2012. április 4., szerda

Névnapi ajándékaim, és az új szerzeményem

Sziasztok!

Ma szeretném megmutatni Nektek, miket kaptam szombaton (meg még kedden) a barátaimtól.

Szombaton kaptam:


Bonbon, pillangós dísz, süti illatú tusfürdő, és körömlakkok :]



Tegnap kaptam:



E mellé kaptam még egy bountyt is.

Tehát ismernek is, a Choose Me!- t pedig mint már írtam, konkrétan kértem. 

Mindegyik ajándék nagyon tetszik, ez úton is köszi bogyókáim! ;]

Már írtam, hogy nagy kedvencem a Paris szempillaspirál, amit vianniban szoktam látni, de már nagyon kevéske van benne, a többi spirálom pedig márkás, vagy drogériás, de nem igazán jött be (erről szeretnék majd egy külön bejegyzést, és esetleg ha érdekel titeket, felajánlanám minimális összegért, vagy postaköltség fejében) és így nagyon bejött ez, hogy pont egy spirált kaptam, azt hiszem valahogy telepatikusan megbeszéltük, mi kéne, mert nem mondtam. :]

A másik lakkról, a spirálról és a tusiról lesz majd szó még, de annyit elárulok, hogy azt hiszem, a spirállal fogom kezdeni, mert holnap akartam kipróbálni, de nem bírtam magammal, ezért már délután megtettem, és eddig szimpi. Sosem volt Catrice termékem, kivéve azt az egy szem matt fedőlakkot, valahogy mindig az essence felé húzott a szívem, de vevő vagyok az új dolgokra.

És a pont az I-re a hétfői szerzemény. Elmentem az eurós boltba fülhallgatóért, és annyira édes volt ez a baglyos fülbevaló, szinte könyörgött, hogy hadd jöjjön haza velem, így a 290 Ft-os ára miatt haza is hoztam, ennyi még belefért.

Most őszintén, nem cukorfalat?!




Annyira tetszik és annyira nem bántam meg, hogy megvettem. 

Nektek hogy tetszenek? Használtátok már valamelyik terméket? (Gondolok itt a lakkokra és a spirálra meg a tusira)
Szeretitek a baglyos dolgokat?

Holnap pedig pár képet hoznék a névnapomról egy kis élménybeszámolóval, tehát egy picit személyesebb dolog lesz.


Köszönöm a figyelmet további szép napot Nektek!

5 megjegyzés:

  1. Jaaj annak a tusfürdőnek annyira de annyira finom az illata :) Legszívesebben megenném :D A szempillaspirálra kíváncsi vagyok. Lassan már nekem is kellene vennem valami Catrice cuccot.. A nyaklánc is szép és a baglyos füli is aris :) A csokiról meg ne is beszéljünk :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is mindig ilyen "sütit akarok AZONNAL" érzés fog el a tusitól :DD
      A baglyot meg cicának nézte a kolléganőm :( :D

      Törlés
  2. Nagyon jó kis cuccokat kaptál :) A spirálra kíváncsi lennék, épp ma nézegettem Müllerben, de nem tustam eldönteni, hogy milyen lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A spirálról lesz szó még a héten! :]

      Törlés
  3. Jó dolgokat kaptál, főleg a tusfürdő tetszik:)

    VálaszTörlés