2012. április 14., szombat

TAG I.

Sziasztok!

Tegnap Zsannunál olvastam ezt a tag-et, és bár másokét mindig elolvasom, még sosem töltöttem ki ilyet, ez most annyira megtetszett, hogy gondoltam, megosztom Veletek!





1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?


Nadrágos. Hiába tetszik jó pár szoknya, főleg ruha, sosem éreztem magaménak, és valahogy nem is éreztem jól magam benne.



2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?


Ezüstöt vagy bizsut, az aranyat alapból nem igazán szeretem, ezüstből van 4 gyűrűm egy karkötőm és 2 nyakláncom, meg pár medál, de legtöbbet kaptam, költeni inkább bizsura szoktam, bár azokból is sokat úgy kaptam.


3. Clutch, igen vagy nem?


Tetszeni tetszik, de tipikusan az a lány vagyok, akinek ha azt mondod, talán még egy ringlispilt is elő tud venni a táskájából. :D
Na jó, azt nem, de általában nagy táskával mászkálok.



4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?


Nincs kimondottan kedvenc, a H&M-et például nagyon szeretem, de nincs a közelben, így sokszor turkálóban jutok hozzá 1-1 nagyon jó darabhoz.



5. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?


Tetszenek, bizonyos mértékig legalábbis, azért van amit már gusztustalannak tartom, és amit nem a cipőről, hanem a lányokról gondolok, aki nem tud menni benne, az ne vegye meg inkább, mert kiábrándító, amikor valaki kacsázik a hatalmas sarkú cipőjében.


6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?


Már mért lenne ciki?! :]
Itt is azt tudom csak mondani, hogy amíg nincs túlzásba víve, simán hordható!



7. Neon vagy pasztell?


Régen szerettem a neont, de mostanában valahogy inkább pasztell, ha választani kell. 


8. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?


Sok bizsu, és pár örök darab. Legalábbis remélem, ami ezüst ékszerem megvan, az még jó ideig meg is lesz. 


9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?


Általában a saját stílusomat szeretem viselni, de sokszor a divat diktál, tehát nehéz hozzájutni olyan darabokhoz, ami passzol hozzám. És mindig azt vallottam, hogy hiába divatos egy ruha/cipő ha nem tetszik, vagy esetleg tetszik, de egyáltalán nem áll jól..


10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány minden színe megtalálható a szekrényedben?


Általában a nadrágjaim és a cipőim semleges színűek, és a felsők, kiegészítők színesek, mintásak, vidámak, és így szoktam kombinálni.

+1. A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?


Általában a körmömhöz öltözök, és próbálok úgy öltözni és sminkelni, hogy harmónia legyen köztük.




Remélem tetszett nektek ez a kicsit személyesebb bejegyzés is. Ma még jövök eggyel, de még nem árulom el, mivel. :]
Ha van kedvetek, töltsétek ki, és írjátok meg hozzászólásban! 
Köszönöm a figyelmet és addig is kellemes pihenést, jó munkát! 

4 megjegyzés:

  1. ezt szerintem én is kitöltöm majd:)

    VálaszTörlés
  2. Ilyen bejegyzés jöhet még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, hogy ezeket is érdekesnek találjátok :]

      Törlés
    2. Így picivel jobban megismerünk :)

      Törlés