2012. április 25., szerda

Új szandik

Sziasztok!

Akartam valami telitalpú szandit vagy cipőt, a lényeg annyi volt, hogy nyitott orrú legyen, ez már régóta érett, de sosem találtam olyat, ami annyira tetszett volna, és kényelmes is lett volna.

Hát most találtam, és szerencsére egyből kettőt.
Ha ciki, ha nem, kínaiban vettem, hatalmas leárazás, 2 pár cipő volt 2500 Ft, Veszprémben a félemeleten.
Ennyiért azt mondom, akkor is megéri, ha egy szezon alatt mind a kettőt szétrúgom... :]

Na, de nem is húzlak tovább titeket, Ők azok:



A pénztáros csajszi, meg is kérdezte meglepetten, hogy két ugyanolyat veszek?
Én azt tudnám rá mondani, hogy nagyon hasonlóak, mégis teljesen mások.


Ez fényes fekete, magasabb, és kövek vannak rajta.


Ez pedig ilyen matt fekete, egy egyszerűbb, de mégis szerintem szép díszítéssel és egy picit alacsonyabb.



Itt látszik is, hogy egy picikét magasabb az első talpa.
Eddig kényelmesnek is tűnik, és a csatja trükkös, egy kis kampóval lehet beakasztani. 

Nektek hogy tetszenek?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát, aki pedig holnap reggel nézi, annak szép napot! ;]

9 megjegyzés:

  1. Köszi Csajok! :]
    Egyébként a kolléganők reakciójától féltem, mert Ők azért idősebbek, és azt hittem nem fog tetszeni nekik (na nem mintha emiatt nem hordanék bármit is:P) és meglepődve néztem, hogy mindenki egyből odavolt érte. :]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszenek, főleg a fényes fekete :)

    VálaszTörlés
  3. óó van még ilyen akció?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony! Úgyhogy ha érdekel, nézz be szerintem még holnap vagy szombaton :]

      Törlés
  4. A) Mi köze hozzá, hogy egyformák?!
    B) Vak?! Nem is egyformák. Ja, de! Mindkettő szandi....

    Amúgy nekem tetszik. Kifejezetten csinik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak néztem, mert ha annyira tetszik, hogy 2 tökegyformát veszek, akkor mi van?! :D
      (mondjuk cipőből még nem volt ilyen, de bugyiból, zokniból, trikóból igen:P )

      Törlés
    2. Zokni, bugyi még oké. De felsőt soha többé :D Volt egy kedvenc felsőm amit ajándékba kaptam, de vagy 5 darabot...le sem lehetett rólam szedni. Persze, mindig mindennap tisztát vettem fel, de mégis feltűnő volt, hogy kb egy hete "ugyanabban" járok.... Pedig szerettem, és még örültem is neki, hogy mindennap rajtam lehet tisztán :) (kb 10-12 éves lehettem amúgy :D)

      Törlés