2012. május 23., szerda

A nyereményjáték nyertese

Sziasztok!

És akkor a várva várt pillanat... ELŐTT még egy pár szót ejtenék. :]
Aki nagyon kíváncsi, tekerjen le, de remélem azért lesz aki elolvassa ezt a részét is.

- A kommentek között legtöbben 2 dolgot említettetek, az egyik a blog színe, ezen ígérem, hogy változtatni fogok, csak már annyi ez a cuki rózsaszín, meg virágos meg mindenféle háttér és legalább ebben szeretnék kicsit egyedülálló és egyedi lenni.

- A másik pedig az Outfit lenne. Eddig is volt 1-2 szösszenet, én nem szeretek így nagyon tükörbe pózolni, az időzítős képek meg szintén nem a legjobbak szerintem.
 Igazából általában full egyszerű a kinézetem, felveszek egy farmert, hozzá balerina vagy tornacipő, jó időben papucs, meg hozzá egy lehetőleg mintás póló. Na meg ugye a kiegészítők azok, amik azért általában nem jönnek szembe velem az utcán. De a kis szösszeneteket továbbra is szívesen megosztom Veletek, és megígérem, hogy ha megyünk valami olyan helyre, és Tomi is itt van, befogom fényképezkedni. 

- Annak nagyon örülök, hogy többen is írtátok, hogy tetszik, hogy közvetlen vagyok, és hogy szinte minden téma érdekel legalább pár embert.

- Ja igen, a mosolygós képek... Tegnap máris kaphattatok egyet, én még mindig nem szeretem, de legyen meg a Ti akaratotok. :]

Na jól van, nem csigázom tovább az idegeiteket, összesen 81 esélyt tudtatok szerezni, és bár sokszor kiírtam, hogy kinek a megosztását látom és kiét nem, nem sok ember állította át, de sebaj. :]

Kinyomtattam a neveket:

Szétvagdostam, összehajtottam és jobb híján hajfestő tálkába szórtam :D

És húztam:

Nagyon izgultam ám, és a szerencsés nyertes Anna94 lett, akinek nagyon nagyon Gratulálok! Kérlek, holnap reggel fél 11-ig jelentkezz a craptrash@hotmail.com e-mail címen, amennyiben ez nem történik meg, újra sorsolok.

Köszönöm az eddigieket, és azért a blog külsejével kapcsolatosan természetesen várok ötleteket, tippeket és a véleményeket, ha változik, hogy milyen legyen.

A többiek se csüggedjenek, mert biztosan lesz még játék! :]

Köszönöm a figyelmet! Szép napot Mindenkinek!
(Estére még lehet hogy jön ma is egy sminkes bejegyzés.)

11 megjegyzés:

  1. Gratula! :)

    HÚÚÚÚ nagyon atom lett ez az új blog skin. <3 <3 Maradjon ilyen!! :D
    Még háttérnek is betenném. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jobb így :)

      Törlés
    2. Olyan jó kis forró nyári naplemente hangulata van. :) (lehetne már ilyen idő, ha már megjött a hangulatom hozzá... :D)

      Törlés
    3. Na, akkor ez marad, bár még mindig érdekel, én mért nem látom a széleit :S

      Törlés
  2. Esküszöm, elkezdtem gondolkodni, hogy miért ismerős a sablon :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsikét nekem is ismerős volt, de én Nálad meg csak a fehér részt látom :S

      Törlés
  3. Gratulálok a szerencsésnek! :)

    VálaszTörlés
  4. Még nem jelentkezett érte, bár reggelig megteheti! :]

    VálaszTörlés