2012. december 13., csütörtök

essence - Hugs&Kisses kollekció

Sziasztok!

Még csomóval nem is találkoztam, de máris egy újabb kiadás a láthatáron. Ez konkrétan a Hugs&Kisses kollekció lesz.


Ezek lesznek benne:
Forrás
A nevéből adódóan egyből valami rózsaszínes lilás dologra asszociáltam, és nem is tévedtem nagyon.

Egyelőre semmit nem tudok, hogy lesz- e nálunk, és ha igen, akkor mikor.
Igazából így a képek alapján engem egy cseppet sem hat meg a dolog, semmi olyat nem látok itt ami nagyon egyedi lenne, vagy ami elengedhetetlen lenne bárki életéből, illetve azt hiszem, egyre lejjebb van a színvonal, elég lenne kevesebb, de értelmesebb trendkiadás is szerintem, ezzel nem lehúzni akarom őket, de kezdem azt érezni, hogy lassan a mennyiség a minőség rovására megy. :(

Ti hogy álltok ezzel a kérdéssel? Van esetleg ami tetszik Nektek ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

UPDATE:

Nail Polishes:



Blush:

Lip Tints:

Eyeshadow palette:
Glitter eyeliners:

Lip Scrub:
False eyelashes:
Nail stickers:
eau de toilette (10 ml/50 ml):

23 megjegyzés:

  1. Hú ebből sem tetszik semmi, ahogy mondjuk a Fruity-ból sem tetszett semmi. Ja, amiből meg tetszene (Snow White) azt nem hozzák be. Hát nyaljanak sót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez a gond... Ami tényleg jó, az ide el se jut :S

      Törlés
  2. Cukika, de nagyon babás. Aztán lehet hogy nagyon jó lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A parfümre mondjuk kíváncsi leszek, de már attól sem várok sokat, előbb a többit látnám már.. :S

      Törlés
  3. lakkok: a zöldet és a mályvát majd megnézem élőben..
    matrica: visszataszító ://
    paletta: nem olyan, "hűde nagyon kell és muszáj egy ilyen" darab..
    ajakbalzsam: még sohasem volt, kitudja... majd megnézem
    szájfény: az az oldalán lévő száj nagyon cukii! :DD
    pirosító: nem pirosítom magam, szóval nem
    illat: az előző 6-os sem dobogtatta meg a szívemet.. majd meglátom!

    ez a konkrét vélemények a termékekről, remélem megfelel! :DDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A parfümök már kaphatóak? :O
      (komolyan néha olyan érzés, mintha valami nem tudom milyen lemaradt világban élnénk itt Veszprémben, hogy soha semmi nem ér ide időben...)

      Törlés
    2. nyugi, én pesten élek és én se láttam a parfümöket pedig érdekelnének... am engem se fogott meg túlzottan ez a kollekció... :$

      Törlés
    3. Ausztriában kaphatóak! ;) Itt még nem tudom.. ://
      (fél óra a legközelebbi ausztriai Müller, a legközelebbi magyar Müller 1 óra.. szóval jobban megéri oda menni! ;)

      Törlés
    4. Mondjuk én azt alapból utálom, hogy van ami csak Müllerbe van.. :(

      Törlés
    5. A Müllerben kis és nagy üvegben is kapható a parfüm kollekció, de tudomásom szerint december végéig minden DM-ben meg lehet venni a kisebb üvegeket. Utána csak az állvánnyal rendelkező DM-ben lesznek kaphatóak.

      Törlés
  4. Nekem bejön a design, majd megnézem őket közelebbről is :)
    Én a matrózosat AKAROM már NAGYON Essenceből meg Catriceből is :S

    VálaszTörlés
  5. Hú, mintha én írtam volna ezt a cikket... :D egy az egyben ugyanez a véleményem.. egyre kevésbé hat meg és egyre gagyi általánosiskolásabb az egész. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyrészt ez, másrészt meg tényleg, egyre több olyan van, ami az alap kollekcióban megtalálható, tehát nem limitált, csak esetleg a csomagolás extrább :S

      Törlés
  6. Hát nagyon ritka mikor megfog bármilyen trendkiadás az essence-nél:D semmi extra soha... ezért felesleges "újakat" alkotni:D

    VálaszTörlés
  7. Körömlakkokból biztos veszek, de hogy melyikből, még nem tudom,majd élőbe kiderül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Lip Tinteket azért sajnálom, hogy nincs még 1-2 szín, mondjuk valami kis barackos szín..

      Törlés
  8. A körömlakkokra és a csillámos szemhéjtusokra kíváncsi leszek milyenek. :)
    Egyébként tényleg nem nagy cucc ez a kollekció,semmi extra nincsen benne, ezeket a dolgokat bármelyik márkától össze lehet válogatni.
    Jobban meg kellene választaniuk,hogy mik kerülnek a kollekciókba.
    Amikor pedig megjelenik akkor minden boltba kapható legyen ahol van Essence állvány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj az ilyen csillámos tusokkal részemről, hogy nem elég, mert csak zselében csillám, nem pedig szín, pedig egy lilára beneveznék :P
      Na az meg a másik, hányszor volt, hogy valamit kerestem a Rossmannban, és az eladó azt sem tudta, hogy olyan létezik, és még kérdőre vontak, hogy honnan tudok ilyeneket :D

      Törlés
  9. Azért a körömlakkokra kíváncsi vagyok, főleg a glitteresekre :)
    Egyébként egyetértek veled, szerintem is nagyon sok mostanában a trendkiadás, és sztem annyira felesleges, mert sokszor nagyon nagyon hasonlóak a termékek, meg hát azt sem tudom hova kapkodjam a fejem eközött a sok kiadás között :D Ami nem is lenne baj, ha tényleg egyediek lennének... De lehet csak nekem túl nagyok az igényeim :D
    A másik meg, hogy ha már vannak ilyen trendkiadások,akkor jusson el mindegyik mindenhova, pl engem a home sweet érdekelt volna, de az nincs is itthon..:/ Na mindegy, azért ha ez lesz a lakkokat meglesem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem-nem, nem csak a Te igényeid túl nagyok, jobb lenne egyedibbeket kiadni, akár ritkábban. :]
      Hát igen, az engem is érdekelt volna, de azt is utálom, mikor valami csak a Müllerben van, ami nincsen azért mindenhol :S

      Törlés
  10. A glitteres lakkokból a két világosabb árnylatból van eladó egy-egy darabom :) nojcica@citromail.hu-n lehet érdeklődni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt kiírom a blog facebook oldalára, hátha valaki keres :]

      Törlés