2012. június 12., kedd

Ecset- és szemceruzatárolás

Sziasztok!

ITT már bemutattam Nektek a tesóm alkotását, és annyira tetszett, de ahogy gondolkoztam, miben tárolhatnám a hétköznapokon az új ecseteimet, meg a szemceruzákat, (és a maradék két nem új ecsetem, ami vállalható volt még) és jött az ötlet, mint derült égből a villámcsapás, hogy vannak nekem még dekorköveim, amiket egyszer fel akartam használni, de nem volt jó hozzá az, amit kinéztem..

Na de a lényeg, a paletta és a többi kiköltözött, és ők az új lakók:

Vakuval a földön

Természetes fénnyel a földön


Az új helyen, a fésülködőasztalon

Berendezve :]


 
Az eredetileg ebben tárolt dolgok egyelőre átmeneti megoldást kaptak, majd azokra is kitalálok valamit. Az asztalon egyébként a minden nap használt dolgok szoktak helyet kapni, így kéznél vannak, és nem marad el a testápolás sem, amit régen mindig elfelejtettem, mert nem volt kéznél.. :]

Hogy tetszik Nektek ez a megoldás? Ti hogyan tároljátok az ilyen dolgokat?

21 megjegyzés:

  1. nagyon jól néz ki! :D
    én régebben elhasznált szemfestéklemosók tartályából csináltam :D körbevágtam, meg a széleit öngyújtóval megolvasztottam, nagyon aranyosak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig simán beleszórtam őket egy fülpiszkáló tartójába, de nem fért már bele... :D
      De a Tiéd is jó ötlet, én tusfürdős flakonnal gondolkodtam rajta, de aztán mindig elmaradt...

      Törlés
    2. én elég gyorsan megcsinálom az ilyeneket, ha eszembe jutnak, később annyira már nem tűnnek jó ötletnek :D de így visszanézve szerintem ez volt a megmaradt kis flakon legjobb felhasználása :D

      Törlés
  2. Irigylem azokat, akik tudnak fésülködőasztalnál sminkelni. :D Én nem, mert szarok a fényviszonyok, meg "messze" van a tükör, meg állva valahogy szabadabbak a kezeim, meg a fürdőben minden ott van egy helyen, amit ha kilépek a zuhanyzóból magamra kenek. :D Pedig én is olyan jól be tudnék rendezkedni az asztalomon. :D

    Ezt a fajta ecsettartót már néztem Suzie-nál, csak ő azt hiszem homokot tett bele, nekem mindkettő nagyon bejön. Nekem vannak üvegkavicsaim, meg ilyen szép áttetsző kék tengeriherkentyűim, csak hát nem férne el sehol ez a tartó. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is állva sminkelek itt, de jobb a fény mint a fürdőbe, meg megszoktam, hogy minden cucc a szobában van, nem a fürdőbe. :]
      (meg ugye általában lent zuhanyzok, a szoba meg fent van :P)

      Törlés
    2. En amugy csak lampafenyben tudok jol sminkelni, lehuzom furdoben redonyt es a tukor lampai meg a plafon lampa vilagit. :D ha sut a nap ha nem, mindig igy sminkelek. :D aztan kimegyek termeszetes fenyben lecsekkolni. :)

      Törlés
    3. Nekem szerencsére nem kell lámpa, csak ha sötétebb van a szobában, sokszor meg kifejezetten zavar, hogy sárgás a fény :S

      Törlés
  3. Az én cuccaim szanaszét hevernek mindenfelé, talán ha költözünk, megemberelem magam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejj-ejj! :P
      Régen rettentően rendetlen voltam, aztán felújítottuk a szobám, és azóta nem tűröm meg a kupit, csak az íróasztalfiókokban, de ott is szerintem csak azért mert nem látom... :D

      Törlés
  4. Nagyon jó megoldás a minták meg szuperül feldobják. :D

    Két mixerpohárban(egy szélesebb és egy keskenyebb)+egy műanyag pohárban tárolom az ecseteimet és feldobtam őket színes szalagból készített masnival. :)
    Külön válogattam a kisebb,nagyobb ecseteket a harmadikban pedig a hosszabb nyelűek foglalnak helyet.
    A többi cuccom neszeszerekben van a polcokon illetve a fürdőben.

    A fésülködőasztalnál való sminkelésben egyetértek Vanillával én is jobban szeretek állva sminkelni,de mindenkinek máshogy könnyebb.
    Homokos tárolás tényleg jó, nagyon mutatós.

    Egy bajom van vele,hogy a homok,kavics lenyúzhatja,karcolhatja az ecseteket azt pedig nem szeretném.
    Nálad van/volt ilyen probléma??

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezekkel a kis üvegkavicsokkal semmi ilyen nincs, nem karcolja le az ecseteket szerencsére.
      Én az asztalnál is állva sminkelek, nekem itt jobban kézre is áll, mint a fürdőben, ki tudom támasztani a kezem ha kell :]

      Törlés
  5. Szia !
    nagyon ötletes :)
    Én egy kerámia kaspóban tartom őket, amit rizzsel töltöttem fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :]
      Az is nagyon jó ötlet, láttam már én is ilyesmit mint az enyém rizzsel, homokkal, de fürdősóval is, ugyanilyet még nem :P
      (főleg ugye a minta miatt :])

      Törlés
  6. Nagyon jó! :) Én neszeszerben tartok mindent :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :] Én attól megőrülnék szerintem, így meg kényelmes mert csak kikapom, visszadugom, és kész is :P

      Törlés
  7. Nagyon tetszik ez a megoldás:)
    Én is állva sminkelek, ha néha próbálok alkotni akkor viszont ülve, de ez szökő évente fordul elő :D
    Ma nálam is ecsetes téma lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerintem még sosem sminkeltem ülve, valahogy annyira egyértelmű volt mindig az állás... :]
      Pedig még csak össze sem beszéltünk! :D

      Törlés
  8. Jól néz ki:) Meg jó, hogy kéznél van minden :) Nekem is van olyan gyűrű tartó cicám :D kettő is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt talán mintha mondtad volna :O
      Vagy ha nem Te, valami tuti! :D
      Én mindig tesómét húztam be, ezért kaptam egy sajátot.. :]

      Törlés
  9. Mit gondolsz ezekről az ecsetekről? http://www.ebay.com/itm/Pink-Lady-Beauty-Cosmetic-Make-up-Blush-Brushes-Makeup-Set-Tool-Kits-/110898107222?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19d20ad356

    Lehet kapni nálunk az egyik kozmetikai üzletben,nem drága.Az e-bayos ár háromszorosért.Nekem a zsebpénzem a kozmetikai üzletben kaphatónak a duplája,igy minden pénz meggondolok,hogy hova költök.Szerinted megéri?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom így képről megmondani, hogy mennyire tömött, de nem tűnik rossznak egyébként, esetleg ha ki lehet bontani a boltban, nézd meg, mennyire kemény vagy puha a szőre, meg milyen tapintásra. :]

      Törlés