2012. május 31., csütörtök

Májusi összefoglalás

Sziasztok!

Komolyan mondom, olyan hihetetlen, hogy repül az idő. De ezt csak így visszatekintve érzem, mert amúgy napközben meg mintha egy helyben toporogna.. Na mindegy, mivel hó utolsó napja van, a megszokott módon, összegzek. 

Ez a negyedik hónap a blogolással számomra, és egy hónapja 91 olvasóm volt, most van 134, nagyon köszönöm minden egyes Olvasómnak!! Nagyon jól esik!

Nézzük, mi volt májusban:

- Volt egy nyereményjáték, a nyertesnek fel is adtam a csomagot, remélem épségben megkapja.
- Kérésre volt egy kicsit "extrább" Sleek Bad Girl smink is.
- Új sablont kapott a blogocska, amit nagyon imádok! És úgy vettem észre, hogy Nektek is tetszik. 
- Ahogy szerettem volna, 1-1 DIY és hajas bejegyzés is összejött.
- Túlestem életem első komolyabb égési sérülésén és ájulásán, és balesetis élményén. Ezt kihagytam volna... :D
- A napi 1-2 bejegyzésekhez sikeresen tartottam magamat.
- Még mindig kegyetlenül szerencsésnek érzem magamat, hiszen összevissza nyerek. (ismét ne utáljatok!)
- Ja és elvesztettem én is az "íbéjszüzességem" :D

Mit szeretnék júniusban?:

- Először is arra gondoltam, hogy lenne egy Sal vagy Eladó fül, ahová tennék fel képeket az általam nem használt, de jó állapotú dolgokról, ebben lenne ruha, de sminktermék is, ha nem lenne ellenetekre.
- Szeretnék egy hasonló sminket, mint a fentebb említett lila, csak kékkel.
- DIY bejegyzést is szeretnék, csak ugye mindig megvan az ötlet, aztán nagy a lelkesedés, aztán feledésbe is merül, szóval noszogassatok majd! 
- Amit nagyon akarok még, egy pár hajas bejegyzés, például szőkítésről, hajszínváltoztatásról, stb. már ha úgy érzitek, hogy lenne rá igény.
- Esetleg pár "lelkis" téma is lenne, min hogyan lehet változtatni, gondolkodásmód és hasonló dolgok, amik kikívánkoznak belőlem.
- Lesz jó pár tesztes bejegyzés is, amikkel lógok még.
- Többen mondták az outfit bejegyzéseket, de még mindig nem érzem úgy, hogy ez az én asztalom lenne, így maradnak az outfit-szösszenet képek, és ha valami extrább helyre megyünk, ott lesznek esetleg teljes outfit képek. (ez elég ritka...)
- Hó végén pár képet mutatnék Nektek, amik az adott hónapban kellemes pillanatok voltak számomra.
Ezt el is kezdeném most, fogadjátok szeretettel ezt a pár képet és pár szót róluk:

Munkahelyi életkép

Éjsötét Árnyék, és 2 éve együtt :]

Reggel, rohanás a buszra, gólyafotózás, rohanás tovább...

Golyafotó 2.

Rúpert, a heteroszexuális élettársam, aki medve.

Hétvégi haj

Hétvégi haj 2.

Sailor!

Kis szerencse, nagy öröm. :]

Liba és kakas, a házi művadállataink.

Fehér lakk. 
E-bay-ről, imádom!

Ilyen szép zöldes.
Ezen kívül ma megkapom elvileg este a 2 kis ecsetkészletem is, már nagyon kíváncsi vagyok, milyenek.

Összességében véve volt ebben a hónapban hideg is, meleg is, és ez még az időjárásra is igaz... Természetesen ma volt új essence mágnes a Rossmannban. Persze, most nem tudom megvenni még... 

Nektek hogy telt ez a hónap?
Az eladós dologban benne lennétek egyébként? 
Vásároltatok mostanában valamit e-bay-ről?

Köszönöm a figyelmet, kellemes júniust Nektek!

11 megjegyzés:

  1. Ha lesz Eladó fül, engem érdekelne..kitudja, talán találok valamit ;-)

    VálaszTörlés
  2. Hűű az a nyaklánc hipercuki :D A hajas és lelkizős témákat várom a legjobban és az eladó fül pedig szerintem jó ötlet :)
    A fonatod tök jó lett és szerintem illik is hozzád :)
    Azért remélem megörvendeztetsz minket vidám témákkal is, mint például a "Bakik" sorozat volt, én azon könnyesre nevettem magam néhol :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? én is odavagyok érte, holnap fel is akarom avatni :]
      Köszi, bár általában kiengedve hordom a hajam, mert a nagy homlok + szemüveg mellé még a hajam is általában sok, de lehet, hogy inkább csak szokatlan.
      Persze, lesz vidám téma is, azt néztem, hogy a Bakikra nagyon sokan néztek, és keresik is az ilyeneket.. :D Gondolkoztam egy olyanon is, hogy "nyári" bakik, amik tipikusan nyáron annyira szembetűnőek.

      Törlés
  3. Csikó <3 :)
    Én várom a sale rovatot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nyomtam is pár fotót, holnap szerintem el is kezdem majd feltölteni, legalább a gépre... :D

      Törlés
  4. Milyen jól áll összefogva a hajad :$ és várom az eladó cuccokat:$ cuki maci:D

    VálaszTörlés
  5. Maci *.* tetszenek a képek, legyen még ilyen :) és én is várom a blogsale-t :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édi a nyaklánc ^^ Amiket felsoroltál a következő hónapra, az mind jöhet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint a mostani hónapra :DD Júniusra. Szóval érted :'D

      Törlés