2012. június 16., szombat

Eheti szerzemények

Sziasztok!

Ezeket a héten szereztem, illetve ideért az új hajvasalóm is tegnap, de arról majd később. :]

Ideért a kis csomagom CrazyLime-tól, megkérdezte, hogy kipróbálnám- e az új CT szemhéjpúdert, és persze boldogan igent mondtam Neki rá. Aztán már bontatlanul is furi volt valahogy a levél, aztán megláttam, hogy volt olyan aranyos, és küldött egy ajakbalzsamot valamint krém mintát is. Itt is köszi! :*

Új Garnier dezodor, még egy pár napra való van az Adidasban, amit imádtam, de már teljesen hozzászokott szerintem a bőröm, valami újat akartam kipróbálni, rá esett a választásom. (Árban kb. egy helyen vannak, persze megvettem 800ért, és most 600ra leakciózták...)

Signal White System fogkrém, az eddig használtat is nagyon szerettem, de 3 év után itt is úgy véltem, hogy nem árthat ha váltok. (Az ára ugyanannyi mint a másiknak)

Lovely szájfény, 130 Ft, és mivel volt kuponom, így mondhatni, ez  ingyen volt, mert ugyanannyit fizettem, mintha kupon nélkül vásároltam volna a másik két dolgot. Na nem mintha 130 forint nem férne bele... :]
Ez egyébként elvileg boldogság molekulákat tartalmaz.

3 pár fekete bokazokni és 2 pár titokzokni(szerűség), 200 Ft darabja a veszprémi Bástya kínaiban.

Ilyenek felvéve :]

Szóval a szájfényen kívül csak olyan dolgokat vettem most, amit nagyon muszáj volt, mivel ugye kell az Undressed paletta, ebből már tutira nem engedek! :]

Amit még szerettem volna, a Moyra 43-as számú lakkja, illetve a Thündérkénél látott lakk, előbbinél az egyik boltban nem volt, a másik pedig zárva volt, amikor mentem, utóbbit pedig nem találtam. :(

Ti miket vettetek a héten? Használjátok az általam vásárolt (illetve kapott) dolgok valamelyikét?
A CrazyLime-tól kapott termékekről, illetve a dezodorról, a szájfényről és a fogkrémről szeretnék írni majd. A fogkrém 2 héten belüli fehéredést ígér, szóval arra picikét várni kell, de ha Valakit valamelyik termék nagyon érdekel, arról hamar írok! :]

Köszönöm a figyelmet! Mindenkinek kellemes hétvégét!

23 megjegyzés:

  1. Avonos cuccokra kíváncsi vagyok. :)

    Amúgy nekem meg 6-os Moyra lakk kell már egy jó ideje.

    Nem tudod, ott a fagyis mellett van Moyra lakk?

    Ez a "boldogság molekula" meg no comment.. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs Moyra ott, csak a félemeleti üzletükben (ami ma is zárva volt persze...)

      Törlés
  2. hmmmm ilyen szupertitokzokni nekem is kellene:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem más nagyobb kínaikban is van, csak az a bajom, hogy ez a 2 35-38-os volt csak.. :( A többi mind 38-41-es volt :@

      Törlés
  3. az ilyen zoknit mihez hordják? nagyon aranyos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én balerinához akarom, mert mezítláb nem bírom elviselni, a bokafixért meg nem vagyok annyira oda.

      Törlés
  4. de aranyosak ezek a zoknik!!:D

    VálaszTörlés
  5. ugyanilyen dezodort használok néhány hete, én nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  6. Pont ugyanilyen dezodort vettem 1 hete, csak még nem próbáltam ki, mert van még az előzőből. A zokni nálam fogyóeszköz, félévente veszek egy 10 db-os csomaggal, és valahogy eltűnnek... A szemhéjpúderre kíváncsi vagyok, a boldogághormonon meg mindig jót nevetek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg alig várom hogy kipróbálhassam végre a deót.. :]
      A boldogságmolekulán én is röhögtem, de a színe miatt kellett, ha boldogsághormon kell, veszek egy csokit.. :DD

      Törlés
  7. Látom a kis zoknik Mindenkinek bejönnek :]

    VálaszTörlés
  8. Ha látok veszek neked!:D No Para! :D de nem volt a másik százasban ilyen lakk... -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezerkösziii :]Itt csak ilyen csúnya színek voltak most :(

      Törlés
  9. Na én is zoknira lennék kíváncsi, ugyanis nekem is van, meg vettem harisnyából is ugyanilyen nagyon mini változatot, de kilóg a cipőből és nagyon idegesít. Csinálj majd egy fotót, hogy neked hogy néz ki a topánkában! :)
    És várom az avonos tesztet :$ ;P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy fehér meg egy fekete balerinám van, a feketénél elég tré (szerintem, de tuti van olyan elmebeteg akinek tetszene... :D), a fehérnél meg a csillagos csak icipicit lóg ki, a másik kicsit jobban, de holnap lefényképezem. :]

      Törlés
    2. Szandállal hordd lécci. :DDD

      Törlés
    3. A feketét akartam úgy... :D

      Törlés
    4. Igen ez jó ötlet, szandiii :DD
      Hova töltöd majd a képet? Várom :)

      Törlés
    5. Jól elmaradt a fénykép, mivel családozás volt ezerrel, de délelőtt pótlom, ide kiteszem majd :]

      Törlés
    6. Na, itt a kép: http://kepfeltoltes.hu/120618/z_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
      A balos nem jön be így annyira, de a másik nem gáz szerintem :]

      Törlés