2012. április 21., szombat

Rossmann Fuss Wohl párnácskák - teszt

Sziasztok!

Ma egy olyan dolgot szeretnék bemutatni,amin már régóta rágódtam, hogy megvegyem-e. Végül úgy döntöttem, hogy kipróbálom, mert van 2 balerinacipőm, amit nagyon szeretek, de egy icipicit csúszkál benne a sarkam, így arra jutottam, hogy kényelmi szempontból próbálkozok valami kis trükkel, ami megkönnyíti a dolgom.

Ilyen műanyag csomagolásban van, 500 Ft volt egy tasak.

A hátulján található magyar leírással ellátott címke, ami nálam pirospont.


6 pár ilyen kis szilikon párnát tartalmaz:

Szinte teljesen átlátszóak és nem túl vastagok

A műanyag lapról viszonylag könnyen lejön.


Bele is tettem a két balerinába, a fehérből egy helyben a polcon állva kb 1 órán belül leesett, amivel nem igazán voltam megelégedve, viszont a feketében még mindig ott áll, lassan egy hónapja, így gondolom attól függ, milyen anyagra ragasztjuk.
Felmerült egyébként, hogy megpróbálom majd 2 oldalú ragasztóval rögzíteni, de a jó idő hiánya miatt ez még várat magára. :]

Így néz egyébként ki beragasztva:


Fölölről nézve pedig szinte nem is látszik.
A fehér balerinát pár hete szombaton felvettem, mert egész jó idő volt, de sajnos elég sokszor elcsúszott a párna, a feketét csak itthon vettem fel egy kis időre, de semmi ilyet nem tapasztaltam. :]
Szóval maga az ötlet szerintem tök jó, és természetesen bárhová lehet ragasztani a cipőn belül, én azért tettem kettőt a sarkához, mert így egy kicsit "kisebb" lett a cipő mérete, bár természetesen amúgy sem elviselhetetlen, csak a szokásos probléma, hogy 35ösnél nagyobb, de 36osnál kisebb a tappancsom, és azt nem bírom elviselni, ha szorít a cipő.

Akinek hasonló gondja van, vagy van olyan cipője, amiben van olyan varrás, ami zavarja, szerintem nyugodtan próbálja ki, 600 Ft-ot megér, és azért olcsóbb megoldás, mint új cipőt venni.

És a végére azért megmutatom a cipőket is:

A fehér sima lapostalpú

A feketének pedig van egy pici telitalpa


Ti használtok ilyet, vagy hasonlót? Ha igen, mik a tapasztalataitok vele? Ha nem, szeretnétek kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes pihizést/bulizást, szép hétvégét kívánok Nektek!

14 megjegyzés:

  1. nekem is van ilyen problémám egy szandállal, és agyaltam már sokféle megoldáson, mert nagyon szeretem, csak hátul a pántja mindig csúszkál és kilépek belőle:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És esetleg nem lehet a pántra csinálni még egy lyukat? Mert szandinál velem is volt ilyen, és csináltunk rá egy lyukat oda, ahol már nem volt, és úgy tökéletesen passzolt a lábamra :]

      Törlés
  2. De jóó :) És ez megvéd attól is hogy pl feltörje az ember sarkát?
    Jaj meg olyan kérdésem is lenne, hogy mit veszel a cipő alá? Harisnya? Titokzokni?
    Bocs, a szokatlan kérdésért, de nem igazán hordtam még ilyen cipőt és most kaptam egyet és tapasztalatlan vagyok ilyen téren :D
    Amúgy helyes kis cipőid vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem arra is teljesen jó, hogy ne törje fel, amúgy gyűlölöm a harisnyát meg a bokafixet meg minden ilyet, de egyelőre bokafix, viszont múltkor láttam titokzoknit rendes anyagból, tehát nem ez amit a mamik felhúznak a kis szandáljuk alá, (és már nem is titok mert kilóg:D) mindenképp akarok egyet venni és úgy kipróbálni :]

      Törlés
    2. Igen-igen, tudom mire gondolsz :) Múlt hétvégén a Decathlonban láttam ilyen zoknit (ezervalahányszáz forintért) kifejezetten ilyen cipőkhöz. A cipő eltakarja a zokni részt, tök jó :) Kár hogy nincs fent a honlapjukon :/
      Lehet majd beruházok rá, mert én sem bírom elviselni magamon a harisnyát :D

      Törlés
    3. Én mondjuk kínaiban néztem, valami 350 vagy 450 volt, annyit azért most sajnálnék kiadni rá, de egy próbát megér, mert amúgy utálom ezt a hülye nylon-érzést ... :S mezítláb meg ugye olyan szinten bele tud izzadni az ember lába meg nem is szeretem.

      Törlés
  3. nekem a lábujjtövek alatti párnácskák védelmére való van. :D szóval hogy magassarkúban ne legyen annyira terhelve az a csont. egyébként egész jó, meg hűsít is mert olyan kis hideg, zselés a cucc. :D már egy ideje nem hordom, mert áttettem egy nagyonmagas sarkú cipőmbe, amit nem hordok, mert elég alkalmi, a többi magashoz meg már hozzászokott a lábam, szóval nem érzem égető szükségét.

    viszont ez a sarokvédő cucc tök jól hangzik, szoktam szenvedni a töréssel néha. :S viszont szerintem nekem 2 perc alatt leesne :D ragtapaszt is mindig legyűri a cipőm. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól függ szerintem, hogy milyen anyagra ragasztjuk, mert pl a fehér ilyen kicsit érdesebb tapintású, és azonnal ledobta, úgyhogy majd jól belenyomom a kétoldalú ragasztóval, nem fog kicseszni velem :D

      Törlés
    2. amelyik cipőm tör, az tuti ledobná, mert ilyen hasított bőr féle a belső anyaga a sarkánál, meg ráncolt is. :S

      Törlés
    3. ja hát akkor a ráncok miatt tuti :S

      Törlés
  4. Nekem DM-es van sokkal jobb a formája (hosszabb) és bombabiztos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ha ezeket kivégeztük, kipróbáljuk akkor azt is :]

      Törlés
  5. Ilyenkor mindig úgy örül a kis szivem, hogy hasznosan tevékenykedtem :]

    VálaszTörlés