2012. június 13., szerda

MUA - Undressed (KELL!!)

Sziasztok!

Nem mondok túl nagy újdonságot, de a Make Up Academy új palettával bővült, méghozzá "Undressed" névre hallgat a kis szépség.

Mondják, hogy az UD Naked paletta utánzata, engem aztán ez sem érdekel, egyszerűen szerelem. Úgy ahogy van, szerelem.
Egyébként  £4.00 , ami szerintem mesés ár érte, szóval neki kell álljak gyűjtögetni, ami eddig egész jól megy, ugyanis tegnap sem vettem semmit a Rossmannban. Na de térjünk vissza a drágaszághoz... :]

Ő az:




Eddigi képek forrása
Az előző kívánságlistán szerepelt is egy MUA paletta, de ez kell inkább ahelyett, szóval, tényleg szerelem.. :D

IDE KATTINTVA egyébként láthatóak swatchok, illetve sminkek is, ami alapján megdobbant a kis szívem, nem is pocsékolom tovább a szót, egyszerűen AKAROM! :]

Nektek hogy tetszik? Van már MUA palettátok vagy bármilyen sminkterméketek tőlük? Nekem még nincs, és a hangsúly most a mégen van, hiszen ha minden igaz, akkor hamarosan két rúzsom lesz  ettől a márkától, és iszonyatosan várom már, hogy milyenek lesznek!

Köszönöm a figyelmet! Kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Nekem is a 'kell' kategóriába esik. Biztosan meg fogom venni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most totál oda vagyok meg vissza, első helyen áll a mit szeretnék kérdésre... :]

      Törlés
  2. Nekem fénysebességgel változnak a paletták a kívánságlistámon :D Szerintem is kicsit a Naked-re hajaz, de ez engem nem zavar :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem sem zavar, mert azt úgysem fogom tudni megvenni, meg azért van jó pár natúr színekkel előrukkoló paletta ;]

      Törlés
  3. Első ránézésre olyan egysíkúnak meg egyformának tűnik, de a swatchokat nézve nekem is kell. :D Talán még jobban tetszik mint az Au Naturel paletta. Hm hm bajok lesznek itt asszem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát ez az, azok a csodaszép sminkek is, amiket láttam vele.. :]

      Törlés
  4. Nagyon szép, az én listámon a Sleek Original/Oh So Special/Storm van, csak még el kell döntenem, h egyáltalán szükségem van-e rájuk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nekem a másik MUA palettát simán kiüti ez, de még az Oh So Specialt is :$

      Törlés
  5. Nekem eddig ez a MUA paletta van meg: http://colours-of-letti.blogspot.hu/2012/01/makeup-academy-eye-palette-heaven-earth.html
    Ééés ez lesz a második! Szerintem is ellenállhatatlan a kicsike! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az volt az eredeti kívánság, de ez visz mindent! :D
      (Persze karácsony, szülinap környékén nagyon jól esne :DD )

      Törlés