2012. április 1., vasárnap

Márciusi összefoglalás

Sziasztok!

A második hónap, hogy írom a blogot, heti összefoglalások nem lesznek, helyette viszont lesznek havi összefoglalások, mint ez is és a februári.

Először is hadd mondjam el, hogy nagyon jól esik, hogy ennyien feliratkoztak, remélem nem csak a nyereményjáték miatt. Nagyon köszönöm!
Tök jól esnek a pozitív visszajelzések, de tényleg, ezt eddig el sem tudtam képzelni, milyen jó érzés, amikor 1-1 szép szót írnak az embernek.
Ezen felül pedig nagyon örülök, ha valakinek segíthetek, akár így szóban (írásban.. :]), akár pl egy-egy lakk postázásával, ami még nincs másoknál, viszont itt igen,

Miket szeretnék áprilisban?:

- Márciusra szerettem volna egy különlegesebb sminket is elkészíteni, ez még nem jött össze így konkrétan, de elkezdtem már változtatni apróságokban a sminkeléssel kapcsolatosan.
- Van pár olyan tavaszi ruhám, amiket szeretnék átalakítani, illetve átalakíttatni, és találtam olyat is, ami esetleg régi, de még szinte új, mert nem nagyon hordtam, most viszont jó is és tetszik is, ezeket majd a DIY kategóriába teszem, illetve azt hiszem, átnevezem "DIY - Régi-új" -ra az oldalt, mivel varrónő segítségét is fogom kérni.
- A könyvek és filmek mellett lesz 1-1 zenés vagy együtteses bejegyzés is.
- Eddig napi egy bejegyzés volt, most pedig néha lesz 2 is, ha úgy alakul, hogy 2 lazább bejegyzés van láthatáron.
- Szeretnék még kajás bejegyzéseket is, recepttel és képekkel.

Mi volt márciusban?:

- A blogolásban úgy érzem, egyre jobb irányba haladok, remélem ezt más is így látja.
- Megint nyertem, ezeket meg is mutattam Nektek, nagyon örülök, és higgyétek el, meg is becsülöm, amiket nyerek, ajándékba kapok.
- Lezárult a nyereményjáték, a nyerteshez épségben eljutott a nyeremény.
- Volt egy kívánságlistám, amiből egy részét (főként a szépségápolási részt) már megvettem/megkaptam, ezeknek is nagyon örülök.
- Kicsit többet lehettem a párommal, mint szoktunk, és ennek rettenetesen örültem, jövőhéten is itt lesz szerdától szombatig, így lehet, hogy kicsit előre dolgozok, hogy ne kettőnktől "vegyem el" a blogolással töltött időt. Egyébként imádok vele sütni-főzni, és közel két és után eljutottunk a Halomsírhoz is Nemesvámoson, ami kemény 10-15 perc a házunktól... :D
- Volt ugye a névnapom, meg még 4 ismerősé, amit tegnap tartottunk meg, baráti körben. Nagyon szeretek beülni velük, de sajnos ritkán tudunk összejönni többen.
Ha már meglesznek, melyik képek a "publikusak" akkor lehet, hogy lesz róla egy kis bejegyzés. :]
- Úgy néz ki, hogy új munkahelyet kell majd keresnem, ami miatt azért aggódom, de úgy gondolom, mindennek megvan az oka, és ez még a jövő zenéje, minden esetre, remélem, hogy jól alakulnak majd a dolgaim.

Összességében véve mondhatni, hogy nagyon jó hónap áll mögöttem, és bár volt mélypont is, de túl is tettem rajta magam, hála a barátaimnak, és bizonyos szinten Nektek is köszönhetem a támogatást. :]

Mindenkinek sikerekben gazdag, kellemes csalódásokkal teli áprilist és jövőhetet kívánok, és csodaszép napot holnapra! :]

Ezekkel a képekkel búcsúznék Tőletek mára, amiket a halomsírnál készítettünk:





6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, hogy ennyi idő után ilyen sikereket értél el ;-) gratuu ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm
      Remélem ennél lesz még azért jobb:]

      Törlés
  2. Grat az eddigiekhez és sok sikert a további blogolásban ;) Én már az elején teljesen rácuppantam az oldalra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ari vagy :]
      Ma már jól indul a nap :P

      Törlés
  3. Még csak 2 hónap?! Nekem többnek tűnt, hiszen annyi mindent mutattál meg nekünk :) Remélem még sok-sok mindent "kapunk" :)
    A halomsírhoz meg csak gratulálni tudok, a teraszról nem látszik véletlenül? :D Hiába, olyan messze van Tőletek :DDD

    VálaszTörlés
  4. Jaaajj már, itt zavarba hozol :]
    Hát a halomsír nem nagyon van ugye közel.. :D Na jó, de, csak még nem jutottunk el eddig hozzá :D

    VálaszTörlés