2012. április 22., vasárnap

Tesztelésre jött - Medifleur

Sziasztok!

Ugye már több Sunfleur termékem is van, és eddig csupa pozitív élményekkel gazdagítottak.

Legutóbb kaptam egy mellfeszesség növelő krémet és egy Soliteint sarokpuhítót, amire a Sunfleur cég válasza az volt, hogy márpedig az övék jobb, és ha érdekel, akkor vegyem fel a kapcsolatot velük. Meg is tettem, és azt mondták, van egy Medifleur nevű termékcsaládjuk, amiről megmondom őszintén, hogy így tudtam, hogy létezik, de ennyi, nem nagyon néztem utána, és nem tudtam, hogy konkrétan mikkel foglalkoznak ezen belül. Aztán jött ez a lehetőség, és írtak, hogy van egy sarokpuhító krém, valamint egy kifejezetten cukorbetegek számára készített lábápoló.
Válaszul írtam, hogy bármelyiket szívesen venném, mert a sima jó nekem, viszont anyukám cukorbeteg, és tény, hogy elég csúnyák a sarkai, viszont hiába kenegette eddig mindennel, semmitől nem jött helyre. 
Aztán megkaptam a kis csomagom, és mindkettő termékből küldtek egyet. 


Lábkrém cukorbetegek részére:


sarok- és lábápoló tápláló, puhító krém:





A csomagolásról annyi szót ejtenék, hogy a szokásos 100 ml-es pumpás flakon, kinyomós fejjel. Komolyan mondom, imádom!! Mért nem minden ilyesmi krém meg arcpakolás meg minden ilyen pumpás?
A színek és az elején látható címke itt kicsit komolyabb, de ez engem egyrészt nem zavar, másrészt pedig még így is az a két kis ezüst íves csík olyan kis "csajszis" érzést ad nekem. Apróság, de tetszik, ezeket hívom én az élet apró szépségeinek.

Az volt az első, mikor kibontottam, hogy kupak le, és szaglászás. Mint szinte minden hasonló terméknél. Nem ez az elsődleges, mert ha valami kicsit büdi, de csodaszer, hát az ember elviseli nem?.. Viszont mindenképp egy jó illatnak mondanám, a 2 illat szerintem nagyon hasonló, kellemes, nem émelyítő.

Anyu már el is kezdte használni az övét a leírtak szerint, én még picit várok vele, legalább 1 hetet, hogy legyen majd mi alapján írni a másikról, és összehasonlítani a másik kettővel. 

Nyilván 2-3 napi használat után nem tudja nagyon kifejteni még a hatását, de azt mondta, eddig mindenképp jó a véleménye, nagyon kíváncsi vagyok, mit mond majd 2-3 hét múlva.

És amit mindenképp szeretnék kiemelni, eddig olyan szinten jó érzéssel kerestem fel a céget a nyereményjátékaik kapcsán és egyéb kérdésekkel is, mert nagyon kedvesek voltak mindig. 

Ti ismeritek a Medifleur termékeket? Ha igen, miket próbáltatok és mi volt a véleményetek? 

Köszönöm szépen a figyelmet, erről a két termékről mindenképp lesz majd teszt, vélemény, és az enyémről egy összehasonlítás.
Kellemes vasárnap estét Mindenkinek, holnapra pedig mosolygós hétfőt!

7 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek majd az eredményekre meg az összehasonlításra.
    Amúgy köszi. Majdnem kifolyt a szemem, mire a felét el tudtam olvasni a csomagoláson lévő szövegnek. (Azon a képen, ahol hátulról fényképezted le)... Feladtam. Jó, akkor olvasom tovább mit írsz, erre ott a kép a leírásról, szépen, olvashatóan...Én meg a második képen túráztatom a szemem... :| XDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kis Édes vagy :D
      Ilyeneknél kiteszem a nagyított képet is, mert tudom, mennyire idegesítő tud lenni :D
      Amúgy pont jókor jött anyunak, mert 2 hete szenved valami nagy seb miatt a lábán, és már most azt mondta, hogy 2×bekente, és már sokkal jobb.

      Törlés
    2. Tudom,hogy ki szoktad rakni olvashatóan, "de mi van, ha most nem? És ott a felirat, el-kell-olvasniii" :D
      Na, akkor legalább használ :)

      Törlés
  2. a puhító krémre nagyon kíváncsi vagyok, nekem állandóan száraz a sarkam :/

    VálaszTörlés
  3. De jó hogy írtál erről! A családban két embernek is komoly gondjai vannak, úgyhogy nagyon érdekel a krém!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyébként nem is gondoltam, hogy erre külön vannak ilyen cukorbetegek részére készített termékek, és úgy örülök, mert anyu mellett a nővére is az, és eddig bele sem gondoltam, hogy esetleg kifejezetten ilyen terméket keressünk.

      Törlés
  4. Hát nem mindennapi dolog, hogy így figyelnek a cukorbetegekre, ez tény. Kíváncsi vagyok a tesztekre nagyon! Eddig én sem merültem bele a Medifleur termékekbe, de megyek is a weboldalra. :)

    VálaszTörlés