2012. május 6., vasárnap

Nyereményjáték nálam! LEZÁRVA!

Sziasztok!

Csodásan indult a reggel, átléptünk háromjegyűvé a feliratkozott olvasók számát illetően. Nagyon köszönöm minden eddigi és új olvasómnak, nagyon jól esik!

Ezt szeretném meghálálni nektek egy kis játékkal, tényleg nem nagy dolgok, de próbálok a kedvetekben járni, és remélem azért tetszeni fog!


A képen szereplő dolgokat lehet megszerezni, de most arra gondoltam, hogy lesznek plusz esélyek is.
Mivel a csillám több embernek is tetszett, így egy olyat, csak óarany színben fog kapni valaki, egy essence lakkot, amilyet már ITT láthattatok. (Nem ezt, hanem egy másik ilyet, tehát a képen szereplőt nem használtam, van egy sajátom is.)
Ezen kívül egy puritydesign hajkefét, egy balea arclemosót és egy általam összeeszkábált cuki cseresznyés fülbevalót.

Szabályok:
- Légy a blog nyilvános, feliratkozott követője.
- Hagyj egy megjegyzést, ami tartalmazza az e-mail címed. (Ezen tudlak majd értesíteni)
- Írj egy pár mondatos véleményt, hogy mi tetszik/nem tetszik a blogban, miről olvasnál szívesen többet vagy akár kevesebbet.
Ez eddig 1 esély

PLUSZ ESÉLYEK:
- Csatlakozz facebookon, írd meg, milyen néven. (1 esély)
- Oszd meg EZT a képet facebookon nyilvánosan, írd meg, milyen néven tetted. (+1 esély)
- Ha van blogod, tedd ki oldalsávba a képet, vagy írj róla egy bejegyzést. (+1 esély, ha bármelyik megvan, ha mindkettő, értelemszerűen 2 esély, itt kérlek, linkeld be.)

A játék május 21.-ig tart, sorsolás 25.-éig.

Köszönöm a figyelmet, kellemes estér kívánok, holnapra pedig mosolygós hétfőt! :]




Fríssítés:


Csak a nyilvános megosztásokat látom, tehát én csak annyit látok, hogy X ember megosztotta a képet, de én csak párat látok, mert a többi nem nyilvános.


Akikét látom:


- CrazyLime
- nyul
- Vanilla
- M. egyszerű körmök
- Anna94
-  (Verus) Lakkfan
- Sora's beuty dream
- Tünde


A többiekét sajna nem tudom melyik, kié, így azok nem lesznek érvényesek, ha nem állítjátok át nyilvánosra :(




LEZÁRVA!

50 megjegyzés:

  1. Na ebbe én is beszállok. :D

    purple.lillaa@gmail.com

    Tetszik, hogy sűrűn vannak bejegyzések, mindig van olvasnivaló. :D
    Én még mindig a badgirl-t akarom látni bevetésen minél több kombinációban :D És ne félj kilépni a komfortzónádból, a zöld smink is tök jó lett, hogy kicsit feljebb vitted a szemhéjpúder határát. :)

    Lilla Kis néven osztottam meg és azzal is követlek (ha nem tudnád esetleg XD)

    3 esélyt szereztem.

    VálaszTörlés
  2. Próba cseresznye! :)

    Verus néven követlek, Lakkfannal lájkoltalak és osztottam meg a fészen a képet. :) suti_muti@hotmail.com címen elérsz! :)

    Nekem egyetlen egy dolog nem tetszik, az pedig a blog sablon. Az egész túl piros.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is ringbe szállok :D
    email: vargatunde23@gmail.com
    FB-n Tünde Vargaként követlek és osztottam a képet.
    az alábbi linken írtam bejegyzést :D http://tundevarga.blogspot.com/2012/05/jatek-klaudianal.html
    Én minden bejegyzésedet kedvelem, de tényleg. Szeretem a stílusod. Ja és egyetértek a blog külseje egy kicsit furi, de személy szerint imádom a pirosat, szóval nem olyan vészes ez :D
    Csak így tovább, gratula a

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Te megosztásod sem látom :(

      Törlés
    2. Na sikerült átállítanom. Szólj, ha még így sem látod :D

      Törlés
    3. Most már tökkéletes, köszi :]

      Törlés
  5. Szia!
    eva1 néven követlek
    email-cím: ligaeva@freemail.hu
    imádom a blogod színét :D

    VálaszTörlés
  6. szia!
    email: nonorica@citromail.hu
    n_norii. ként követlek itt
    Nóri Fodorként lájkoltalak
    megosztottam a képet
    kiraktam az oldalsávba: kert-eden.blogspot.com
    Nekem csak az nem tetszik a blogodon, hogy túl sötét. Megértem, hogy szereted a színeket, mert ezzel én is így vagyok, és számomra is nehéz a blogot úgy csinálni, hogy ne csak sima fehér legyen, hanem legyen benne vmi élet is, de legyen áttekinthető :)
    egyébként összesen 3 plusz esélyt szereztem.
    köszi a lehetőséget !:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A megosztást nem látom a képnél a neveddel :(

      Törlés
  7. Szia!
    email:szofia.hajdu@freemail.hu
    málnahab néven követlek
    megosztottam a képet és lájkoltam az oldalt Hajdu Zsófii néven
    Hát imádom,hogy ilyen sűrűn vannak bejegyzések,mert minden nap felnézek egy kicsit a blogodra,és nemtok' rossz dolgot :))

    VálaszTörlés
  8. Szia:)
    Nevem: Nagy Mátka, követlek Mátka Nagy, kommentelek M. néven :)
    Nyilvánosan követlek már jópár hónapja.
    E-mail címem: nagy.matka@gmail.com
    Ami tetszik: nagyon szeretem a körmös bejegyzéseidet, sok inspirációt adnak nekem. De szeretem a Kedvenceket is, azokból sok minden kiderül rólad. Az egyik kedvenc bejegyzésem a szempillaspirálos teszt volt :D

    +esélyek:
    -Nagy Mátka és M. egyszerű körmök néven lájkoltalak
    -Nagy Mátka és M. egyszerű körmök néven is megosztottam a fotót.
    -Az oldalsávban: http://egyszerukormok.blogspot.com
    És a bejegyzés róla: http://egyszerukormok.blogspot.com/2012/05/crap-nal-nyeremeny.html

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  9. De édes a fülbevaló :)) Örülnék nagyon mindennek.
    e-mail: nyuuuulll@gmail.com
    Mindig sikerül olyan bejegyzést írnod ami érdekel és szívesen olvasom ;) Mint ahogy előttem is írták már, ami nekem sem tetszik, az a blog felülete. Kicsit egyhangú ez a bordó szín, de gondolom amint több időd lesz és jobban belejössz akkor szépítgeted a kinézetét :)
    Tesztes, DYJ, sütögetős-főzős, hajas posztok jöhetnek dögivel!!
    Anita Séra néven követlek Facebookon & megosztottam a képet nyilvánosan.

    Köszönöm a lehetőséget! :}

    VálaszTörlés
  10. Szia :)
    Rékaa. néven követlek, fb-on Réka Tóth néven lájkoltalak.
    e-mail:trany@citromail.hu
    Szeretem a blogod, főleg a körmös és tesztes posztok tetszenek, de szívesen látok DIY ötleteket is :)
    A blog színét szerintem is cseréld le, túl sötét.

    Köszönöm a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    -CrazyLadyStar néven követlek. (1/5 esély)
    -CrazyLadyStar's World néven csatlakoztam a fészedhez.(2/5 esély)
    -CrazyLadyStar's World és a saját nevemmel is megosztottam (bízok benne, h a nevem tudod :D) (3/5 esély)
    -Kitettem a blogom oldalsávjába.(4/5 esély)
    -Bejegyzés is készült róla: (5/5 esély)
    http://crazyladystar.blogspot.com/2012/05/egy-kis-kedvcsinalo.html
    -Szeretem az írásaidat, a teszteket, az útmutatókat. A szemceruzához/tushoz hasonló teszteket a továbbiakban is szívesen fogadnék ( a csap alatti tesztelés volt a kedvencem)
    Az oldal színével nincs gondom. Egyedi. Nem az a tucat fehér-valamivel.
    Eleinte, mikor rátalálok egy jópofa blogra, a nevét nem sikerül elsőre megjegyeznem. De azt, hogy pl lila volt háttere (ami nem annyira tetszett) arra emlékszem.Így ha a sok még meg nem jegyzett nevű blog közül meglátom az egyedi hátteret, már tudom,hogy jó helyen járok. Segíti a beazonosítást.
    Amúgy meg a negatív reklám is reklám. (bár szerintem jó a kinézeted)

    VálaszTörlés
  12. Szia. Én is bepróbálkozok :)
    crazylimee@gmail.com
    FB-on már rég lájkoltalak (nem is 1el, de lehet nem tudod h a másik is az enyém :P) és a képet is kitettem, a nevemet tudod :)
    Tetszik a blogod, igazából nem értem miért olvasom, ezt nem bántásként írtam, de soha nem voltam oda az ilyesmikért, se az olvasásért, meg a blogokért se, viszont azt vettem észre magamon, hogy minden nap nagy izgalommal nyitom meg a könyvjelzősávomról a blogodat és olvasom az aktuális bejegyzést. Bevallom nagy ritkán kimarad 1,még ritkábban 2 nap, de mindig elolvasom azokat is visszamenőleg. Mást nem is olvasok, csak ezt.
    Egy kérdés, ha Te a "vaddisznősörtefésű"-re esküszöl,miért sima kefét adsz ajándékba? ;P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért, amiért a szalonban sem azt használok. Mivel egy darab vaddisznósörte kefe kb. 3000 Ft, sajnos nem tehetem meg, de megígérem, ha egyszer lóttózok, és nyerek is, sokat, minden olvasómnak veszek vaddisznósörte kefét ;]
      És a másik nevet tényleg nem tudom :O

      Törlés
  13. Szia!
    Itt Vándorsólyom néven követlek, a facebookon Enikő Evelin Moró néven lájkoltalak, és megosztottam a fotót is.

    A blogodban azt szeretem, hogy gyakran írsz, és a "szépséges" bejegyzések mellett széles palettát lefednek az írásaid. Nagyon szeretem a körmös, hajas bejegyzéseket, DIY és a pénteki kedvencek :))
    email: eni0408@hotmail.com

    VálaszTörlés
  14. Még mindig csak 5 megosztást látok a 11-ből, a nem nyilvánosakat nem látom!

    VálaszTörlés
  15. Sora néven követlek. Sora"s Beautydream néven lájkollak fészen. Megosztottam fészen a játékot. :)
    E-mail: sorasbeautydream@indamail.hu
    Kitettem az oldalsávomba visszaható linkkel a képet. :) http://sorasbeautydream.blogspot.com/

    Nagyon tetszik, ahogy vezeted a blogot. ^^ DIY és a körmös bejegyzéseket szeretem nagyon, és a teszteket. :)

    VálaszTörlés
  16. szia, új követő vagyok, Fannalin néven.
    Megtetszett a blogod és gondoltam én is játszok :) Tetszenek a sminkjeid és h sok hasznos dologról is írsz. Így tovább!

    efanni@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Követlek,lájkoltam a Facebook oldalad,megosztva(Nemes Viktória néven)nemes.viki98@gmail.com
    Nekem alapvetően tetszik a blog(igaz most találtam erre a blogra az essence facebook oldalán D: xd,úgyhogy még nem sok mindent olvastam)de amiket olvastam azok tetszettek :D Én a tesztekért vagyok oda :D

    VálaszTörlés
  18. Helló!
    K.Viki néven követlek a blogon.
    E-Mail:19961215viki@citromail.hu
    Plusz esélyek:Lájkoltalak és megosztottam a nyeremény játékot a facebook-on.(+2)
    És nagyon tetszik a blogod és sminktárolásos bejegyzést szeretnék látni(+1)
    Köszi:DD

    VálaszTörlés
  19. A 13ból még mindig csak 7 megosztást látok, erre légyszi figyeljetek, ami nem nyilvános, azt nem látom, így nem tudom, ki osztotta meg és ki nem!

    VálaszTörlés
  20. Hello!

    nagymogi néven követlek (nagymogi@gmail.com)
    Piros szín kicsit erős, ez csak vélemény, még több körmös posztnak örülnék :)

    + Fb: Moravszki Agi néven lájkoltalak :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    - L néven követlek
    - Facebookon Szegfű Laura néven lájkoltalak
    - E-mail: lau.clavel@citromail.hu
    - A blogodat nagyon szeretem olvasni, tetszenek a körmös és a DIY bejegyzések és a kedvencek is...:)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Monika néven követlek.
    Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Szeretem a körmös bejegyzéseket, és a háttér tetszik is meg nem is, mikor benézek Hozzád elsőre mindig olyan jó ez a hirtelen bordó, de amikor már olvasgatlak, és görgetem lefele, akkor már picit néha szemzavaró.... vagy lehet a karikák zavarnak be? :) remélem nem sértettelek meg...
    Köszi a játékot.

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Ágibábi néven követlek :))
    email címem: palos.agnes@gmail.com
    Szeretek MINDEN szépségápolással kapcsolatos cikket :D
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Cuki nyereményjáték! :)
    Elíz néven követlek.
    Facebookon: Csomós Elíz
    E-mail: zile@freemail.hu
    Blogom oldalsávjába kitettem: http://divatesatobbi.blogspot.com/
    Tetszik minden, én is egy dolgot tudok csak mondani, ami nem (látom már többen is írták) ez pedig a sablon, nekem is túl piros. Alapvetően nem a színnel van a baj, hanem a mennyiségével. :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Én is jelentkeznék:)
    domjaneszter87@gmail.com/Bloggerina Bellala
    Facebook-on Domján Eszter néven lájkoltalak
    Plusz kiraktam a játékot a blogom oldalsávjába
    A teszteket és a DIY bejegyzéseidet szeretem nagyon :)

    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  26. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Még jó, hogy időben értesültem a játékról... ;) Eddig csak Facebook-on kísértem figyelemmel a bejegyzéseidet, de most már én is nyilvános követőd vagyok itt a blogon is! :) Szuper az oldalad, legjobban a körömlakkos bejegyzéseket kedvelem (luw essence ^^) elég sok dologban hasonló az ízlésünk. Mit "hiányolok"? Nos, az outfit az véleményem szerint is meggondolandó... hm? :)

    Enikő Mangra néven követlek mindenhol,
    blogom nincs, de Facebook-on megosztottam a képet! :)
    További szép napot Neked! :)

    Puszillak,

    Enci

    VálaszTörlés
  28. Ja, manenor@gmail.com !!! :D

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Imádom a stílusod :) Tetszenek a kedvences bejegyzéseid de az outfit posztokat én is hiányolom.
    roni94@freemail.hu

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Most fedeztem fel a blogod, de körülnéztem és nagyon tetszik eddig, csak így tovább ;)
    Zenzen néven feliratkoztam, emailem violafur@gmail.com
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Dasha néven követlek.
    mail:sunshine565@gmail.com
    Most találtam a blogodra,de amiket eddig olvastam bejegyzéseket tetszettek.:)Ami szerintem nagyon jó hogy mindent részletesen leírsz és bemutatsz.
    Facebookon Duda Ivett néven követlek.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Facebookon sajnos nem látlak, és még mindig csomó embernél a megosztást sem.. :(

      Törlés
  32. Szia! Én is jelentkeznék :)
    Andi néven követlek, a facebookon Andrea Bedőcs néven lájkoltam az oldalad.
    Kitettem a játék képét a blogom oldalsávjába: http://lovethewaywedress.blogspot.com/
    Én nagyon szeretem a blogodat, főleg a sminkeket és a teszteket, és az is jó, hogy sokat írsz, látszik, hogy sokat foglalkozol vele. Az egyetlen "gondom", hogy képtelen vagyok megjegyezni a blogod címét, de az Olvasnivalók listája mindig kiad, úgyhogy sebaj, csak így tovább! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, az e-mail kimaradt: andika.bedocs@gmail.com

      Törlés
    2. hajnoca3 néven követlek itt a blogon
      Tetszik a blogog, főleg, hogy egy városban élünk érdekel mégjobban , meg sokszor ismerősek a helyek:D
      E-mail: hajnoca3@freemail.hu

      Facebook-on osztom:

      https://www.facebook.com/groups/168246879887912/388746884504576/?comment_id=388914161154515&notif_t=group_comment_reply#!/hajnalka.horvath.18

      Köszi puszi :)

      Törlés
  33. Szia!
    Renii néven követlek.
    Email: renii_@hotmail.hu
    Fb: Nagy Renáta

    Nagyon tetszik a blogod, az írásaid. Ami talán annyira nekem nem jön be, az a blog külseje. Nekem túl sok a piros.

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  34. Szia! :)
    Én is szeretnék jelentkezni.
    Mednyánszki Júlia néven olvasom a blogod és ugyanezen a néven lájkoltam a facebookos oldaladat is. Megosztottam a játék képét facebookon.
    Amiből még sokat szeretnék látni a blogon: DIY ötletek. :-)
    E-mail: juliabellablogja@gmail.com
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  35. Szia!

    Nina néven követlek
    email: mikoto.nina@gmail.com
    Facebook: Krisztina Kovács néven lájkoltalak és megosztottam a játékot!
    Szeretem, hogym idenről részletesen írsz és a DIY bejegyzéseket!
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Zsanett v Janet néven követlek itt és Miczki Zsanettként fb-on! Nagyon szeretem a stílusod, a közvetlenséged és hogy gyakran írsz nekünk bejegyzéseket :)
    email: miss.miczki@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    Judit néven követlek.
    E-mail: elvihetomacska@gmail.com
    Facebook: Judit Halmosi ,megosztottam ezen a néven a képet nyilvánosan.

    A sminkes,tesztelős,step by step-es bejegyzéseket szeretem,de a többi is nagyon érdekes és szívesen olvasom. :)

    Köszi a játékot!

    Judit

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Dorka néven követlek, e-mail címem: alvingirl@vipmail.hu
    Én azt szeretném, hogy többet mosolyogj a képeken! :)
    Nagyon köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor most majd örülhetsz, ma csináltam olyat is :P

      Törlés