2012. május 28., hétfő

Akciós rimmel lakkok - első benyomás

Sziasztok!

Csütörtökön mutattam, mit szereztem, tegnap pedig úgy voltam vele, hogy ki kell próbáljam, még mielőtt élesben kipróbálnám.

Így csak két körmömön próbáltam ki őket, nagyon kíváncsi voltam rájuk, főleg az ecset miatt, na meg hogy mennyi lesz a száradási idő, és mennyire lesz erős a szín.


Kezdjük a 615 Fast& Fuchsia-val.


Megláttam, és mondhatom, hogy bele is szerettem, amúgy is akartam hasonló színt, tudom, azt mondtam nem nagyon akarok több lakkot, de 1-2 úgyis be fog csúszni ami ilyen 'meglátom és megszeretem' darab. Ennyi pénzért pedig utáltam volna magam, ha nem veszem meg. Ugyanis 250 Ft volt (8 ml). Tudom, nem szabad valamit csak azért megvenni, mert olcsó, de rendes áron nem vettem volna meg, ez az akció pedig kapóra jött.


1 perces száradást ígér, ezt azért nem mondanám, de kb. 5 perc alatt mondhatni, hogy kopogósra szárad.


Az ecsete ilyen, nem is tudom, milyennek mondjam, eléggé féltem tőle, de nem olyan vészes, mint gondoltam, csak már nagyon hozzászoktam az essence lakkok ecsetéhez. 


A kupa oldalán található pár infó, miszerint 1 perc a száradási idő és az új ecsettel könnyebb a felvitel. Ezt így nem mondanám, de nem is emiatt vettem meg, hanem a színe miatt, szóval elnézem neki ezt a kis "hibát".

A másik a 397 Beige Babe, amit 2. körben vettem meg, ugyanis akkor vettem észre.


Maxi ecset és "anti-fade", amit nem is igazán értettem és nem is igazán érdekelt, micsoda.


Az ecsete még ijesztőbb volt számomra, mivel az ennyire kerekített ecseteket nem nagyon preferálom, de annyira tetszett ez a szín is, hogy azt mondtam, ám legyen, 300 Ft-ot biztosan megér (14 ml).


 Ennek az oldalán is találhatóak infók, AKÁR miszerint 10 napon át tart a lakk, és fakulás elleni formula van benne. Valamint állítólag 1 ecsetvonással befedi az egész körmöt. (az akárt azért írtam nagy betűvel, mert igazából számomra ez az akár 7-10 napon át tartó annyit jelent, hogy lehet hogy csak 1, de AKÁR 10 is lehet.)


Egyébként nem, nem lehet egyetlen ecsetvonással befesteni vele a körmöt, nekem max. a kisujjamon sikerülne, de azt is csak azért, mert nagyon pici.

És akkor nézzük is, hogyan teljesítenek a körmömön.

Egy rétegben, természetes fénynél:

Egy rétegben, vakuval:

Két rétegben, vakuval:

Két rétegben, természetes vakuval:

Két rétegben, természetes fénynél:

Azt hiszem, Mindenki látja, hogy a barna sajnos eléggé átlátszó volt az első és a második réteg után is, míg a rózsaszín a második réteg után mondhatni, tökéletesen fed! Ennek örömére ma fel is avattam a rózsaszín lakkot, miután szépen rendbe tettem a körmeimet, szóval arról is lesz szó egy külön bejegyzésben, és akkor leírom, hogy hány napig bírta a drága.

Összességében véve a rózsaszín lakknak jobban örülök, míg a barnát nagyon bánom, hogy nem volt teljesen jó a fedése, de ő is kap még esélyt, mert túl szép ahhoz, hogy ne használjam.

Ti mit vettetek mostanában? Vásároltatok az akciós rimmel lakkokból? Ha igen milyet? Volt már ezelőtt rimmel lakkotok? Ha igen, mennyire voltatok vele megelégedve?

Köszönöm a figyelmet, remélem Mindenki kipihente magát, és kicsit szórakozott is a hosszú hétvégén.
Kellemes estét, jó éjszakát, és holnapra pedig jó keddet! ;]

25 megjegyzés:

  1. Fast and fuchsia, nyami! Kell! :) Egyébként érdekes, nekem a barna lakkokkal mindig meggyűlik a bajom (hacsak nem extra sötétek), nem akarnak fedni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig nem volt gondom a barnákkal, max. a nude lakkok csíkoztak kicsit, de remélem csak a körmömmel volt gond, és a lakk jó lesz a későbbiekben. :]

      Törlés
    2. Nekem is ez a bajom a barnákkal, de majd mondd meg hogy bevált-e, érdekel :)

      Törlés
    3. Az a durva, Klau, hogy nekem a nude lakkok sokkal jobban összejönnek, mint a barnák. Pedig pont attól féltem az első nude lakkomnál,hogy nem fog fedni, csíkos lesz és láthatóvá válik minden miniatűr lakkozási hiba is.

      Törlés
    4. Nekem az essence nude it! lakkja olyan, hogy az első 5-6 használat után olyan hibajavító-szerű volt felkenésnél, és akkor nagyon látszik is a hiba, de utána meg már, amikor megszáradt, nem látszik... Szóval a franc tudja :D
      Viszont a Cut off the beige-t (a You rock kollekcióból) olyan szinten imádom, a világ legszebb barnája, és tökéletes. És szomorú, hogy már nem lehet kapni :(

      Törlés
    5. A toffee árnyalat nekem is ilyen a nude it-ből, de a café az viszont nem. :D Érdekesek ezek a lakkok... :D

      Törlés
    6. De a nude it! az a sima nude lakk a c&go-s, a toffee meg a nude glam, de egyébként én se értem már mert a nude glam-es lakkom (a hazelnut) az meg teljesen jó :D

      Törlés
  2. épp ma mostam le moziban a fuhcsiát!:D nagyon tetszik még mindig, nyáron rengeteget fogom hordani:)
    a barna is szép de az nekem inkább őszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Moziban :D Szép :P
      Én nyáron is szoktam ilyesmi színeket használni, ha kevésbé feltűnőt akarok, de most szóba sem jöhetett más.. Viszont lustaság miatt most kivételesen nem kentem rá fedőlakkot, nagyon kíváncsi vagyok, meddig fogja bírni..

      Törlés
  3. En szeretem a rimmel kerek lapos ecseteit, nekem konnyu hasznalni es tenyleg jobban beteriti a kormom. Fuksziat imadom, barna tenyleg oszi. Probald 3 retegben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 2 réteg is elég vastagon került már fel, fél óra múlva még simán látszott a lenyomat rajta :( 3 réteggel meg sose száradna meg kb :S
      Aztán lehet, hogy majd ha megszoktam, azzal is könnyű lesz, de egyelőre olyan bumszli érzése van az ecsetnek számomra... :D

      Törlés
  4. Félek leírni, hogy hány lakkot vettem mostanság :) Amúgy vettem én is három Rimmel akciós lakkot, az egyik egy sima fekete, ami Black Cab névre hallgat (az igazság az, hogy nagyon imádtam a nevét nem hagyhattam ott), a másik a Rapid Ruby, a harmadik pedig a Sky High :) Nagyon várom, hogy ők is sorra kerüljenek, különösen erre a kékes színre vagyok kíváncsi, mivel a pirossal meg a feketével nem lehet nagyon mellé lőni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Sky High-ért voltam még oda, de az már nem volt sajna :(

      Törlés
    2. ez szomorú. Kaposváron még volt belőle a múlt héten pár darab.

      Törlés
  5. a fukszia nagyon szép :)

    és az anti-fade azt jelenti amit később írtál hogy "fakulás elleni formula van benne" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, rájöttem már itthon én is, de ott nem is néztem igazándiból. :]
      (bár annyira nem hiszek az ilyenekben)

      Törlés
    2. De durva, soha nem fakult még ki lakkom. :DDD Azért itt is megy a marketing rendesen. :)

      Törlés
    3. Persze, bár ezt pl a Fuchsiánál jobban érteném, mint egy világosbarnánál... :]

      Törlés
  6. Nagyon szép a rózsaszín! Én korallszínűt vettem, ezt: http://lovethewaywedress.blogspot.com/2012/05/napi-korom-instyle-coral.html meg illatos halványsárgát, tény hogy meseszépek a színek, de az állaguk meg a fedésük nekem nagyon nem tetszik :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ilyet nem is láttam, úgy látszik későn értem oda, pedig kb. naponta járok oda... :D
      A Fuchsia fedése tökéletes, az állaga is, de ezelőtt még nem volt szerintem rimmel lakkom.

      Törlés
  7. a rózsaszín nekem is megvolt, imádtam. sztem el is használtam teljesen. :) lehet meg is veszem megint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, nálam is meglesz az imádat, mióta felkentem ebben gyönyörködöm... :]

      Törlés
  8. A rózsaszín lakkokkal nem vagyok kibékülve :) Barnából meg csakis a csoki színű ^^ :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ezek olyan szépek, nem az a tipikus rózsaszín :P

      Törlés
    2. Tudom-tudom :) sajátos ízlésvilággal rendelkezem :D

      Törlés