2012. június 26., kedd

Nyereményem Zsancitól

Sziasztok!

Facebookon már írtam, hogy ideért a meglepi nyereményem,amit Zsancinál nyertem, és marhára izgultam már, mi lehet az, mert nem volt hajlandó elárulni. Egyébként sokat vártam rá, de ettől még édesebb lett az öröm, és nagyon kedves volt végig, mindig tájékoztatott, hogy feladták már Neki a csomagot, meg mikor odaért hozzá, akkor is szólt, meg amiatt is, hogy ne haragudjak, mert még nem tudta feladni, szóval nem csak a nyereménynek örülök, hanem annak is, hogy nagyon kedves volt alapból. :]

Na de nézzük, miket kaptam:

Csoportkép, és a levél, amit írt hozzá. (meg a hajam, ismét...)

 Lenor mosószer minta:

e.l.f. kozmetikumok:
Nos, nem tudom, mennyire volt szándékos, de minden esetre nagyon ötletes, hogy ugye e.l.f. mint eyes, lips, faces, azaz szemek, szájak, arc, és mindhárom csoportból kaptam 1-1 terméket. :] 

Zöld csillámos szemceruza:
 Ilyen színt kerestem szemhéjtusban már jó ideje, de nem találtam meg az igazit, szóval ennek nagyon örülök! :]

Szájfény:
Sosem volt még ilyen tekerős ecsetes megoldású szájfényem, és mivel úgysincs sok (még, haha),  ennek is nagyon örülök, és szép is egyébként.

Folyékony korrektor: 
 Ilyenem sem volt még soha, szerencsére nagyon nem is vagyok rászorulva a korrektorokra általában, de persze sosem árt, ha van az embernek. Eddig is volt, de nem ilyen, eddig viszont nagyon szimpatikus!

Szívecskés fülbevaló:

Ez is nagyon tetszik, csak sajna csak bedugós fülbevalót hordok, így ő a Tesómnál landolt, aki eléggé örült is neki. :]

Amúgy tegnap már próbálgattam a dolgokat a kezemen, és ma fel is avattam a sminkcuccokat, és sietni fogok velük ígérem, de még így is annyi minden van, amiről akarok, amivel vártam, hogy azért lehessen valami kis véleményem róluk, így pár hét biztosan lesz míg tesztet írok, de addig is lesz majd kép a héten a mai sminkemről, amiben használtam őket!

Nagyon szépen köszönöm még egyszer Zsancinak ezt a sok szépséget! :*

Köszönöm a figyelmet, ha minden igaz, ma lesz még egy CATRICE ezüst tusról teszt, a képek is megvannak már hozzá, csak meg kell írjam. :]

9 megjegyzés:

  1. Váó, nagyon jókat nyertél :) Gratula, te kis máker :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa! :)
    Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszenek, egyébként az ELF mármint "Eyes Lips Face" nem szándékos volt, de én is észrevettem és jót mosolyogtam rajt! :) A Lenore a legújabb öblítőjükből való minta.
    A szájfényt azért mert szerintem illik hozzád a színe (nem tudom milyen, nekem még nem volt)
    A korrektor, mert sosem árt ha van (nekem is van szeretem és elég jó, bár nem a legeslegjobb az eddig próbáltak közül...)
    A szemcerkából nekem fekete van és jóó, puha, könnyen felvihető, remélem ő is az lesz, ja és Neked azért zöld, mert a barna szemhez szupi a zöld.
    A fülit meg használja egészséggel a tesókád :)
    És még egyszer ne haragudj, hogy ennyit kellett várnod rá :)))
    Puszó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor a véletlen műve, de jól jött ki :]

      Törlés
  3. Olyan tekerős szájfényem nekem is, és olyan fini puncs fagyi illata van! A tiédnek is? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az égetett cukor jutott eszembe az illatáról, de mindenképp jó illatú.

      Törlés
  4. Ennek az öblítőnek nagyon jó az illata, mi már vagy 3-4 flakonnal elhasználtunk belőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy jó lesz :]
      Még nem próbáltuk ki, de biztos tetszeni fog :]
      Még az arany flakonos Lenoret imádtam, eleinte meg csak a neve miatt tetszett :D
      http://www.youtube.com/watch?v=Ku-vdR_zZhM

      Törlés