2012. május 13., vasárnap

Tavaszi-nyári kívánságlista update

Sziasztok!

Arra gondoltam, átnézem a két kívánságlistát, megnézem mit sikerült beszerezni, mi az amihez még mindig ragaszkodom, és mi az amihez nem, amihez nem, ahhoz miért nem. És esetleg mi az amit szeretnék még.

Az első rész ITT a második pedig ITT megtalálható.

Első részből:

- Pelyhes lakk: megvan, imádom!

- Csillagos mágnes: kezdek lemondani róla, és az a baj, hogy annyit vártam rá, hogy túl sokat várnék szerintem tőle... De most már csakazértis kell.

- BB krém: megvéve, megszeretve.

- Világosszürke és bőrszínű nadrág: a világosszürkét betudom annak a szürke farmernek, amit túrtam, de a bőrszínűből nem engedek, az még vár rám valahol!

- Ballonkabát: mivel szerencsére újra jó rám a kabátka, amit még gimi másodikban kaptam, és úgy imádtam, és van még két blézer fazonú kabátom, ez most nem szükséges szerintem. 

- Pár rövidnadrágról is volt szó: egyet már beszereztem, a többi pedig azt hiszem, a már meglévőkből lesz megalkotva, remélem jól sikerül és megoszthatom majd Veletek is.

- Balerina: még mindig egy olyasmit szeretnék, mint amit mutattam, mert van egy fehér, de annyira hamar koszolódik.

- Elegáns cipő: amíg nem leszek szerelmes amikor meglátom, addig nem fogok 5 félét megvenni helyette. 

Második részből:

- Essence lakkok jó része pipa, de egy sötétkék, igazi matrózos lakkot szeretnék még.

- Szemhéjalapozó: eddig is megvoltam nélküle, és mivel még mindig nem éreztem égető szükségét, erről lemondok.

- Színes, metálos szemhéjtus: még mindig iszonyatosan tetszenek és legalább 2 színt szeretnék, lehetőleg zöldet és barnát, vagy kéket.

- Ecsetek: még mindig szeretném, de egyelőre elég drágának találom a legtöbbet, gagyit pedig nem szeretnék venni. Szóval ez még a majd kategória..

- MUA paletta: még mindig szeretném, de nem annyira sürgős, talán majd nyár után valamikor.

És nézzük, mi az amit még szeretnék:

-Egy kétméteres rózsaszín egyszarvút, aminek a sörénye, a patái és a farka meg a szarva is szivárványszínekben villog, mikor simizem.

- Sleek Ultra Matte paletta - Darks

- Nude rúzs, ami nem gyöngyházas meg metálos meg anyámkínjás, maximum 1200 forintig...


Ezt meg is vettem pénteken, és lesz róla szó ;]

- Néhány ékszer e-bayről, ha összejön. :]

És akkor egy kis képes lista, hátha így hamarabb beléjük botlok... :]



Forrás







Forrás
Forrás
Szóval nagyjából ennyi lenne, amiket még az idén szeretnék beszerezni. Na meg ugye 1-2 ékszer, meg azok, amiket amúgy is használok.

Ti miket szeretnétek beszerezni mostanában?

Egyébként ez most csak arra volt jó nekem, hogy lássam, van olyan, ami mégsem kell annyira, pl a szemhéjalapozó, hiszen eddig is tökéletes volt a sima a szemhéjamra. 

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Mindenkinek!

16 megjegyzés:

  1. Én egy clutch-ot szeretnék, a bershkában egy hónapja láttam leopárducosat (fogalmam sincs, melyik elárulom), és szerelem, hátha lesz még, meg a barátnőmmel, akitől 2 táskám is van, varratok egy borítéktáskát, jó nagyot.
    Kéne még egy pár karkötő.
    Könyveket szeretnék még.
    Egy GNR-os pólót is.
    itt is megnézheted, ha van kedved: http://tundevarga.blogspot.com/search/label/wishlist

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszetősek, Coelhot én is szeretem. A leopárducon meg mosolyogtam, néha én is úgy hívom :P
      A lakkok is szépek egyébként, de azt már csak olyat akarok venni, amit meglátok, és még 3 nap múlva is azon kattogok, hogy kell :D

      Törlés
    2. Coelho nekem hatalmas kedvenc :)
      A lakkokon azóta is kattogok, de nem vehetem meg, mert már így is sok van :) Majd talán megveszik valamelyiket nevemnapjára :)

      Törlés
    3. Célozgass rá, aztán hátha :P

      Törlés
    4. Olvassák a blogom :) meg írtam nekik is kívánságlistát, amin rajta vannak :)

      Törlés
  2. Elegans cipo nekem is kellett, de feligmeddig ki van love azzal amit most vettem, szoval vizsgazni meg megjelenni lehet benne, de utcara is tokeletes. :) viszont vizsgazos ruham nincsen de kell... szivem szerint mast vennek helyette amit minden nap hordok, de muszaj egy nagyon elegans szett is. :S

    Akarok meg egy szandalt/papucsot rohangalni nyarra.

    Homokszinu nadrag nekem is alom regota, lattam is sokat kinaiban szepeket, de nem volt idegzetem probalni. :D

    Sminkcuccok teren mar nincsenek olyanok amik nagyonnagyon kellenenek, max hirtelen fellangolasok lesznek. :D

    Ja a csikohalat ma elintezzuk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a piacon szoktam szépek nacikat látni, de valamiért mindig elmentem mellettük, mert épp mást kellett venni hamarabb, vagy időm nem volt, vagy kedvem.. :D
      Sminkcuccokból meg inkább kitalálom, mi az ami kell, aztán ha 1-2 hónap múlva is úgy látom, főleg a palettáknál, akkor tényleg kell, ha meg meggondolom, akkor legalább nem kidobott pénz. :]
      A csikóhal meg ááá <3

      Törlés
  3. Egy jobb ecsetkészletet én is úgy szeretnék... De annyira drágák :(
    Ez az essence körömlakk nekem is kéne, de ha jól emlékszem, már nem lehet kapni :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez a gondom, meg hogy ha csak azokat veszem meg, ami kell, akkor már kb. annyiba kerül, mintha az egészet tokkal-vonóval... :S
      Tudom, hogy nem lehet már ezt a lakkot kapni, de reménykedek benne, hogy valami hasonló színű lesz valahol, ami csak rám vár. :P

      Törlés
  4. Én el sem kezdem most ide leírni a "kis" listámat :) De megtaláltam a legszebb kék körömlakkot amit hamarosan be is szerzek *.*
    Neked pedig kívánom, hogy ez a kis lista valóra váljon ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen kék a lakk? :P
      A palettákkal állok leginkább hadilábon, ezért azt hiszem nagyon halogatni fogom, hogy tuti akarom- e még később is..

      Törlés
    2. Itt egy kép :) : http://3.bp.blogspot.com/-iCHKVLJBFFY/TqfnIqM4QtI/AAAAAAAAAxQ/jLDAeAysNc0/s1600/100_5404.JPG

      Ha tetszik és szeretnéd, akkor rendelek neked is amikor az enyémet fogom :)
      Én már nem sminkelek annyit, hogy feltétlen kelljen egy paletta. Néha kipróbálnék 1-2 színt, de igazából szükségtelennek érzem :)

      Törlés
    3. Óóó, jó-jó de még mindig olyat keresek, ami az 5. képen van, nem is értem, hogy akkor mikor lehetett kapni, mért nem tetszett?!... :D
      De azért aranyos vagy köszi :]

      Törlés
    4. Akkor majd körbenézek, hátha van ahhoz hasonló :P

      Törlés