2012. május 10., csütörtök

Tényleg megéri az árát?!

Sziasztok!

Ma egy olyan témát szeretnék feszegetni, ami régóta böki a csőröm. (nyugi, nem leszek Peter Griffin, nem fogok a tévében szerepelni vele :DD)

Forrás

Valljuk be, sokszor azt hisszük, a drágább jobb. De ez nem mindig igaz, sőt. Mitől jobb egy 10ezres póló, mint egy 1500-2000 forintos?! Nem egyszer volt, hogy egy márkás üzletben láttam egy-egy terméket, akár ruhát, akár kiegészítőt, csorgattam a nyálam, de persze nem csak nem volt rávalóm, hanem ha lenne is, sajnálnék kiadni érte annyit. Aztán az ilyen esetek többségében ugyanazt, vagy nagyon hasonlót láttam egy nem márkaboltban, minőségben semmivel sem volt rosszabb, viszont az ára a töredéke volt az előzőnek.

Volt egy ismerősöm, akinek egy nadrágja volt. Szó szerint, de az valami rohadtdrága. Ez szóvá is lett téve, mire ő közölte, hogy van egy darab nadrágja, igaz, annyit fizetett, mintha 5 másikat vett volna, DE EZ MÁRKÁS!... És ugyanez a pólókkal, mindennel.

Persze egy idő után megértette, hogy senki sem az "XY" feliratot nézi rajta a nadrág belső felében, és jobban megéri több, olcsóbb, de jó minőségű ruhát venni.
Nem könnyű, de nem is lehetetlen.

Emlékszem még, mikor bejött a turkáló-láz hozzánk is, konkrétan turkálni lehetett a járókákból, én ezt úgy utáltam is, de amióta szépen fogasra aggatva válogathatunk, azért jó érzés. Szóval a ruhák. Nem mondom meg senkinek, mit tegyen, de rajtam az eredeti nike póló is annyi idő alatt szétment, mint a kínais, vagy bármilyen "noname" póló. Ha rászánunk egy kis időt, rengeteg jó, és egyedi dolgot turkálhatunk, sokszor potom pénzért! Szóval turkálásra fel Csajok! ;]

A másik az ékszerek. Most nem térnék ki külön rá, hogy ezüst, arany, bizsu, stb, azt hiszem most épp a bizsuk korát éljük, ízléses határokon belül imádom is őket. Na de kérem, az, hogy ami ebay-en $0.99, azt a vaterán képesek 2000 Ft + pk-ért felrakni?! Hát hány százalékos haszon??? És a boltokról ne is beszéljünk, amikor a szintén 1-2 dolcsit érő cuccok talán még drágábban vannak fent.
Szóval aki ilyeneket vásárol, és nem multimilliomos, az nagyon nézzen körül! Lehet kapzsinak meg bárminek mondani, nekem igenis számít, hogy ne csesszék már át a fejem. Aki meg ezt tudja, mégsem érdekli, csak pakolgat a kis virtuális kosarába, az megérdemli. ;]

Sminkek... Nem mindegy mit kenünk magunkra, de azért nem biztos, hogy az eurósboltban vásárolt körömlakk vagy szemhéjtus, stb. gáz, gagyi, sőt, nem egyszer tapasztalom, hogy túlszárnyalja drágább testvérkéit. Elhiszem, hogy van akit nem vág földhöz egy 6-7 ezres körömlakk, de nincs az az Isten, hogy én 1000-nél többet adjak egy lakkért vagy egy db szemhéjpúderért. Értem én, hogy különleges is van meg minden, de akkor sem. Nem azért, mert sanyargatni akarom magam, vagy nem érdemlem meg, vagy bármi, szintén számomra nem ér annyit. Nyilván ha kapok vagy nyerek valami ilyet, nagyon örülök, de magamra nem költeném el ezt a pénzt 1 termékre, inkább vennék 6 mást. :]

És akkor a következő, rengeteg ember lenézi azt, aki turkálóba jár, vagy eurósboltba. Nem egyszer hallottam, hogy "mer az gagyi". Tényleg?! Érdekes, hogy sokszor a drogériában megtalálható 600 forintos fogkrém ott csak 350, vagy 400. De nem egyszer van, hogy ugyanaz a márkás(!) szájvíz, fogkefe, tusfürdő, testápoló, mosószer vagy mosogatószer, de még márkás arckrémet is láttam, vagy épp ajakbalzsamot fele annyiba került ott! Nem volt romlott, nem volt sérült, nem volt semmi hibája, nem járt le. Nem tudom, nem is érdekel, miért, de én ezerszer inkább körülnézek ilyen esetekben, minthogy havonta akár több ezret kivágjak feleslegesen az ablakon... Ha megtehetném sem akarnám. Szeretném kihangsúlyozni, hogy nem az irigység beszél belőlem, ha valami kell, megveszem, ha nem tudom, akkor várok, amíg majd meg tudom venni, csak éppen van, amire azt mondom, hogy ez már túlzás szerintem. 
Ez az én egyéni véleményem, felőlem aki megteheti és akarja is, megveheti a 600ftos dolgot többször annyiért, és ami még eszembe jutott, az a teleshopos cuccok, de abba bele sem kezdek inkább... :]

Remélem, azért lesz, aki egyetért velem, és tényleg, senkit nem akartam bántani ezzel sem, meg soha semmivel. A saját véleményem, elfogadom, ha más nem így látja. Nem arról "papolok", hogy a 300 ftos hajfesték a jó, vagy hogy 200 ftért lehet szuperalapozót venni. Nem. De ami ilyen dolog, abban simán lehet jó az olcsóbb is.

Köszönöm a figyelmet, szép napot Nektek!

32 megjegyzés:

  1. Ruha ügyben tök igazad van(azzal,hogy turiban a legegyedibb cuccokat lehet kifogni),smink ügyben vitáznék.a noname,100 ftos bolti dolgok ellenörizhetetlen gyártóktól,ellenörizhetelen szállitàssal,tárolással,összetétel el rendelkeznek..arról nem szólva,hogy pl.egy 100 ftos alapozó miböl lehet,ha többszörös Jászi kulcs mellett -ennyiért adjàk,belegondolni is rossz.A Dràgàbb márkàzott áru minden szempontból ellenörzött, a gyàrtók dollármilliókat adunak ki a fejlesztésekre,de probléma esetén is rögtön megfoghatoak,nem úgy mint a noname.Anyukám mondta hogy amit a testemre kenek,arra ne sajnàljam a pènzt,mert az olcsó a drága.Bizony én is beleestemegy noname ruzsba,akkora herpeszt csinàlt........A gyártó meg ,,Made in Eu ......ez igen tàg fogalom,de lehet,hogy Tajvan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért írtam, hogy nem azt mondom, hogy a 100 Ft-os alapozót kenjük magunkra. Én sem teszem, de van eurósboltból körömlakkom is, spirálom és tusom is volt, de még szemhéjpúderem is, és teljesen jók voltak! Itt most olyanokról beszélek, amikről előtte is tudtam, hogy nem lehet rossz, mert tesó/ismerős próbálta, vagy olvastam róla, hogy olcsó, ellenben nagyon jó. Ilyenek pl. a Lora termékek jó része :]

      Törlés
  2. Elnèzèst többszörös haszonkulcs a helyes!

    VálaszTörlés
  3. Természetesen olcsóbb kategóriában is nagyon jó dolgokat lehet találni, csak úgy, mint nagyon sok pénzért silány terméket!Van, amire nem vagyok hajlandó sokat költeni, de eddig nekem a smink termékeknél, az "olcsó" nem nagyon vált be, elkenődött.....Viszont van ellenpélda is. Az Essence smink termékek nem mindig a legjobbak, viszont a körömlakk nagyon jó, és az ára is!Aki pedig lenézi azokat az embereket, akik nem csak márkás dolgokat vesznek, azoknak magukkal van bajuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szemhéjpúderből pár darab van, ami eléggé olcsó kategória, az egyik nem túl pigmentált alap nélkül, de ennyi a gondom vele. :]
      Sőt, itt: http://craptrashvilaga.blogspot.com/2012/03/szurke-smink-es-zold-smink.html a zöld-kék életem egyik legjobb pozitív csalódása volt :]

      Törlés
  4. Teljesen egyetértek veled! Én imádok turkálni, ebayen nyomulni (épp most mutattam meg a blogomon egy gyűrűt, amit fillérekért vettem - bocsánat a reklámért) és az olcsóbb szépségápolási termékekkel is egyetértek - ez utóbbiaknál főleg a kísérletezés miatt. Ha valami nem tetszik, pl. a színe, sokkal szívesebben dobom ki, mint a több ezer forintos terméket. És drága termék is tette már tönkre a bőrömet - úgyhogy ez az elmélet, hogy a drága mindig jobb, nem igazán állja meg a helyét esetemben...
    Az pedig, hogy gagyi valami - hát esetemben meg nem mondják, hogy mit vettem a turkálóban és mit pl. a plázában (vagy a márkaboltban, netán külföldön).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amúgy magát a turizás folyamatát is imádom, bemegyek úgy, hogy akarok venni valamit, és meglátok helyette valami olyat, amit előtte még egy emberen sem, és amikor azt érzem, hogy ezt nekem gyártották, és pont jó is... Na, az valami leírhatatlanul jó érzés. Persze vannak olyan turik is, ahol már ilyen lelakott ruhák vannak, de még azokban is ki lehet fogni 1-2 dolgot ha pl valamilyen DIY projekthez kell :]

      Törlés
  5. A ruhás résszel meg a körömlakkal teljesen egyetértek. nekem van minenhonnan ruhám: turkáló, kis butik, varrónő által varrt, meg a "menő" pláza márkákból is. Cipőt manapság csak kínaiban veszek. teljesen tökéletes.
    Lakkokból meg az alapján vásárolok, hogy milyen a színe. Édes mindegy, hogy 200 vagy 750, mert ugyanannyit bír. Persze 1000-nél többet én sem szánnék rájuk :)
    Meg a sminkkel úgy vagyok, hogy amit a szememre kenek azt azért nem venném meg a filléres boltba, mert ugye tényleg nem tudom, hogy mi az, amit nem szeretne a szemem. persze ez drogériásnál is előfordulhat. Mondjuk ott is inkább akciókkor vagy utolsó darabos leárazásban vásárolok ilyesmiket. Az összes Catrice szemhéjfestékem ilyen akciókból van, tehát gyakorlatilag fillérekért.
    Én azt mondom, hogy okosan kell tudni vásárolni. Mindenhol vannak jó kis akciók: pl a legjobb és legkülönlegesebb nacim Bershkás. Eredeti ár vmi 13 eft,és 2 eft-ért vettem meg. :D
    De a kedvenceim a turkálós címkés, vadiúj Primarkos és Zaras nacijaim potom pénzekért. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A cipőnél az egyetlen, amire kényes vagyok, az a téli vastag csizma, azt olyan 20 alatt nem szoktunk venni, mert az kitart jobb esetben 4-5 évig, ha vigyázok rá, de van nekem 2éves kínais papucsom, balerinacipőm, 990 volt darabja, kényelmes, és a mai napig szeretem...
      Nekem egy H&M blézerem lett úgy, hogy turiba 2500 volt, eredeti címkével, és valami 10ezer lett volna :O
      És annyira imádom! :]

      Törlés
    2. Ja igen, a rossmannra visszatérve, rengeteg cucc le van árazva, csak ki kell várni :] Szóval én is, ami mondjuk olyan, hogy nem létszükséglet, és 200 ftért megvenném,de 600ért nem, azt inkább kivárom, hátha :]

      Törlés
    3. Én minden cipőt szétrúgom. Pláne a csizmákat, szóval ha meleg és nem csúnya, akkor megveszem, hiszen az orra 2-3 hét alatt már bibis lesz. Ja meg eljárom a sarkukat is, amikor olyanok. úgy megyek, hogy a sarkamra lépek XD

      Törlés
    4. :( Szerencsére nálam semmi ilyen, de van aki még tényleg a nagyon drága cipőket is elkoptatja 2-3 hónap alatt, olyan erős a járása... Nekem a gagyibb kis átmeneti csizmák is olyan 2-3 évig elvannak szerencsére :]
      Ja és másik nagy felfedezés, ezt tesóm állapította meg, télen nyárit, nyáron téli ruhát kell venni, mert akkor szinte ingyér dobálják :D

      Törlés
    5. Azért egy jó minőségűt talán nem járnék el pár hónap alatt :d
      És milyen igaza van tesódnak. Csak nekem olyan "lábproblémám" is van, hogy mindössze 36-os, amiből max 1-2 pár van mindenhol minden fajta cipőből, ami ugye meg nem marad meg, szóval ki kell fogni, hogy legyen. olyankor meg nem érdekel, hogy 2000 vagy 4000, ha kell cipő és találtam is :D
      nem vagyok egy egyszerű eset, na :P

      Törlés
    6. Átérzem, nekem 35,5-36-os... Így az 5ös már kicsi, a 6os általában még nagy... :D
      Viszont én csomószor jól járok vele, ha maradék van, pl régebben még ilyen sportosabb cipőknél, volt hogy egy Vans cipőt 15 helyett 7ezerért megkaptam, mondta a srác, hogy 1 éve itt áll, megkapom olcsóbban, csak ne lássa többet az üzletben :DDD

      Törlés
    7. na jól jártál. :D
      én is vettem olasz bőr cipőt, ami megmaradt 13-ról volt 6-ra és aznap, amikor bementünk érte volt vmi akció és 4-ért kaptuk meg :D

      Törlés
  6. Nagyjából egyetértek veled, de azért van pár dolog, amiből nem adok alább:
    1) (ezt talán említettem már másik posztnál)Farmernadrágot csak a promodból. Tudom, hogy drága, nekem is fáj kiadni 12 000 Ft-t egy nadrágra, de képtelen vagyok máshol farmer találni. Régen úgy zajlott nálam a vásárlás, hogy minden létező üzletben felpróbáltam az összes farmert (igen, kínaiban is próbálkoztam), idegrohamot kaptam, hogy egy dagadt, alaktalan tehén vagyok, akire semmi sem jó. Aztán egyszer ráakadtam a promodra, is mintha rámöntötték volna azokat a farmereket :) Végre egy nadrág, amiben elfér a fenekem, úgy, hogy nem áll el a derekamnál!! Persze néha még felpróbálok olcsóbb alternatívákat, de aztán mindig irány a promod...
    2) Kínaiban nem vásárolok általában. Nem sznobságból, csak sosem szerettem azokat a cuccaimat, amik onnan voltak. Régen anya vett nekem egy csomó felsőt, amit sosem hordtam, mert rossz volt az anyaga. Most sem 10 000 Ft-s felsőket veszek, de inkább veszek 2-3-4ezerért olyat, (kedvencem a H&M-es színes hosszú ujjú, pamut felsők 2490 Ft-ért, van vagy 8 :D) amit hordok is.
    3) Cipőt is inkább rendes boltban veszek. Tudom, hogy a Deichmann, Humanic, Reno minősége gyakran nem jobb, mint a kínai cuccoké, de valahogy mégis szívesebben veszek ott. Pl. most télre vettem 12ezerért egy jujjnemtudommilyenmárkájú bakancsot (de vmi terepjáró neve volt :D), és egy álom, komolyan mondom. Meleg, iszonyú kényelmes, és még szép is az én szememmel. Tudom, ez is drága, de ezt 5 éven át fogom hordani, remélem :)

    Mindezek ellenére eszem ágában nincs lenézni azt, aki kínaiban vagy turiban vásárol, örülök neki, hogy találtok ott olyan cuccokat, amik jók nektek, és tetszenek. Én is szeretném kipróbálni a turizást, csak valahogy soha sem találok a stílusomhoz illő dolgokat, illetve nem vagyok egy átlag méret (mármint eléggé átlag, 40es, de mégse találok semmit magamra), és amit találok, az tuti nem lesz. Annyi a turis élményem edig, hogy vettem egy fekete fűzőt egy halloween-partira, meg próbáltam hosszú bőrkabátot nézni, de persze sosincs olyan, ami jó lenne méretben is és "használtságban", és még jó a fazonja is.
    Azért az látszik szerintem, hogy nem azért veszem a drágább dolgokat néha, mert márkásak, meg menők. Sosem vennék túlárazott termékeket, olyat, amiért tízezer Ft-t fizetek, mert van rajta vmi márkajelzés.
    Ja és körömlakk... Na én nemhogy 1000 Ft-nál, de még 500-nál se nem szeretek többet fizetni értük :D essence lakk párti vagyok :D (nem mellesleg minőségben is a legjobb, azok közül, amit próbáltam). Ugyanez sminkben. lehet, hogy zsugori vagyok, de inkább ésszerűnek nevezném, hogy mindig megpróbálom megtalálni a legolcsóbb megoldást. Nyilván nem veszek többször egy termékből attól még, hogy olcsó, de rossz minőségű, de nem fogok találomra 4-5000 Ft-s spirálokat meg pirosítókat, szemhéjpúdereket venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézus, de hosszú lett. Bocsi :$

      Törlés
    2. javítás:
      * az tuti nem lesz jó
      * több tízezer Ft-t fizetek

      Törlés
    3. Naaaa, a 40-es elég átlag, csak alaktalan nőkre tervezik a ruhákat. Akik "egyenesek". Én is 40-es vagyok (nagyjából, mert fogyok folyamatosan, így egy kicsit szenvedés a vásárlás), és rengeteg ruhát fel kell próbálnom, mert van mellem, derekam, csípőm, popsim és combom is. :) Vagyis olyan vagyok, mint egy nő. a nadrág vásárlás halál komolyan mondom, de ki kell bírnom.
      Egyberuhából csak azt tudom megvenni, aminek úgymond nincs mellrésze, amiből lesz egy alsórész(nem tudom érthető-e), mert, ami jó lenne derékban az szorít mellben meg csípőben, ami meg az utóbbi kettőben jól áll az nagy derékban. :)

      Törlés
    4. A méretet illetően csatlakozom, bár nálam a nadrág általában 1-gyel nagyobb, nekem kell hogy le tudjam húzni kigombolás nélkül, mert amúgy nem az hogy szorít, de folyamatosan tépném le magamról, mert érzem, hogy ott van :DD

      Törlés
  7. Szerintem mindenkinek van olyan "problémás" testrésze, amire nehezen talál ruhát. A fenekem nekem is ilyen, olyan lapos és "hosszú", hogy alig találok magamra normális nadrágot, farmert. Mit meg nem tennék, ha pici, kerek fenekem lehetne! De sajnos nem így van. Múltkor a New Yorkerben vettem egy Fishbone farmert, €35 volt, hát nem olcsó, de nem tudok mit tenni, megvettem, mert olyan mintha rám öntötték volna. Igaz turkálóba nem járok, nekem sajnos nincsen rá türelmem ott keresgélni és régebbről nincsenek jó tapasztalataim, sosem találtam semmit ott.. Ellenben ugyanúgy járok Deichmannba is cipőt venni, bár az igazat megvallva annyira nem vagyok megelégedve a termékeikkel. Nekem mindig feltöri a lábam, stb. Ruhát pedig általában a Pimkie-ből, Tally Weijl-ből, Orsay-ból, H&M-ből szoktam venni, van hogy máshova is benézek, de nagyjából ezekből vásárolok. Annak ellenére, hogy nem egészen az én stílusom pl a Tally Weijl, de volt már hogy vettem onnan sima alapdarabokat, hosszú ujjú felsőt, ilyesmit..

    VálaszTörlés
  8. Szia! Teljesen egyetértek! Csomószor a márkás cuccok is ugyanúgy pikk-pakk elhasználódnak, kinyúlnak stb. mint a noname társaik. Pont múltkor esett meg velem az egyik nagyon jó nevű üzletben, hogy egy felsőt néztem ki magamnak, bevittem próbálni, és el volt varrva. Az eladók (nem túlzás) a 7.-et hozták be, ami normálisan volt összerakva. Megvettem és kb. az ötödik használat után varrás mellett lyukadás és anyagmegtekeredés kombó jelentkezett. És ilyen hányszor van... Én pl. abban sem vagyok biztos, hogy sokszor nem nagyon jó hamisítványt veszünk, a tudtunk nélkül... Amúgy az persze oké, hogy nem kenek magamra gyanúsan olcsó kencéket, de vettem már én is eurós boltban pirosítót, ami esküszöm veri a legnagyobb márkákét is. :) A bizsuk meg egyértelműen mindig onnan vannak, igaz Ausztriából, de nagyon jókat lehet találni fillérekért. :)))

    VálaszTörlés
  9. Igazából az ilyen H&M meg C&A, Tally Weijl, na meg a New Yorker és a Zara ugyanúgy kínai mint a többi... csak meg kell nézni a címkéjét. Egyszerűen megvarrás után az egyik a zarás kamionra kerül, a másik meg a simára, és kb. ennyi a történet.
    Nem tudom, látta-e valaki, de egyszer a cotcoton volt egy cikk, a két szerkesztő csajnak ugyanolyan csizmája volt. Az egyikük a zarában vette 8000 Ft-ért, a másik meg egy noname kínaiban 2000 Ft-ért. Még képeket is tettek fel róluk, teljesen ugyanaz volt a kettő, még a talpukon is ugyanaz a rózsa minta volt, csak a zarásnak a talpába bele volt nyomva a zara embléma is.
    Bár azt elismerem, hogy jobb érzés bemenni a h&m-be, és ott venni kínait, mint a jóóó büdös kínai boltokban :)
    Én mondjuk még sosem tapasztaltam, hogy lenéztek volna a turkálás miatt, engem először a kb. milliomos barátnőm vitt el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobb érzés ott és akkor, de én általában azt mondom, hogy amíg ott vagyok, kibírom, ruhát meg úgyis kimosom egyből :]

      Törlés
  10. Nahát! Ha ezt előbb olvasom, akkor nem vettem volna ma az ájrósban no name szar száraz sampont. Valami syoss nevű... :D
    Komolyabbra véve én csak az eurósban veszek mosogatószert. Akkor röhögtem a legjobban, mikor pár éve a 1l-es Pur-t megvettem 290-ért,majd beugrottam a Spar-ba is, és a bejáratnál egy csomó ugyan olyan Pur. Felette az akciós ára nagy betűkkel: 360 Ft.
    Nem az a 70 Ft vág földhöz, de havi 1-2 ezret az ilyen apróságokkal lehet spórolni. Gyors fejszámolás: havi 1000 Ft ilyen spórolás, egy évben 12000 Ft. A semmire igazából.
    Na, azért nem vagyok az a megszállott nyögdíjas, aki egész nap a várost járja, mert itt a tej olcsóbb 10 Ft-tal, ott a cukor 20Ft-tal.
    De azért na.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hülye :D
      Készvagy :P
      De amúgy teljesen jó amit írsz, meg tényleg mondom, csomószor az ami drogériában X összeg, az ott kb a fele áron van.

      Törlés
  11. Tök igazad van, én pl azért is szeretek Kínaiba vásárolni, mert olcsón van mindig új ruhám :) , persze nem egyszer veszek fel mindent, de pl cipőt nem szeretek évekig hordani, bár egyszer szétment az egyik kb 1 év múlva és vettem egy ugyanolyat, annyira szerettem :$
    100-asba is imádok járni, sokszor nem veszek semmit, csak megyek bent egy jó hosszú kört :), de tényleg lényegesen olcsóbb sok termék, amit máshol is meg lehet venni, öblítő, mosópor ... stb.
    Turkálóba is szoktam járni, de ritkán, nem azért mert nem szeretem, hanem mert utálok vásárolni :S, rosszul vagyok, ha már muszáj vennem valamit, mert akkor muszáj mennem. Nekem erre fel kell készüljek, nagy nehetzen kiválasztok valamit, tuti nincs a méretebe, vagy csak 1 db van és annak is baja van. Drága ruhát még életemben nem vettem és sztem nem is fogok, nekem nem fontos, hogy adidas-ba legyek, meg swarowski fülim legyen, meg a kislányomra se adok csak azért ilyeneket, hogy mindenki lássa, mint ahogy van 1-2 ismerősöm, akik ezt csinálják. A fontos, hogy van mit felvenni és az is jól néz ki, nem rongyos, nem szakadt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan :]
      Swarovski fülim van, de nem a nagyon extra, hanem ez a kis színváltós ami a fülemben van, de az kb 800 Ft volt. :] Nem adnék ki egy fülbevalóra többtízezer forintot...
      Amúgy én a ruhavásárlásnál mindig attól vagyok rosszul, mikor belebújok, eszembe jut, hogy húú bakker, ezt hány ember próbálta már fel vajon előttem... (abba hogy milyen emberek inkább bele sem merek gondolni :D)

      Törlés
  12. Jó bevallom a kislányomnak is Swarovski fülbevalója van, de csak azért mert azzal a technikával amivel csináltattam (Blomdahl), állítólag csak Swarovskis füli létezik, ha lett volna valami olcsóbb sima köves, akkor azt kértem volna, bár nagyon szépen csillog a kis fülibe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, ilyenről még nem is hallottam :O
      Amúgy 1-1 kicsit drágább dolog szerintem "jár" mindenkinek, ha szép ékszerről van szó, úgy értem, ha nem bizsu, hanem igazándiból értékálló darab, én csak a sok kicsi köves dolgokat utáltam meg, mert mindig kiestek a kövek és úgy nagyon ocsmányak már.. :(

      Törlés
  13. http://blomdahl.ewk.hu/
    Steril, nincs fémmel érintkezés (műanyag), 1 pillanat alatt megvan, nem húzza le a fület, nem szúr hátul, ezek nekem mind szimpatikus dolgok voltak. Meg nekem nem tetszik amikor egy pici babának egy nagy kapcsos fülbevaló van a fülébe. Ez egy kis aranyos, csillogós, bedugós füli. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem sem nagyon tetszik, főleg, hogy én mindig attól féltem kiskoromban, hogy bele fogok akadni valamibe vele, és kitépem.. :(

      Törlés