2012. június 8., péntek

Fontos!!!

Sziasztok!

Bár facebookon már írtam, de  úgy vélem jobb, ha itt is szóba kerül a dolog.

Gondolom már Mindenki hallott róla, hogy perkálni kéne az oldalaknak, hogy a megosztások mindenkihez eljussanak.

Szóval aki szeretné látni a frissítéseim a facebook oldalamon (vagy esetleg mások oldalán), annak itt egy kis segítség:


Az üzenet mellett található legördíthető fülre kattintva ki lehet jelölni, hogy "Hozzáadás érdeklődési az érdeklődési kör listákhoz". 

Szórjátok az igét! :]

Szép estét, kellemes hétvégét Nektek!

2 megjegyzés:

  1. :) (tudom,nem épp friss a bejegyzésed) én nálad tudtam meg,hogy kell ezt csinálni,és azonnal alkalmaztam,így nem maradok le rólad / rólatok, a kedvenc bloggerináimról:)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az ilyenek magamtól egyébként fel sem tűnnének, és szerintem sokan így vannak ezzel. Pl most volt ez az üzenetes téma, az sem tűnt volna fel szerintem, ha más nem szól.. :D

      Törlés