2012. június 19., kedd

Szemhéjpúder-mustra

Sziasztok!

Összeszedtem, milyen szemhéjpúdereim vannak, le is fényképeztem őket, illetve a két palettát is.


Constance Carroll négyes szemhéjpúder:

Ezt szerintem valamelyik barátnőmtől kaphattam, már használtan, de nagyon tetszett anno a  4. szín, ez meg is látszik, de a többi is szép egyébként, csak valamiért a rózsaszínek után annyira sosem nyúltam.


Joker Cosmetics négyrészes szemhéjpúder:

Ennél is arra tippelnék, hogy valakitől "megörököltem". 4 szép zöld, de mivel nem túlságosan pigmentáltak, ezek után is ritkábban nyúlok, leginkább ha nem akarok túl feltűnő sminket.


Oriflame hármas szemhéjpúder:

Szintén úgy örököltem, mint az előző kettőt, és akkor jó ideig rengetegszer használtam, főleg a bal, majd a jobb színt, de mint látszik, a középsőt sem hanyagoltam annyira, egyébként mindhárom szín szép, és szerintem egészen jól pigmentáltak.


Oriflame mono szemhéjpúder:

Ezt talán tavaly ilyenkor rendeltem, nagyon szeretem, egy sima bőrszín, tökéletes, ha nem akarok színt a szemhéjamra, csak egy sima natúr sminket, de mégis kicsit kiemeli a szemet. 


Butterfly collection hármas szemhéjpúder:

Ezt szeptembe-október környékén vehettem tavaly, eurósboltokban és 1-2 kínai üzletben is láttam már, pár száz forint, annyit megér, de többért nem vettem volna meg. A pigmentáltsága ennek sem annyira erős, de azért  rossznak sem mondanám.


L'oreal szemhéjpúder duó:

Ezt is úgy kaptam, ha jól emlékszem, és bár nem rossz, meg így tetszenek a színek a tartóban, felkenve nem ilyen erős, nagy ritkán kerül csak elő.


meis cosmetics szemgéjpúder duó:

Eurósboltból van, kb másfél éve lehet meg, jó ideig hanyagoltam, pedig csodaszép mindkét szín, és elég jól pigmentáltak, a zöld valami isteni... Ezt is láttam már kíni üzletben is, és ennek is, és a többi meis terméknek is Qianyu felirat van az alján.


Lovely kettős szemhéjpúder:

Decemberben vettem, nagyon tetszett ez a megoldás, hogy egy nagy körön belül van a kisebb, ezenkívül nagyon szép mindkét szín is.



 Az előzővel együtt vettem, a kettő került 900 Ft-ba, mert egyes darabok 300 Ft-ra voltak leárazva 600-ról, és a kettő közül valamelyik az akciósok között volt, közben nem az volt.. (Köszi, kedves vásárlók, hogy olyan jól össze tudjátok kavarni!)
Végül mindkettőt elhoztam, mert nagyon tetszettek, ebből a lilából a sötétebbet nagyon szeretem a szemem alá is használni, szerintem simán megérik az árukat!


Essence kétágyas szemhéjoúder:

Na, ezt nem is tudom, mikor vettem, nem rossz, de a sötétebbnek jóval gyengébb színe van bőrön.


Essence mono:

Szép pezsgőszín, highlighterként szoktam használni, illetve szintén jó még minimál sminkhez, amikor nem nagyon akarok színhez nyúlni.


Essence mono:

Ezt ha jól emlékszem, barátnőtől kaptam talán karácsonyra vagy szülinapra, nagyon szép színe van, icipicit csillog, de nem túl feltűnően, általában ezzel húzom át a szemöldököm.


Lovie szemhéjpúder duó:

Anyukámtól kaptam, valamihez adták Neki, és ahhoz képest, amire számítottam, hogy milyen gagyi, teljesen jó. A barnás bőrön szép bronzos színű, a másik pedig arany. Persze a csomagolása hamar beadta a kulcsot, de piros pont, hogy még így is jól zár!


Constance Carrol mono szemhéjpúder:

Ezt még gimiben vettem, emlékszem, égre földre kerestem, mire rátaláltam. Szegényben már alig van, meg le is ejtettem jó néhányszor, imádtam, és nagyon szép színe van, főleg fekete szemceruzán.


Miss Sporty duó:

A dm-es zsákbamacskában volt, és még nem használtam túl sokat, de tetszik, erős a színe, és jól bírja a meleget is.


Miss Sporty Cat's Eyes paletta:

Bellala blogján nyertem, teszt is volt róla. Ott le is írtam a véleményem, hogy bár nagyon szépek, a lila és a kékes szín elég gyengék, de a belső szemzugba tökéletesek!


Miss Sporty mono:

Ezt tesótól örököltem, látszik, hogy elég sokat használtam, Ő nagyon nem is festette magát, szóval ez szinte még érintetlen volt. Egyébként egy matt sötétbarna, de még teljesen nappali kategóriába tartozik.


Avon mono:

1-2 éve rendeltem, matt sötétbarna, nagyon sötét! De ő is a szívemhez nőtt, az ára is jó volt, és elég erősen pigmentált darab.


Avon szemhéjpúder:

Imádom ezt a megoldást, bár az aljából nem jön majd ki maradéktalanul szerintem.. Ezt is rendeltem, egy nagyon szép sötétszürke alap királykékes fénnyel, gyönyörű, de sajna lég drágák lettek ezek a szemhéjpúderek, pedig szinte mind tetszett közülük. Alkalmi sminkeknél nagyon jó szerintem.


Avon Quick Pen folyékony szemhéjfesték:

Szép, pezsgős-ezüstös színe van, ha jól emlékszem megrendelte valaki, de nem kellett neki, így nálam landolt. Sosem szerettem a krémes és folyékony szemfestékeket, valamiért mindig összecsomósodnak a szemhéjamon, de ez nem! Abszolút szeretem, és sajnálom is, mert nem sok van már benne.


Avon CT szemhéjpúderduó:

Ezt is rendeltem, egy ideig imádtam ezeket a zöldeket, de mostanában elfelejtődtek, viszont még mindig tetszenek, és talán mondhatom, hogy a CT rész az a szemhéjpúderek közül, ami megéri a katalógusbeli árát szerintem.


Avon CT szemhéjpúderduó:

Szintén magamnak rendeltem, és még mindig imádom, a jobb oldali elég sötét, de nagyon szép szemre felkenve, a bal oldali pedig csodaszép színű, igazi nyári szín szerintem.


Avon CT szemhéjpúder:

Ezt kaptam CrazyLime-tól, még most barátkozunk, de eddig nagyon tetszik. :]


Szintén Avonos szemhéjpúder:

Ilyet már egy ideje nem is láttam a katalógusban, és szegény eléggé leharcolt már, még újkorában leejtettem, de nem tört szét, csak kicsúszott a tartóból, így végül teljesen használható maradt. Ez ilyen vizesen és szárazon is használható, és nagyon imádom! :]


Avon CT szemhéjpúder:

Eleinte annyira idegesített, hogy alig jön ki a lyukon a por, aztán rájöttem, hogy csukott állapotban, lefelé fordítva ha kicsit a tenyeremhez ütögetem, akkor nagyon szépen feljön, és így már könnyű használni. Ez egy csillámos ezüst, amiből azt hiszem, sosem elég, bár ezt sem láttam már jó ideje a katalógusokban.


Szintén CT golyós szemhéjpúder:

Szerintem már csak 1-2 használatnyi van benne, amit úgy bánok, az egyik legkedvesebb szemhéjpúderem, csodás a színe és nagyon bejött ez a kis golyós megoldás... Szintén nem láttam már régóta a katalógusban, pedig nagyon jó, és még a lila meg az ezüst is tetszett belőle.


Csoportkép a lakhelyükön :]


Lovely Disco make up set paletta:

Róla már volt szó, egész megszerettem, barnákból és szürkés színekből szerintem sosem elég, igazi jolly jokerek ha rohan az ember, vagy valami egyszerűbbre vágyik. A barna részét többször használtam, de szerintem csak azért, mert a szürkék a következőben tökéletesek számomra.


Sleek Bad Girl paletta:

Azt hiszem, ha elmondom Nektek, hogy mindennek kidobom a dobozát, de ennek nem dobtam, akkor sejthetitek, mekkora becsben tartom.


Ezt a szüleimtől kaptam karácsonyra, még a fóliájára is vigyázok ám! :]
Az első négy színt használom legtöbbször, de egyébként a többi is csodás, de hétköznapra elég erősek, ezzel is láthattatok már pár sminket, és még szándékozom is hozni néhányat majd. Azt hiszem, teljesen megéri az árát, és bár a sötét színek miatt nem a legjobb hétköznapokra (az első négy szín de! :D). mégis nagyon megszerettem, és jó döntésnek érzem, hogy ezt kértem. :]



Nos, ennyi lett volna a szemhéjpúder-gyűjteményem, de remélem azért még bővülni fog, illetve tudom is.. :]


Melyik tetszik legjobban Nektek? Melyikről szeretnétek bővebben olvasni? Esetleg legyen egy pár részes "sorozat" swatchokkal? Várom a kívánságaitokat! :]


Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. A noname négyes zöld, meg a kettes loreal, meg a barna essence az tőlem van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az essence-be biztos voltam, a többit csak sejtettem :D

      Törlés
  2. A Bad Girl-t én is a sötét színek miatt nem merem megrendelni, mert gyönyörű, de mikor fogom kihasználni? Heti egyszer buliba vagy koncertre? Volt olyan is, hogy oda is a nappali sminkben mentem, csak kicsit tettem rá még egy réteget meg alul is kihúztam a vízvonalam feketével. Meg egy kicsit több pirosító és egy sötétebb rúzs.
    De akarok egy Sleek-et, de még nem tudom, melyik lesz az.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ettől függetlenül nem bántam meg, mert van hogy csak 1-1 sötétebbet használok belőle, és a többi része világosabb, még úgy is megéri szerintem :P
      Bár én bulikba inkább olyan sminket szoktam készíteni (nem is járok buliba, haha, szóval ha baráti összejövetel van, így írom inkább :P) ami már jól bevált... :P

      Törlés
    2. Én szeretek kísérletezni. A legutóbbi, amit így csináltam, annyira jó lett, meg is dicsérték a csajok :) (azóta volt még egy két buli, de minimálba kellett sminkelnem, mert valami kiütötte a szemhéjam, így csak elfedtem meg tus) :)

      Törlés
    3. Én is szeretek, de ha menni kell valahova, tuti elrontanám :D
      (mármint az ilyen erősebb sminkeket)

      Törlés
  3. Hát ez tök jó poszt, látom nem csak nekem vannak 1000 éves szemhéjpúdereim :D
    Többet is láttam, ami nekem is megvan mai napig :DD
    Pl az elsőből nekem is van, elég hasonló szín, a második az a kék, nekem kék és szürkébe van.
    Olyan "szivacsosecsetes megoldásos" aljából nemkijövős (:D) nekem is van, igaz én nemrég rendeltem rózsaszínt és én is nagyon szeretem.
    Avon mono és duo-im is vannak, mer én 10 éve is avonoztam ám :)
    2 amin nagyon meglepődtem :D, az a folyékony, pontosan ugyanez a szín van nekem is, sajnálom kidobni imádtam, csak volt egy idő amikor nem nagyon festettem magam és sok minden feledésbe merült, viszont az enyém iszonyat büdös, úgyhogy nem használom...
    És a másik pedig a golyós, az is nemrég került elő, bár az enyémen már nincs semmi felirat :D, nekem ezüst van és most non-stop azzal vagyok kifestve :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A golyós.. Követelem hogy hozzák vissza!! :D

      Törlés
  4. Jajj az az első Constance Caroll szemhéjpúder régen nekem is megvolt! Talán az volt az első saját szemhéjpúderem és imádtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony, nem mai darab, már ezer éve nem is láttam ilyet :]

      Törlés
  5. Wáááh, Constance Carrol :D Hogy imádtam a lakkjait! Rengeteg volt belőle, olcsó volt, 2 rétegben fedett, viszonylag gyorsan száradt sok szép szín, jááájjj :D. Volt egy kék mono szemhéjpúderem is tőlük, az volt az első :D
    A lakklemosója meg minden gond nélkül leszedte a feketét.
    De sajnáltam, hogy eltűnt (mármint a márka)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is abból volt régen a legtöbb lakkom, most már csak egy fekete van, de nem vagyok elégedett vele maradéktalanul....
      A lakklemosójáról nem is tudtam hogy van :O
      Lakkokat tudom, hogy vannak még, szemhéjpúdereket és társaikat már nem tudom, de még talán azokat is lehet kapni valahol.

      Törlés
    2. Azt ne mond, hogy lehet még kapni őket?!

      Törlés
  6. ÓÓ, Constance Carroll! Nemrég fogyott el a pirosítója, ilyen tartóban is volt, mint a szemhéjpúdered. Nekem is van jópár öreg darabom, de semmi bajuk nincsen :) Az a Meis/Qianyu szemhéjpúder állagra milyen? Egyszer vettem valamilyen kínai szemhéjpúdert, és baromi erős színei voltak, csak túl darabos, krémes volt az állaga :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt írtam már róla:
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2012/03/kek-smink-szemhejpuder-leiras-nyertes.html

      Állagra sima szemhéjpúder állagú, és ami nálam extra meglepi volt, nem csak a felső réteg volt csillámos és gyönyörű, hanem alatta is! :]
      Icipicit porol, de nem zavaró, simán le lehet törölni fülpiszkálóval ha véletlen leesne sminkelés közben 1-2 szem.

      Törlés