2012. május 24., csütörtök

Mai szerzemények

Sziasztok!

Nem bírtam magammal, és vettem két lakkot, ezen kívül megjött az Avonos rendelésem is, szóval ez most ilyen mini-örömforrás volt ebben a retek időben, meg kellett is valami kis szépség most a lelkemnek na... :D

Ők lennének:


A két lakk Rimmel, a bal oldali 8 ml, 1 perces száradást ígér, és csodaszép fukszia színe van (a száma és neve 615 Fast & Fuchsia), 250 Ft volt. A jobb oldali barnás 12 ml, csodaszép, ezt első körben nem is láttam, de aztán a körmösünkkel lementem, és akkor láttam meg, 300 forintért nem hagyhattam ott, elég régóta kerestem már hasonló lakkot. (397, Beige Babe) Avonból pedig csak egy sarokreszelőt rendeltem, mivel bár a régit imádtam, már igencsak idős, és megérett a lecserélésre.

Így lett a 10%os kedvezménnyel 500 forintért 2 darab lakkom, ami szerintem mindenképp megéri, főleg hogy Rimmel lakkokról van szó. Nem akartam már összevissza vásárolni lakkot, mert így is van jó pár, és kaptam is mostanában, de ilyen színeim nincsenek, és sokszor hiányoltam, így nem bántam meg.
Nem volt még egyébként Rimmel lakkom, illetve ha igen, az már olyan rég lehetett, hogy már nem emlékszem rá. 

Érdemes szerintem gyakran körbenézni a Rossmannos akciós állványokon, ugyanis ilyen kincsekre lelhetünk.

Hogy tetszenek ezek a lakkok? Esetleg használjátok valamelyiket?
Ti vettetek valamilyen akciós Rimmel lakkot mostanában? Szoktatok kivárni ilyen párszázas leárazásokat, vagy ha van valami termék, akkor azonnal lecsaptok rá pl. limitált kollekciós termékeknél?

Köszönöm a figyelmet! Kellemes estét Nektek!

27 megjegyzés:

  1. Az a reszelő nagyon jó, én imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még az volt eddig, ami ilyen kék, és szét lehet szedni 3 részre, összerakva meg az oldalán szivecske van, azt is imádtam, de remélem, hogy jó választás volt. :]

      Törlés
    2. Nekem is ilyen van. Én szeretem, mert nagyon jó :)

      Törlés
    3. ...ésss? Neked hogy tetszik? :)

      Törlés
    4. Eddig kellemes csalódás, jobban teljesített, mint vártam. :]

      Törlés
  2. :)) a fuchsiát imádni fogod! én már felkentem és ahh <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is néztem, hogy Te is ezt vetted, csak mikor már hazaértem. :D
      De megláttam és mondom úristen, semmi csillám, semmi gyöngyházfény, EZ KELL! :D

      Törlés
  3. Az a barnás egész jól néz ki :) Ma én is körbenézek a Rossmannban, bár nem az akciós áruk miatt megyek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, úgyis tuti becsúszik 1-2 darab :P

      Törlés
  4. Jajj pont ilyen pinkes fuksziás csodát akarok már mióta. :D Ha van még veszek, de ha nincs kénytelen leszek valami Essence trendkiadásra várni, mert alapból nincs ilyen színük.

    Amúgy én még Rimmel lakkban nem csalódtam. Van egy nagy kiszerelésű nude lakkom (barely there), tavaly vettem és rengetegszer használtam de még mindig tökéletes, az ecsete is szuper. Ezenkívül 2 lycra fedőlakkot is elfogyasztottam, imádom azt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem egy ilyen fuksziás volt még, de atomjó a színe szerintem is. :]
      Volt franciás is, meg ilyen nagyobbak is mint a barna.

      Törlés
    2. Hát se fukszia, se semmi jó... :DD Mindegy, akkor majd trendkiadásból.

      Törlés
    3. Az is ilyesmi lesz szerintem, amit valamelyik essence-nél mondtál :]

      Törlés
    4. Kell még majd "klaublogoldalsávszínű" is :DD

      Törlés
    5. Az milyen? :DD
      (csak mert ugye felül más, mint alul :P )

      Törlés
  5. Nagyon szép mindkét Rimmel lakk. :)

    Van,hogy kivárom a leárazásokat,de volt már arra is példa,hogy rögtön megvettem,ha nagyon kellett.
    Például az Essence nude glam - 02 iced strawberry cream nevű lakkját sokáig kerestem,de már le volt fosztva a Rossmannban.
    Végül múlt héten tudtam venni belőle. :)
    Volt még kb. 5db.

    Várom a teszteket a két lakkról és kombinációikról. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajna benne van a pakliban, hogy ha nem csap le rá az ember akkor nem jut már hozzá később, vagy csak mire más nincs annyira szüksége rá.. :(

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Én is már alig várom, hogy kipróbálhassam, de tegnapelőtt este kentem ki a körmeim (ami a holnapi bejegyzés lesz :P) így hétfőig nem nagyon akarom leszedni. :P

      Törlés
  7. Vanilla,ha nem találsz ilyen fuchsia színű Rimmel lakkot akkor keresd a Miss Sporty Quick Dry gyorsan száradó körömlakkját színben teljesen ugyanaz!!
    Ugyanúgy 1 perc száradást ígér.
    A számát és az árát sajnos nem tudom,mert nem új darab. :(

    Itt találtam róla egy bejegyzést,képekkel:

    http://lakkfan.blogspot.com/2012/04/miss-sporty-clubbing-colour-404-lakk.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színe hasonló, de a Miss Sporty csillogós. :]

      Törlés
    2. Igen annyiban tényleg eltér,hogy csillogós erre nem hívtam fel a figyelmet. :]

      Ami nekem van az gyöngyházfényű,de még így is az a szín,mint ami a képen van csak nem ennyire erős csillogással. :D

      Törlés