszélyes a gabonapehely én mondom, valahogy több fogy belőle olyankor :D

    VálaszTörlés
  7. Jó volt olvasni. :D Én is bajban vagyok a nevemmel, de én a vezetékkel. Gercuj. És eredetileg Gerczuly. Van aki cz-vel írja, van aki ly-nal, ezért ált. én is kell mondjam, hogy z-nélkül, csak c-vel, rendes j. :D Amúgy nagyapám neve rendesen, cz-vel és ly-nal volt írva, de az 4 fia neve négyféleképpen került be az anyakönyvbe. Akkoriban nagyban folyt a románosítás...:/ Most, mikor a magyar állampolgárságra apapírokat leadtam, kérhettem volna a névváltoztatást is, hisz voltak bizonyítékok, hogy bizony az cz, ly, de utána rengeteg hivatalos iratot hitelesíttetni kellett volna új névvel, új személyi...szóval sok macera. Ráadásul már annyira megszoktam így...jó ez. :D
    Kitöltöttem én is:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/08/tag-ismerj-meg-jobban.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be is diliznék... :D Már az Orbánt is folyamat Horvátnak értik, meg a Klaudiát is mindig C-vel akarják, de főleg ha rendelek valamit, és elmondom 2× hogy de KÁVAL!! és kihozza a futár C-vel, akkor ki tudok akadni rajta. :D

      Törlés