2012. június 30., szombat

Júniusi összefoglalás

Sziasztok!

Mikor írom a hó végi összefoglalókat, mindig teljesen kiborulok, hogy mennyire repül az idő... :D

Megint annyira hamar eltelt egy hónap, és közben megint olyan lassúnak éreztem néha, és elég fura, mivel eddig ilyenkor minden évben nyári szünet volt, most már ez kimarad az életemből. 

Nézzük, mi volt júniusban:
- Létrehoztam egy "SALE" fület, ahonnan már vettek is egy-két dolgot, ennek nagyon örülök! 
- Összejött végül a kék Sleek smink is, amivel egy sminkversenyre is neveztem, igaz nem jutottam be, de a bejutottakat nézve ezt annyira nem is bántam, mert még inkább azt éreztem, hogy nagyon fejlődnöm kéne még a "nagyokhoz" képest.
- A DIY bejegyzésekben most egy karkötő kapott helyet, illetve két ruhaátalakítós bejegyzés is volt.
- Hajas bejegyzés is volt, bár a hajszínes témát még nem írtam meg, de ami késik, nem múlik. (Jajj ezt úgy utálom, persze hogy nem múlik, mert mivel még nincs, el sem tud múlni.. -.-")
- Lett egy "Beszélgetős témák" fül is. Úgy vettem észre, hogy szívesen veszitek az ilyen bejegyzéseket is.
- Elkészült életem első "saját készítésű" körömlakkja.
- Anyu nagyon nagylelkű volt velem a hónapban, és ezáltal elég sok kívánságlistás dolgot kaptam Tőle. :]
- Ma végre kikerült egy Make Up Academy rúzsos bejegyzés is, ami miatt nagyon izgultam, mi lesz a véleményetek a sötétebbikről.
- Már 161-en vagytok, amiért mérhetetlenül hálás vagyok! <3

Oooh, és majdnem elfelejtettem! Csomót mosolyogtam! ;]

Mit szeretnék júliusban?:
- Sok tesztelni való is van, többek között azok, amiket eddig nyertem, illetve az Undressed palettám is ideért, valamint a Zsófinál nyert Oh So Special palettát is nagyon várom, róla is biztosan lesz szó!
- Még DIY és hajas dolgokat is szeretnék.
- Sok sok szép sminket szeretnék az új palettákkal, remélem tényleg szépek lesznek, haha..
- Van jó pár beszélgetős témám is, remélem azok is tetszeni fognak Nektek.
- Folytatni akarom majd az elhasználtam bejegyzéseket is, úgy gondolom, ez elég lesz így, havonta.
- Receptek terén is bele kéne húzzak, úgy látom, azok is tetszeni szoktak Nektek.
- Valamint arra gondoltam, ha érdekelne Titeket, egy bejegyzésben összeszedném, milyen frizuráim voltak az elmúlt néhány évben.

Egyelőre ennyi van eltervezve, de útközben jönnek úgy is az ötletek. :]

És akkor jöjjenek a júniusi képek, egy kis szöveggel.

- Banán mogyorós csokipudinggal. Amilyen gusztustalanul néz ki, olyan finom volt:

- Ecsetfürcsi:

- Dínóka 2.0:


- Új szemüge, és mosoly

- HAAARR!

- Betolakodó a rózsán:


- Dörgicica:
Igen, a kerti díszekhez előszeretettel dörgöli a kis fejét... :D

- "Ne fényképezz már köcsög" fej :D


Hétvégi haj, csak hogy ne fűtsön:

- Cseri:

- 3 hét után a várva várt eprecske:


- Anyu meglepett:


- Szépség:


- Királyok csatája <3

 Már a felénél tartok, pedig csak kb egy hete olvasom.

Ezt a cicát a Tesóm varrta nekem:


- Undressed... SZERELEM!:


- Új tollas szett:


Ezen kívül még annyi történt, hogy bár a magánélet teljesen oké, a munka annyira nem, beadtuk a felmondást... de mindig lesz valahogy, szóval próbálok ehhez is úgy hozzáállni, hogy biztosan így kell lennie, és jobb helyem lesz. :]

Remélem, Nektek is jól telt ez a pár hét, és még mindig szerettek olvasni. Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést, strandolást, mulatást, ki mit csinál, vigyázzatok magatokra nagyon!

6 megjegyzés:

  1. Érdekelne a hajas bejegyzés. Én is néha elgondolkodok, hogy kéne egy miből lett a cserebogár bejegyzés nekem is, de nem visz rá a lélek, hogy összeválogassam a "jobbnál jobb" képeket.

    A cseris karkötő szívecskeeeee :D és a hajam nekem most pont azért ilyen rövid, hogy nem fűtsön... annyira, mert így is a bír. Ez ennek a színnek az átka XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát, annyira én sem vagyok büszke minden képre, de azért az is én vagyok (voltam) :]
      A hajam meg szerintem sosem lesz vállig érőnél rövidebb, de ennek sztorija van, miért.. :D

      Törlés
    2. Nekem nincs is azzal bajom, hogy milyen voltam, de rengeteg önfotóm van, ami se nem előnyös se nem szép :D
      Nekem volt már mindenféle hosszú, most éppen rövid, de agyalok, hogy megnövesztem válligérőnek kb.... nem tudom még :)

      Törlés
    3. Őőőh, ez nálam is igaz... :$ :D
      Amúgy Neked pl. jól áll, de sokszor, főleg fiataloknál úgy sajnálom rövidre vágni :$

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Sparos:$
      Először nem is tetszett annyira, de egészen megszerettem! :]

      Törlés