2012. május 12., szombat

Elhasználtam I.

Sziasztok!

Összegyűjtöttem Nektek, hogy miket használtam el május elejéig.


Most nézem csak, hogy az Alterra sampon fejjel lefelé áll, senkit ne zavarjon, bocsi.

Nézzük akkor az őket sorban:


  • A Sunfleur alakformáló karcsúsító zseléről már ITT kifejtettem a véleményem, még mindig ezt gondolom róla, kb egy hónapig elég volt, ez bolti forgalomban nem kapható, amit eléggé sajnálok, és bár megvenném, de mivel nem tudom, majd kipróbálok valami más, hasonló terméket. Én imádtam és tényleg használt! 
  • A Floren körömlakk lemosóról is volt már szó ITT, nem rossz, de maradok a kedvencemnél, az jobban tetszik és nekem kevesebb elég abból. Ettől függetlenül ár/érték arányában teljesen jó!

  • A Balea arckrém minta nekem egy használatra volt elég, és brutálisan jó illata van! Egyébként tök jó puha volt a bőröm utána egész nap, szóval még hezitálok, egyelőre nem veszem mg, de ha szükségesnek érzek valami ilyesmire, ő lesz szerintem.
  • ITT írtam már az essence kézkrémről is, szerencsére szépen rendbe jött a kezem, é sokkal kevesebbet kellett kenni, így ez is csak nemrég fogyott el. Szerettem, de újra ugyanezt nem venném meg, mert tényleg nagyon erős az illata, és az összetevők sem a legkecsegtetőbbek, de legalább segített a kezemen, szóval max. más illatban venném meg. Remélem télig nem lesz sok szükségem kézkrémezésre. :]
  • A Signal deepfresh zöld fogkrém évek óta a kedvencem, már újra is vettem. A zsákbamacskában volt egy szintén Signal, white now!, elhasználtam azt is de nekem csak sárgábbnak tűnt tőle a fogam, mint a másiktól, szóval az felejtős.

  • Az Alterra samponról is volt szó ITT, van is már másik ugyanilyen, remélem a továbbiakban is szép lesz a hajam tőle! 
  • A dezodort is évek óta használom, eddig ez volt az egyetlen, ami 95%osan bevált, de azt hiszem, most jött el az ideje a váltásnak, még egy flakon van belőle itthon, utána majd szeretnék mást kipróbálni. Illatra egyébként teljesen semleges, nem zavar be parfümnél, a hintőpor illata jut eszembe róla.
  • A Balea tusit a névnapomra kaptam, egy hónapig elég volt kb, de néha használta más is. Imádtam ezt a túrókrémes sütiillatot, de azt hiszem, maradok a megszokott, gumicukor illatú Floren tusfürdőmnél. :]
  • +1: Kidobtam, de a Balea sminklemosó is elfogyott,természetesen pótolva van az is. 


Szóval mostanában leginkább az ilyen kis átlag dolgok fogytak el, megmondom őszintén, sosem voltam olyan, aki naponta keni magát testápolóval meg arckrémekkel, általában nem kell, ha meg mégis, megoldom testápolóval. Ezt nem igénytelenségnek mondanám, hanem egyszerűen nem igényelte az arcom, elég volt neki, hogy megmossam szappannal vagy tusfürdővel, néha arcradír, és lemossam csapvízzel. 

Ti használtok valamit ezekből a termékekből? Ha igen, hogy váltak be?

Legyen még hasonló bejegyzés?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, jó szórakozást, pihenést, ki mit csinál, és jó hétvégét! :]

14 megjegyzés:

  1. Az Essence kézkrémet használom, nekem az epres darab van meg. :) Egyszerűen imádom, mindig az szokott velem jönni a táskámban kézkrémként.:) Sokat segített, bár nekem egy másik termék hozta meg a sikert és a puha bőt, de vele fent tudom tartani ezt. :) Kedvenc, ha tudnám egy raklapnyit vennék belőle. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnálom, hogy csak ezt a vaniliásat vettem meg, de még így is mákom volt, hogy ez volt még... Itt annyira elkapkodták...

      Törlés
  2. Én használtam signal white now-t régebben, és optikailag tényleg fehérebbnek tűntek a fogaim :)
    Van ilyen körömlakklemosóm, szerintem is jó, de nekem pont ebből kell kevesebb, és az isana-s mandulásból rengeteg fogy. És nem azért, mert szagolgatni akarom :D
    Ilyen kézkrémből nekem málnás-csokis van, tényleg brutális az illata, viszont nekem egész jól hidratál, felváltva használom egy gránátalmás-aloe verás Alterra kézkrémmel, és annál jobb. Utóbbi nekem nagyon nehezen szívódik be, nem is hidratál eléggé, ráadásul az illata zavaró. Nem büdös, hanem irritálóan zavaró.
    A Balea arckrém minta milyen típusú bőrre való?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem nem volt ráírva, vagy csak nem figyeltem, de Rita írt róla, itt meg tudod nézni:

      http://tunderke.blogspot.com/2012/05/balea-nature-nappali-krem.html

      Törlés
    2. Szívesen, tudtam, hogy olvastam róla a napokban, csak elsőre nem esett le, hogy hol :]

      Törlés
  3. Én is ezt a Signal-t használom, és kedvelem. Olyan friss az íze, meg szépen tisztítja a fogaimat, de nekem az előző Signallal sem volt gondom, aminek most nem jut eszembe a neve. Az essence krémet is használom, csak a málnás-csokis sütiset és imádom az illatát. Amúgy nekem is eléggé használ :D Szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én is imádom, a kéket is próbáltam már ebből a fajta fogkrémből, de az annyira nem tetszett :P

      Törlés
  4. Én szinte mindig Signal White Now-ot használok,nekem az bevált és az a kedvencem is <3

    VálaszTörlés
  5. Na' tök ügyi vagy! :) Szeretem az ilyen bejegyzéseket <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére az ilyenekben amúgy sem vagyok nagy gyűjtő, szeretem a megszokottat használni, vagy egy idő után kicsit kísérletezni, és megtalálni azt, amit megint kicsit tovább használhatok, ami meg lemaradt, a zsákbamacskás parfüm, abból 2 is volt, és egész megszerettem, pedig eleinte nagyon nem tetszett. :]

      Törlés
  6. A körömlakklemosó (zöld változatban), kézkrém ugyanaz, sampon (gránátalmás verzió :)), tusfürdő :P Ezt a fogkrémet meg imádtam régen, lehet visszaállok rá :)
    Ilyen bejegyzés még jöhet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké :]
      A sampont majd én is kipróbálom, ha erre "ráuntam" de eddig nagyon szeretem.

      Törlés