2012. május 3., csütörtök

Díjat kaptam!

Sziasztok!

Díjat kaptam, egyből kettőt is! :]
Nagyon köszönöm, itt és itt megtekinthetőek. Alapból is örültem neki, és így még 2 szimpatikus blogra rátaláltam. :]


A szabályok, díjjal járó kötelezettségek a következők:

- Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van, és add át a díjat.
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
- Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
- Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.

Akiknek továbbadom:

Sorrend természetesen nincsen, fogadjátok szeretettel!! :]

5 dolog rólam, amit eddig elvileg nem tudtatok:
1. Durván "nyelvtannáci" vagyok, utálom, ha valaki nem tud helyesen írni.
2.Elég régóta nincsenek nagyszüleim.
3. Nem szeretem a vidámparkot.
4. Oviban már első nap szerelmes lettem, és 6 évig ez így is maradt.. Persze viszonzatlanul. :]
5. Kiröhögök másokat, ha elesnek, és ha én elesek, én röhögök a legjobban... Szenyó dolog, de nem tehetek róla, ez belülről fakad.. (ettől függetlenül nagyon jószívű vagyok ám! ;])

Még egyszer köszönöm a 2 díjat, szép napot Mindenkinek! Holnap pedig szorítsatok, mert megyek vissza a kezem miatt vizsgálatra..

18 megjegyzés:

  1. Nagyon köszi a díjat! :)
    6 éven át? :D Én mondjuk általánosban lettem menthetetlenül szerelmes (persze viszonzatlanul), vagy 4 éven át, most meg fogom a fejem, hogy "Úristen, mi a fene tetszett benne???" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, 6 kemény év volt, még ajándékokat is dobtam néha a ládájukba.. :$ :DDD

      Törlés
    2. :D :D Én meg egyszer írtam egy szerelmes sms-t neki, csak úgy nézegetni... De új mobilom volt, és máshogy működtek benne a dolgok, mint az előzőben. És persze elküldtem :D :D És osztálytárs volt, szóval másnap találkoztunk, de hála az égnek nem emlegette fel :D Amúgy egészen jóban voltam vele, talán még barátok is voltunk - igen, tudom, friendzoned...

      Törlés
    3. Júújj :D
      De akkor legalább tapintatos volt... ;]

      Törlés
    4. Jujj bizony :D Szerencsére :)

      Törlés
  2. A nyelvtannácin jót röhögtemxD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De tényleg.. A "muszály" "lessz" "kissebb" és társaitól a hajam tépném szívem szerint, meg a "be megyek" stb.. hú basszus abba is hagyom, most rácsapnék a saját kezemre, hogy így írtam le, ha tudnék :DD

      Törlés
  3. Na ezzel a nyelvtanos dologgal én is így vagyok. Nem akarok beképzeltnek tűnni, de általános iskolában az évfolyam egyik legjobb nyelvtanosan voltam (tanárnéni mondta), és annyira hozzászoktam, hogy már szinte önkéntelenül is kijavítgatom mások hibáit beszélgetés közben. Kedvenc "helyesírásom" annak idején a tesóm volt, kb. harmadikos lehetett. Leírta a padtársa nevét: Lyoci. (Joci akart volna lenni...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuujj, ez nagyon büntet! :DD
      Másik kedvencem a "hüje"

      Törlés
  4. Az 5-ös mennyire igaz rám is :D hm... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát de mért e, nem? :D
      Ha nem töri össze magát, simán! ;]

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Szívesen :]
      Pedig megint meglepődtem, valamiért folyamatosan azt hiszem, hogy már vagy 5-600 feliratkozott olvasód van, és mindig meglepődök, hogy miért nem?

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Hát már ne is haragudj, de egyértelmű volt! :]

      Törlés