2012. június 15., péntek

essence - Miami Roller Girl kollekció

Sziasztok!


Most egy olyan bejegyzés következik, ami egyszer már volt, de leszedették. No, sebaj, újra megmutatom Nektek...

Ez nem más, mint az essence - Miami Roller Girl kollekciója:

Ajakbalzsamok:

Szemhéjpúderek:

Színátmenetes pirosító:

Körömlakkok:

Színes póthajak:

A 2. és 3. szemhéjpúder nem rossz, de nem is érzem égető szükségét, a lakkokkal is ugyanez a helyzet (kivéve a sárgát, az alapból nem jön be). A pirosító eléggé tetszik, de ez sem egy must have darab.. Az ajakbalzsamok sem hatottak meg annyira, a színes póthajak meg kifejezetten visszataszítóak számomra, főleg ha ilyen nagyon műhaj hatásúak lesznek.

Nektek tetszik valami ezek közül? Van valami amit esetleg szeretnétek megvenni?


Képek forrása

8 megjegyzés:

  1. Engem se hatott meg egyik se, de persze ha hozzám vágyják akkor elveszem... :DD

    VálaszTörlés
  2. Engem cask az ajakbaluzsamok érdekelnének, bár kicsit félek tőlük, mert a Essencék nem épp a jó rúzsaikról híresek..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos így van :(
      Engem az állandó rúzsok se nagyon fogtak meg eddig

      Törlés
  3. Nekem egészen tetszik a 2. körömlakk, de majd meglátjuk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a 3. 4. de az sem tűnik olyan nagy durranásnak. Meg azért élőben gondolom másabb lesz a színük

      Törlés