2012. június 29., péntek

essence - The Twilight Saga Breaking Dawn

Sziasztok!

Újabb kollekció, de ezúttal szerethető, és bár nagyon nagyon messze még a megjelenése, én már most várom!


Igazándiból nem vagyok elvetemült Twilight fan, megnéztem 3 részt azt hiszem, de nem követem nagyon nyomon a dolgokat, hogy mikor jön már a következő rész, illetve a könyveket sem olvasom, de úgy vettem észre, hogy ami vámpíros, és sminkeléssel kapcsolatos, abból csak jó sülhet ki! :]

Pirosító:

Körömlakkok:

 Pigmentek(!):

Szemhéjalapozó:

Szájfény:

Parfüm:

Hát meg kell hagynom, nagyon tetszenek!

A pirosító nem érdekel annyira, de végül is megnézném azt is, viszont a lakkok eddig nagyon szimpatikusok, a pigmentekre iszonyatosan kíváncsi vagyok. A szájfények is eléggé érdekelnek, bár a lila és a fekete nekem kicsit vad lenne, de ha nem annyira erősek, csak egy fényt adnak, még az is nézhet ki jól, na meg a parfüm illatára is nagyon kíváncsi vagyok!

Előző Vámpíros essence kiadások:

2009, Moonlight

2010, Eclipse

2011, Vampire's Love
Annyira sajnálom, hogy a Moonlightról lényegében véve totál lemaradtam, az Eclipse meg csak simán kimaradt az életemből, megnéztem, de ott és akkor nem kellett, de utólag a szemfestékek tetszenek... A Vampire's Loveból pedig a palettát bánom azért kicsit, de azért kibírom nélküle.

Nektek mik tetszenek ebből a kiadásból?
2012. Novemberére várható, én már most szívesen megnézném közelebbről. :]

Köszönöm a figyelmet! Szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Óóóó az első trendkiadás.. :( azt nem is láttam, de ha mostani lenne bevásárolnék belőle. :D

    Az eclipse-ből van egy lila szemfestékem, de sajnos nagyon hullik a csillám meg alig van színe, úgyhogy nem sokról maradtál le. :D

    Az előzetes megint csak nem mozgat annyira, hogy remegve várjam, de a lakkok szépek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vanilla, próbáld meg nedvesen használni a lila eclipse-es festéket! Nedves ecsettel/applikátorral használva hozhatjuk ki a legszebb színt belőle! Gyönyörűen pigmentált az ezüst és a lila is úgy!

      Törlés
    2. Azt nézegettem anno én is, de valamiért nem vettem meg :D

      Törlés
    3. Köszi a tippet, ki fogom próbálni. :)

      Törlés
  2. A körömlakkok közül tuti elcsábulok majd valamelyikre :)
    A régebbi kollekciók közül csak a Vampire's Love-al találkoztam, azzal is utólag, pár napja (egyébként láttam palettát is, nem emlékszem pontosan mennyiért, de megnézhetem neked és elküldöm postán, ha érdekel).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a pigmentekre vagyok a legkíváncsibb amúgy :]
      Köszi, de nem kell, tetszik meg minden, de most így is halmozottan élvezkedhetek palettákban :$ :D

      Törlés
    2. Na jó, nem csak a pigmentekre, szinte mindenre :D
      csak az olyan szokatlan, újdonság lesz :]

      Törlés
  3. Én eddig minden vámpírosból vettem legalább egy darabot, az elsőből a csillámos tust, a másodikból szemhéjpúdereket, de a csillámos arcpúder azóta is hiányzik az életemből (ha valaki esetleg megválna tőle, szívesen befogadom... :) ),
    a harmadikból a szempilladúsító por, és a parfüm kivételével minden megvan, de azokon is gondolkodtam, csak már késő volt... ez a baj a trendkiadásokkal, mire észbe kap az ember, lemarad....

    VálaszTörlés
  4. Szóval ezt a vámpírost is nagyon várom, csak a diamond powder hiányzik nekem belőle.... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hirtelen azt hittem, erre gondolsz:
      http://1.bp.blogspot.com/-u0V_FpmKKZc/T8p2BPNujAI/AAAAAAAADpI/Lp7JNVP_yBI/s1600/CIMG3823.JPG
      aztán leesett hogy nem :(

      Törlés
    2. Ez megvan nekem is, az eclipse-esben volt a nagyon durván csillogó diamond púder :) na arra fáj a fogam :)

      Törlés