2012. május 5., szombat

Újabb díjat kaptam! :]


Sziasztok!


Ma is kaptam egy díjat, ezúttal Adrienntől, ezúton is köszönöm szépen!

A szabályok:

1. Köszönd meg Neki, és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak.


A hét dolog:
1. Utálom, amikor valaki belemászik az 'intimzónámba', hátralépek, és nem veszi észre, és jön megint az arcomba magyarázni.
2. Kiskoromban iszonyatosan sértődékeny voltam, de tényleg... Annyira, hogy már néha engem idegesített...
3. Egyik nap azt álmodtam, hogy meghalt a cicám, holtan fekszik alattunk pár házzal az utcán, és reggel így találtam rá. :(
4. 2 nővérem van, az egyik 8, a másik 11 évvel idősebb nálam.
5. Nem járok strandra évek óta.
6. Utálom a darazsakat, és a rovarok, bogarak legtöbbjét.
7. Van két tetoválásom, és még szeretnék.


A 15 bloggerina, akinek továbbadom:


Még 3 tag és 100-an leszünk, így hamarosan remélem indíthatok egy játékot, köszönöm az eddigi olvasókat és az újakat is köszöntöm sok szeretettel! :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Köszi:) Hol milyen tetoválásod van?:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szívesen! :]

    Babus, a bokám felett van egy bak-jel, amit én rajzoltam, és a hátamon egy K betű, 3 csillag és egy pillangó :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm (ezt is) :)

    VálaszTörlés
  5. Wow! Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a gratulációt és szívesen, természetesen nincs sorrend itt se, és szinte lehetetlennek tartottam csak 15 Csajszit választani :]

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm *.* ari vagy <3 én is meg szoktam álmodni dolgokat:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :]
      Volt máskor is ilyen, de ez volt a legrosszabb.. :(

      Törlés