2012. április 5., csütörtök

Szombati névnapozás

Sziasztok!
Tegnap bemutattam, miket kaptam a névnapi összejövetelen, mára pedig hoztam róla pár képet. :]

Alapból sajna nem túl sokat találkozunk, legalábbis így "csoportosan" nem, és sajnos most sem tudott mindenki eljönni, de így is nagyon jól éreztem magamat, és remélem, a többiek is.

Veszprémben tartottuk, és egyébként rajtam kívül még 4 ember névnapját, ami már jó ideje húzódott, mert mindig volt valami, ami miatt nem jött össze.











Szóval ez lenne a mi kis csipetcsapatunk nagy része, általában már csak "nyuggerpartizunk", tehát beülünk valahova iszogatni, és utolsó busszal mindenki haza, de én ezt a fajta összejövést jobban preferálom, mintha koncertre mennénk vagy olyan helyre, ahol már figyelni sem lehet egymásra. Így szűk családias körben jól elvagyunk, és halljuk is egymást, és vigyázunk egymásra. :]

És itt megjegyezném, hogy látható, hogy azért szoktam mosolyogni, nem is keveset, csak annyira nem vagyok még a mosolyommal kibékülve... 

Ti voltatok mostanában baráti összejövetelen vagy szórakozni valamerre? Meg szoktátok tartani baráti körben a névnapokat, szülinapokat, karácsonyt, ilyeneket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot kívánok Nektek!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik vagytok :) Nekem is inkább ezek a nyuggerpartik jönnek be inkább, sokkal jobb a hangulata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      És olyan jó érzés (dohányos létemre), hogy végre nem "kocsmaszagúan" kell hazamenni :]

      Törlés
  2. Milyen jól áll így is a hajad :O ari képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Annyira tetszenek ezek a hullámos hajak, de egyrészt magamnak nem tudom megcsinálni ugye hátul, másrészt nem is nagyon akarok semmi hajvasalót meg ilyet használni mostanában, ezért csak a "különleges" alkalmakkor ilyen, pl. ez előtt januárban volt, a szülinapomon, és amúgy egész jól bírja, 3 nap után még mindig hullámos volt :O Csak még hosszabb hajjal olyan szép lenne:$

      Törlés