2012. május 5., szombat

Új "tároló" + új naci

Sziasztok!

Tesóm szokott poharakat gravírozni, és most láttam nála ilyen "XXL" mécsestartót, megjegyeztem, hogy ez tökjó, nagyon tetszik, Ő meg volt olyan rendi, hogy felajánlotta, hogy kapok, csak válasszak mintát.

Rá is vágtam, azt akarom, ami a hátamon van! :]

Így még kedden meg is csinálta, nagyon szép lett szerintem. Eleinte nem is tudtam, mit tegyek bele, aztán megoldottam:




Igaz, "csak" 2 palettám van, de ezek és a púderek meg a színezett hidratáló és egy krém is csak ott csücsült a polcon, így ők itt kaptak helyet. Szerintem kulturáltabban néznek ki így.

És akkor az új rövidnacim, amit szerdán túrtam:



Ennyi pénzért szerintem nagyon megérte, főleg, hogy ez most S.O.S. volt, mert leesnek a tavalyi nadrágjaim rólam...
Az meg már hab a tortán, hogy nagyon tetszik, és szerintem jól is áll. 

Hogy tetszenek? Ti miket vettetek, kaptatok mostanában?
Szép napot és további kellemes hétvégét!

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi!
      Ez van amúgy a hátamra tetoválva is, csak egymás mellé :]

      Törlés
  2. A nadrág az nagyon jól néz ki, talán fel is dobhatnád néhány szegecsel a zsebeinél..;-)
    Jó választás volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, nem is mondasz hülyeséget, lehet, hogy ki fogom próbálni :]

      Törlés
  3. Szia!
    Díjat kaptál Tőlem :) http://adryennbeauty.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszi.
      Anyukáméknak van egy konyhafelszerelésük, ott is viszegetik szépen, amiket gravírozott. :]

      Törlés
  5. Praktikus és aranyos a mécsestartó ;) A nadrág meg nagyon szupi, tetszik :))) Ilyesmiket keresgélek most én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Turkálókba less be, igazi csodákat találni sokszor. :]

      Törlés
    2. Voltam pénteken anyummal, találtam 1-2 ilyesmi nacit ami tetszett, de nem voltak jók rám :S De 1 trikó meg egy másfajta nadrág jött velem ^^ Majd gyakrabban lesek be, hátha szerencsém lesz :)

      Törlés