2012. május 14., hétfő

Megint nyertem

Sziasztok!

A címmel le is lőttem a poént, bár igazából kétszer is nyertem. Ne utáljatok annyira nagyon légyszi!!

Az elsőt Babus facebook oldalán nyertem, (ezúton is köszönöm!) méghozzá két hete szerdán, szóval legalább valami jó is volt abban a napban... Egy hétre rá ért ide a kis csomag, aminek nagyon örültem!
Mivel ilyenkor nálam teljes átszellemülés van, és egyfajta euforikus állapot, mindig elfelejtem lefényképezni a csomagot magát, de úgysem az a lényeg, hanem ami benne van. :]

Nézzük, mi volt benne:


Csoportkép, még a teljes szétszedés előtt...


Pirosító:



Ilyen cuki dobozkában volt, tetszik ez a megoldás, mert mégis látszik, de dobozban van...


A doboz oldalán megtalálható a neve:


És ilyen kis édi pamacs volt hozzá, amin még masni is van:



És kinyitva ez a 3 szép szín látható benne: 


A kezemen ilyen napfénynél, nem túl feltűnő, és ez nagyon tetszik:


Jó ideje nem használtam már pirosítót, mivel a "zsemlécskéim" így is pirosabbak sokszor, mint szeretném, de  ha már lúd, legyen kövér, ne álljon csak a polcon, annyit elárulhatok, hogy mindhárom nagyon tetszik, de eddig a középső a kedvenc. :]

Labello:

Szerintem sosem volt még annyi ajakápolóm, mint most, de örülök, hogy kipróbálhatok ennyi mindent.


Ilyen márványmintás, ha kicsavarjuk:


És ilyen a számon:



Igazából csak egy kis fényt ad, meg talán egy leheletnyi barackos rózsaszínes árnyalatot, amit én nem bánok, mivel ajakápolóról beszélünk. Az illata pedig isteni. Nekem a málnajoghurt jutott eszembe róla.


És a 2 kis fiolában (rózsaszín és zöld) körömdíszek vannak, amiket nem bírtam lefényképezni, de szeretném majd kipróbálni, és megmutatni Nektek! :]


A második nyeremény pedig Maria, a Makeuplight blog írójától van, eredetileg egy MAC rúzst lehetett nyerni, amiért nagyon odavoltam, másfél hete szombaton volt eredményhirdetés, és szomorúan láttam, hogy nem én nyertem, erre lejjebb görgettem, és ott állt a nevem, vigaszdíjasként.
Tőle ezeket kaptam, csütörtökre ide is ért:


The Body Shop Chocomania testvaj és ajakvaj:



Testvaj:


Ajakvaj:



A vicc, hogy télen meg voltam gebedve, hogy legalább hadd szaglásszam meg őket, és most meg az enyémek. Nagyon köszönöm őket is!
Az illatuk isteni, én imádom, és még sosem próbáltam ilyeneket ezelőtt, tényleg olyan vaj állagú, természetesen azonnal beletúrta és kipróbáltam.. ;]



Mindről szeretnék majd írni, melyik érdekel Titeket legjobban?
Köszönöm a figyelmet, délután még jövök egy sminkes bejegyzéssel, ha szeretnétek. Addig is kellemes, mosolygós hétfőt Mindenkinek!

7 megjegyzés:

  1. De a csokisért utállak... :D

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Imádok mindent, ami cukros, csokis, édes illata van, ennek meg még azon belül is a legfinomabbakból való :]

      Törlés
  3. A testvajért és ajakvajért utállak :D de azért grat te mázlista :)))

    VálaszTörlés