2012. május 7., hétfő

Olajmentes Garnier BB Krém

Sziasztok!

Nemrég megtudtam, hogy az általam nagyon megkedvelt Garnier BB Krém olajmentes változatban is piacra kerül.

Ilyen lesz a csomagolás:

Forrás

Ha minden igaz, júniusban már nálunk is kapható lesz. Megmondom őszintén, hogy nekem semmi bajom az orginal változattal, de nyilván a melegben azért hamarabb csillog az ember bőre, főleg ha alapból zsíros akár csak 1-2 részen is. Így mindenképp szeretném majd ezt is kipróbálni,de természetesen csak ha már elfogyasztottam a mostanit. ;]

Ti szeretnétek kipróbálni? A "simát" használjátok?
Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszi a figyelmet, holnap a Bakik második részét olvashatjátok, méghozzá a pasikról! Szép mosolygós napot, és lehetőleg ne ázzatok el, ha esik ott is. 

12 megjegyzés:

  1. Na pont most akartam neked írni, hogy lesz ilyen is, de aztán Tamás atya elterelte a figyelmem. :DDD

    Én az eredetit szeretem, mert nem csak optikailag lesz szebb a bőröm, hanem a bőrhibáim is mérséklődtek kicsit. Mostanában sokat javult az arcom, de ezután is érzek még plusz javulást.

    Viszont... nekem nagyon zsíros, mindig "le kell tapogatni" az arcom, de igazából nem olyan vészes, csak az általam kevert színezett hidratáló (1 csepp alapozó a kinyomott hidratálóba) könnyebb viseletnek bizonyul. Erre is néha kell púder, de az már maszkosabb, mint a sima alapozóm púderrel. :S És egyébként a szemhéjamon a ráncokba is nagyon begyűlik. Természetesen ezt ki tudnám küszöbölni hogy kihagyom, vagy alapozózok a szememre, de direkt azért vettem, hogy egy könnyed rohangálós "van de mégsincs" krém legyen rajtam, így viszont macerásabb mint az alapozó, vagy a krém+korrektor+púder, ami szintén megszokott nálam.

    Megörültem, mikor hallottam hogy lesz, de most idegesít, hogy ilyen hamar, mert én sem veszek addig amíg ez el nem fogy. És szerintem nem mostanában fogy el. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még a reggeli vakus képeken csillog a fejem nagyon, de természetes fénynél abszolút nem.. Bár vakuval mindenhogy "csillámvámpiír" fejem van szinte... :D

      én úgy nem is próbáltam, hogy az egészet BB-vel kenem, mert van egy miss sporty alapozóm, amit utálok, mindig tiszta pattanás leszek tőle, viszont a szemhéjamra tökéletes, így már annak örülök, hogy valamire használható :D
      Persze, mondható macerásnak is, de ott van mindkettő az asztalon, így csak +5 mp az egész művelet :P

      Törlés
    2. De nekem problémásabb a bőröm, szóval pár óra után már látszik, meg olajosságából adódóan beleül a ráncokba is nem csak a szememen, amik amúgy nem is látszanának. Azt hiszem erre mondják, hogy "elmászkál". :D
      Nekem sem az a zsírosbödön fejem van, hogy 2 perc múlva már csillog, sőt elég száraz is a bőröm, de pár óra után azért már frissíteni kell, mert akkor már magától is csillogna, hát még ezzel a krémmel.

      Törlés
  2. a simát semmiképp nem használnám mert a kombináltbőrűeknek mint én, állítolag borzalmas:S ezt viszont nagyon várom már, remélem nem lesz drágább:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dia, nekem is zsíros a T-vonalam, és 20 perc után mintha be sem lennék kenve. (Mármint kinézetre meg érzetre olyan, csak egységes a színem) Ha gondolod, egy mintát tudok adni Neked, mert van még valami újságból.

      Törlés
  3. Megvettem a simából először a sötétebbiket (akkor még nem adtak úton-útfélen mintát róla, a boltokban nem volt teszter), mert nekem mindenből a sötétebbik kell. Sötét lett. Sebaj, megvettem a világosat. Nekem nagyon nem vált be.Gyulladt göbök lettek tőle az arcomon, és nehezebb viseletnek éreztem, mint bármelyik alapozót. Estére vastag zsíros-olajos réteg képződött a bőrömön.

    Most ezt kipróbálnám, de mi van, ha ez sem válik be? Akkor már cirka 6000 Ft-t dobtam ki az ablakon :( Am gondolkoztam már blog sale-en, mert tudom, hogy sokaknak bejött, de nem tudom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, tényleg mondanám, ha gáz van, de hát látjátok, hogy nincs valami sok pattim, ami meg van, az 2-3 nap alatt el is múlik, mióta használom, lehet hogy van benne valami, amit nem bír a bőröd. :(
      Legrosszabb esetben meg szólj majd rám, hogy ha hozzájutok, hogy egy mintányi adagot küldjek, és akkor látod, hogy ez a féle jó-e. :]

      Törlés
    2. Elhiszem, hogy másnak, neked bevált. Az a fura, h nekem mitesszeres a bőröm, és ilyen kinyomhatatlan, 4-5 napig tartó gyulladt pattanásaim nem szoktak lenni. Valószínű, hogy van benne valami, ami nem okés nekem.
      Oké, köszi :)

      Törlés
  4. Használjátok az eredeti koreai bbt , azok az igaziak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen használnék, de nem merek látatlanban rendelni (bőrtípus, szín), és nem mindegy, hogy 2500 Ft-t buksz, vagy 7000-et...

      Törlés
    2. Egyrészt mindenki használjon azt, amit akart, másrészt pedig nem mindenkinek van felesleges 6-7ezer forintja. ;]

      Törlés
  5. nem hangzik rosszul :) bár míg elég sok alapozóm van, nem költhetek ilyenre :D marad az itthoni bekeverős módszer :D

    VálaszTörlés