2012. június 16., szombat

Kívánságlista IV. felvonás

Sziasztok!

Mint már mondtam, ez a listázás dolog azért tök jó nekem, mert útközben esetleg amit nem vettem meg, mert megvehettem volna, de másra költöttem inkább, az azt jelenti, hogy nem is kell annyira.
Illetve ha valamit nem vettem meg, de még mindig szeretném, az meg azt jelenti, hogy tényleg szeretném!

 Akit az eddigiek érdekelnek, itt megnézheti őket: 1. 2. és 3. rész.

Kezdeném az aktuális "kell" kategóriával, tehát amit még nyárra szeretnék beszerezni. (De furcsa, hiszen nyár van... Csak nekem még fura, hogy a nyár nem jelent már semmi szünetet, szabadságot... na mindegy)

- Pár trikó nagyon kéne, ebben nem vagyok túlzottan engedékeny, nem ujj nélküli pólót, nem toppot, nem egyebet, TRIKÓT szeretnék. (lehetőleg jót, és nem túl drágát)
Forrás
- Még mindig nagyon szeretnék valami igazi "matrózkék" körömlakkot.

Forrás
- Moyra 43. lakk.
Forrás
- Egy bizonyos DaVinci lakk.
Forrás
- Színes tusok: lehetőleg metálos, zöld és barna vagy kék színben.
Forrás
- MUA - Undressed paletta.
Forrás
Ha minden jól megy, hamarosan az enyém a kicsike. :]

- Ilyen mágnesek. (És esetleg valami szép színű mágneses lakk, bordó vagy zöld, netán lila)
Forrás

- Ékszerek. (valószínűleg e-bayről)
Ezekből van konkrét elképzelés, tehát amire már rátaláltam, meg van, ami lehet, hogy még nem is létezik, csak az én képzeletemben.. Ennek majd szánok egy külön bejegyzést, hogy mik azok az ékszerek, amiket szeretnék beszerezni.

- A rövidnadrág téma már a varrónőnél van, nagyon nagyon remélem, hogy olyan lesz, ahogy szerettem volna. :]

És hogy mi NEM kell mégsem? Bár a színek gyönyörűek a palettában, a swatchokat elnézve nagyon nem fogott meg a Sleek két Matte palettája, így azok kilőve!

És végül, amik már eleje óta a lista szereplői, még mindig szeretném őket, de már az sem baj, ha csak nyár után, mivel ilyenkor nem sok szükség van már rájuk...

- Az a bizonyos homokszínű nadrág.
Forrás
- Hegyesorrú balerina, vagy fekete vagy valami nude szín, esetleg még szürke jöhet szóba.
Forrás
- Elegánsabb cipő:
Forrás
- Átmenetire ballonkabát.
Forrás

(+ a későbbiekben azért még szeretnék 1-2 jól kihasználható palettát, egyelőre ennyi, amit szeretnék, aztán ki tudja mire mondom még később, hogy idevele! :])

Ti miket szeretnétek még a nyáron beszerezni? Esetleg később?

12 megjegyzés:

  1. Azt a matrózkék lakkot már ketten üldözzük :)

    VálaszTörlés
  2. én a matrózkék lakkot már megtaláltam! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És szabad tudni, mi az? :P

      Törlés
    2. http://egyszerukormok.blogspot.hu/2012/06/vasarlas-kek-pelyhes-korom.html
      ez nekem megfelel! de neked nem biztos :$ :DDD

      Törlés
    3. Ha jól látom, ez a walk on air, ami nekem is megvan, csak ez nem "matrózkék" hanem jóval világosabb, nekem olyan kéne, mint itt a sötétkék :]

      Törlés
  3. tetszett ez a bejegyzés:) lehet én is elkezdek ilyen listázást, hasznos dolog tényleg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyeugye :]
      (Az íbéjes listától már most félek... :( :D)

      Törlés
  4. Hát ugye nekem is kell egy halom top... De az mindig. :D
    Aztán szintén ebay ékszerek tucatjai. :D Már csak az ebayezés öröme miatt is onnan kell. :D (hm, megjöhetne már az ecsetem is...)

    Moyra 06-os lakk, szép áttetsző franciarózsaszín, imádom ha nincs ihletem és csak ha valami natúrt akarok.

    Nadrágok nekem is kellenek, de az még ráér: homokszínű rövid, ősszel meg hosszú homokszínű, meg alapfarmer ami szűk szárú.

    De mindezek előtt legjobban a sikeres vizsgámat akarom már teljesíteni. :(

    VálaszTörlés