2012. május 2., szerda

Sleek Ultra Matte paletták

Sziasztok!

A Sleek két új, matt palettával jelentkezik, ezeket szeretném megmutatni Nektek.

Eddig csak egy Sleek palettám van, de nagyon jónak találom ár/érték arányában! 

A két új palettában csak matt színek találhatóak.


Hivatalosan május eleje a megjelenés, nagyon remélem, hogy hozzánk is hamar eljut! :]

1. Brights:

2. Darks:

A második palettát nagyon-nagyon szeretném, szóval azt hiszem ő is felkerül a kívánságlistámra. Nektek melyik tetszik? Szeretitek a matt szemhéjpúdereket?

Ma még jelentkezem ,de addig is szép napot!

11 megjegyzés:

  1. én nem sminkelem annyira magam, hogy vegyek egy ekkora palettát, de ha vennék valószínűleg az elsőt venném, mert annyira szépek a színei. Ha viszont arra gondolok, hogy melyiket lehetne jobban kihasználni, akkor a második lenne!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első is nagyon tetszik, csak ugye pont ez a gond, hogy nem tudnám annyira kihasználni, persze nem mondanék nemet, ha valaki felajánlaná :D
      Viszont a 2. annyiból kell, hogy pont nem rég akadtam ki, hogy nincs egy normális matt szemhéjpúderem, ami nem testszínű... :P

      Törlés
  2. Én még mindig nem döntöttem el, hogy melyik sleek palettát akarjam, de tuti nem ezek lesznek. :D De most sajna egy darabig egyik sem. :(

    A sötét nem lenne rossz, ha icipici fénye lenne. :( Így sajnos nekem tojásfesték. :DD Ha matt szemfesték, akkor inkább már az au naturel paletta (amit imádnék).

    Egyébként én a Bad girl, Au naturel, Storm, és talán az Oh so special-ön gondolkodok már ősidők óta. :D Egyszerűen nem bírom eldönteni, mindegyik más szempontból lenne tökéletes...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, csak perpillanat egyre sincs keret. :D Ha lesz is, csak egyet veszek egyelőre, ezért kell majd döntenem. :D

      Törlés
    2. Hát most még én sem fogok, de álmodozni lehet :P

      Törlés
  3. Ezek közül egyértelműen a Darks lenne, amit megvennék. Én minden féle szemhéjpúdert szeretek, matt vagy csillámos, selyemfényű mindegy. Sleekből amúgy az Au Naturel-t néztem ki, de még nem szereztem be. :D

    VálaszTörlés
  4. Neked melyik paletta van meg?
    Én legszívesebben persze mindkettőt megvenném, de... Az világosat valószínűleg nem igazán tudnám hasznosítani, a sötétnek a fele meg így is megvan az Au naturel miatt. A két palettából tudnék összeválogatni magamnak egyet: kellenének a zöldek, a 3 sötétebbik kék, narancs, citrom, meg mondjuk a két lila, meg a rózsaszínek közül kettő.
    Plusz még tartok a minőségtől is, mert az Au Naturel-el nem teljesen vagyok megelégedve, és abban ugye főleg matt színek vannak. Nem kellett volna megvennem azt, hanem várnom kellett volna erre :(
    Amúgy a selyemfényű púdereket szeretem leginkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Bad Girlt kaptam még karácsonyra, és nagyon szeretem, csak kéne hozzá még egy kis mersz, hogy pl. a lilákat meg kékeket használjam valami nagyobb felületen :]

      Sajnálom, mert azon is sokat filóztam :(

      Törlés
    2. Nekem is inkább az au naturel felé húzott a szívem, jó kis hétköznapi paletta, meg mostanában natúr imádó lettem, de olvastam pár negatív kritikát, hogy pl a felső sor nem is látszik. :( Úgy meg hiába szép az alsó sor, ha nem éri meg annyira... :S

      Törlés
  5. Csatlakozom az első hozzászólóhoz :P

    VálaszTörlés