2012. április 14., szombat

Tesztelésre kaptam

Sziasztok!


Valamelyik nap a múlt héten mondtam, hogy ha minden jól megy, akkor jó híreket közölhetek.
Szerencsére jól mentek a dolgok.


Először is a Sunfleur facebook oldalán volt egy felhívás, bloggerinákat kértek, hogy jelentkezzenek, írják meg, milyen terméket szeretnének tesztelni, és a jelentkezők közül választanak. Nos, ezt meg is tettem még aznap, amikor kikerült a felhívás, de eltelt egy hét, és feladtam, hogy egyáltalán választ kapjak, aztán már ki is ment a fejemből, amikor is jött egy e-mail, hogy bekerültem a programjukba, kérik a címem és küldik az általam igényelt terméket.


Tudom, nem szorosan beauty téma, de ugye az egész blog nem CSAK arról szól, és mivel tesztelésre kértem, szeretném Veletek is megosztani az élményeket, tapasztalatot cserélni akár ezzel a termékkel, akár hasonlókkal!


És akkor nézzük, mi is az:






Fóliázott papírdobozban kaptam, mint az alakformálót.
Ezt csak annyiból nem értem, mert az 200 ml volt, ez pedig 100 ml, és olyan a csomagolása mint pl. az uborkás és a csokoládés pakolásoké.
Mármint nem zavar, hogy 100 ml, hanem csak nem értettem a logikát. :]



Egyébként maga a papírdoboz szimpatikus, szép virágok találhatóak az elején, na meg a Sunfleurtől megszokott, és részemről nagyon kedvelt indás, kacsos minta, nekem úgy tetszik ez. :]


A dobozon megtalálható az összetevők listája, az, hogy nem tesztelnek állatokon, az elérhetőség, az internetcím, és a fólián a felhasználhatósági idő.


Szintén a papírdobozon van még angol leírás is a használatáról, meg azt hiszem, a 4. oldalon magyarul ugyanez.
Ezt nem fotóztam le, mert ugyan az szerepel a flakon hátoldalán:


Tehát ilyen flakonban van, mint az arcápolási termékek, egyébként nagyon szeretem ezt a kis flakonos megoldást. 

A hátoldalon lévő szöveg, kinagyítva: (csak hogy ne kelljen bgépelnem szóról szóra ;])


Kedden ért ide, így kedden már el is kezdtem használni a leírtak szerint.


A flakon elejéhez nincs mit hozzáfűzzek, én beleszerettem ezekbe a mintákba. A szöveg pedig ugyanaz, mint a dobozon.


És szintén az arcápolási termékeknél megszokhatott pumpás megoldás, ezt is eléggé szeretem, mert egy nyomásra annyi jön ki, amennyi kell. 



Maga a krém pedig ilyen, egy sima, kicsit hígabb állagú krém. Egyébként nagyon finom illata van szerintem, ami nem zavar be sem parfümnél, semminél, hiszen kis mennyiségről beszélünk, és elég hamar beszívódik.
Nyilván 4 nap után még nem tudok nagy tapasztalatokat írni róla, de eddig szimpatikus. Az meg ugye egyértelmű, hogy képeket nem csinálok... ;] De remélem itt is, mint az alakformálóról alkotott véleményemnél, elhiszitek, amit tapasztalok. Túl nagy reményeket nem fűzök hozzá, és tudom, hogy nem lesz topmodell-cicim, de ha pici változás történik pozitív irányban, akkor nekem már nagyon megérte. 






És a másik pedig, hogy felvettem a kapcsolatot a Soliteint céggel, és kaptam egy sarokpuhító krémet tőlük tesztelésre. 
Még nem használtam terméküket, így nem tudom, milyenek lehetnek, tegnap ért ide a krém, eddig az avon sarokpuhítóját használtam, és meg vagyok elégedve vele, de mivel lassan 3 éve ugyanazt a terméket használom, gondoltam jó lenne valami újat is kipróbálni.


Ő lenne az, tegnap ért ide:



A csomagolása egyszerű, 75 ml-es kiszerelés, szerintem kb. ekkorák szoktak lenni a sarokpuhító meg lábápolási termékek (legalábbis amiket boltokban látok).


A hátulján leírás, hogy hogyan használjuk, magyarul és angolul is, összetevők, elérhetőség, használati idő.


Itt is kinagyítottam a használatot, tegnap ezt is kipróbáltam, természetesen a leírtak szerint. 



Ilyen kicsit "koszosfehér" színű a krém, és kellemes, friss illata van, ennyi, mint a képen az ujjamon van, nem hogy elég, de egy picit sok is lett 1 lábamra, elég jól kenhető, és hamar beszívódik, eddig nagyon szimpatikus.


Természetesen pár hét használat után erről is leírom a véleményemet, bár alapjáraton nem csúnyák a lábaim, sarkaim, azért a szakmámból adódóan terhelve vannak, és még jobban odafigyelek rá, hogy épek maradjanak. Na meg egy húzósabb nap után, amikor végig áll az ember, evidens, hogy az embernek a sarka fáj leginkább.


Összességében nagyon örülök, hogy kaptam tesztelni valót, és aminek még jobban, hogy elsőre szimpatikusak, és magyar termékekről beszélünk. Én nem mondom, hogy hú, csak magyar dolgokat vegyünk meg, mert ez egyrészt nem kivitelezhető, másrészt meg számomra nehéz a váltás, ha már bevált 1-1 termék.


Ti használtátok valamelyiket már? Ha igen, mi a véleményetek, tapasztalatotok? Ha nem, szeretnétek?


Köszönöm a figyelmet, jó pihenést, bulizást, ki mit csinál, és kellemes hétvégét Minden Kedves Olvasómnak! 

6 megjegyzés:

  1. Szerintem meg a mellápoló (a lila flakonoshoz képest) sűrűbb, gélesebb krém. Ha rám hallgatsz akkor nem kell aggódnod, nálam is látványos változást ért el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem olyasmi érzés így tapintásra, mint a hajbalzsamok :D
      Hát, remélem megint pozitív véleményem lesz, eddig nem csalódtam még bennük :]

      Törlés
  2. Pont sunfleur csokis pakolás van az arcomon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, én meg az előbb mostam le :D
      annyira unszimpi volt eleinte ez, hogy már a csapból is folyik, de egyszerűen imádom a termékeiket én is, szóval már értem, mért volt.. :D

      Törlés
  3. Mindkét termékre kíváncsi leszek hogy használ :) Rálehet cuppanni a Sunfleur cuccaira :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos is. Mondom, nálam a csomagolással, ezekkel a szép indákkal már ellopták a kis szívem
      Meg persze a minőség sem utolsó, a másik cégtől még nem próbáltam eddig semmit, de vannak jónak ígérkező cuccaik, pl arcápolás és testápolás terén is ;]

      Törlés