2012. május 22., kedd

Nyereményem a Make up börze oldalról

Sziasztok!

Tegnap ideért a nyereményem, amit a Make up börze facebook oldalán nyertem. (azóta még kétszer nyertem, meg még a Balaton szeletem is nyert, amit egy másik Balaton szelettel nyertem, de NE UTÁLJATOK, de tényleg...!)

Ezeket szeretném most megmutatni Nektek, nagyon örültem mindennek, volt amit ma már ki is próbáltam, és külön öröm, hogy olyan dolgokról beszélünk, amiket még sosem volt szerencsém használni.


Csoportkép:

- Yves Rocher Sminklemosó zselé érzékeny szemre (150 ml):


- Yves Rocher bio vaníliás testápoló(50 ml):


- Avon körömmatricák:


- Niva Visage Make Up Starter: 



- Rózsás anyagból készült hajgumi:


Nem szakszerűen használva... :]
Nagyon örülök ezeknek a termékeknek, az Yves Rocher termékeihez egyáltalán nem volt még szerencsém, de mindig is szerettem volna kipróbálni, az Avonos matricák mindig tetszettek, azon belül is ez tetszett jobban, de kicsit drágának találtam. A Nivea krémet sem próbáltam még ezelőtt és a hajgumi is nagyon tetszik. :]


Köszönöm még egyszer a nyereményt, egytől egyig hasznosnak találom őket.


Ti használtatok már valamelyik terméket ezek közül? Használtok, használtatok már Yves Rocher terméket/termékeket? Ha igen, mik váltak be, és mik azok, amik nem annyira?


Köszönöm a figyelmet!
Kellemes napot Mindenkinek, este még valószínűleg jövök egy sminkes bejegyzéssel.

11 megjegyzés:

  1. gratulálok te kis mákos:))

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok! Az Yves Rocher termékekre kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :]
    Dia, lassan már gondolkozom, hogy Mákos-Orbán Klaudia legyen a nevem... :D

    VálaszTörlés
  4. Jajj te lány! És még Zsancinál is nyertél vigaszdíjat :) Tényleg szerencsés vagy ;) Grat!
    Az Yves Rocher termékekre én is kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony :]
      A sminklemosót már ki is próbáltam, és eddig tetszik, ennyit elárulhatok! ;]

      Törlés
  5. Gratula :D végre nem csak én nyerek mindenhol :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor átérzed te is, hogy nagy az öröm, de már mindenki a francba küldene el szíve szerint.. :P

      Törlés
  6. Baltonszeletet mindenki nyer,az nem olyan nagy cucc.... :D (én tegnap 2-t,ma 1-et nyertem)Azért elég izé8tudo mszerencse kérdése)hogy vlakai mindenhol nyer,valak isehol(pl. mint te és az elöttem hozzászóló)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem nyertem eddig még ezelőtt csokit túl sokszor, szóval nekem ez is nagy szám volt :D
      Azért az túlzás, hogy mindenhol nyerek, meg általában kisebb dolgokat nyertem eddig, de ezeknek is ugyanúgy örülök, azt szoktam mondani, hogy aki nem játszik, ne is várja, hogy nyer, a többi meg már tényleg a szerencsén múlik. :]

      Törlés
  7. Gratula, és szerintem kezdj el lottózni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Már melóhelyen is pedzegették :D

      Törlés