2012. április 13., péntek

A héten vettem

Sziasztok!

Megmutatom, miket vettem a héten, nem akartam nagy költekezésekbe kezdeni, de írtam róla itt, hogy gyűrűmből van a legkevesebb, régóta nézegettem már rózsás és masnis gyűrűket is, de horror áron nem is akartam hozzájuk jutni.

Kapóra jött, hogy a munkahelyem melletti turkálóba jöttek ékszerek, így tettem szert ÖSSZESEN 600 Ft-rt erre a 3 gyűrűre:



Sima masni, kis kövekkel, pont amilyet szerettem volna. :]



Ebben nagyon tetszik, hogy ilyen tövis fut végig körbe rajta, és a kis leveleken (tüskéken?) belül 1-1 kövecske van.


És egy műanyag, fekete alapú, kék rózsás gyűrű, nagyon tetszik.

Darabja 200 .- volt, szerintem jó vásár volt. :]

Aztán tegnapelőtt Vanillával még benéztünk 1-2 helyre, és ott már tényleg úgy voltam, hogy minden ruhára kifogást találtam, ezzel sugallva, hogy véletlen se vegyek semmit... :D
De aztán a kínaiban megláttam 1 pólót, és hát, totál Klaus... És amikor megláttam, hogy 895 Ft, és jó is lett, és szerintem még jól is áll... Hát nem volt szívem ott hagyni a drágát. (És persze Ő is vett egyet:D)



Az övén volt masni, de neki amúgy sem tetszett, és az enyémen nem volt, így felajánlotta. Le lehet szedni, egy kis kitűző, szerintem édi, de leszedtem, és majd blézerre fogom szerintem táűni.


Pöttyös, koponyás, vasmacskás, matrózos, csikóhalas, tengericsillagos, csupa olyan dolog, amit imádok, így nem kérdés, mért jött el velem. EZ SZERELEM! :]


A bizonyíték, hogy 895 Ft volt.

Szóval erre azt mondom, hogy szerintem még belefért, és sajnos sorra mennek szét a pólóim, így erre mondhatni, hogy szükséges volt.

Ti miket vettetek mostanában? Hogy tetszenek, amiket vettem? Szeretitek a kicsit elvontabb, mintás pólókat?

Köszönöm a figyelmet, délután még lesz egy kedvences bejegyzés, amit időzítettem, de remélem rendben lesz, csak este megcsináltam még, és nem akarta először elfogadni.. :]

Addig is kellemes napot, és ne aggódjon senki a péntek 13 miatt! 

19 megjegyzés:

  1. Tényleg az enyémen volt a masni? :DDD Nem is emlékszem :D mindegy jó vásár volt imádom :D annyira jó az a minta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, és te mondtad, hogy úgysem tetszik, tegyem rá a másikra :D

      Törlés
  2. A masnis gyűrű nagyon édi. A héten nem nagyon vettem még semmit, de lassan lemászok a DM-be :D Nem rossz a felső, a masni kifejezetten tetszik rajta, de én már kinőttem az ilyen koponyás dolgokból. Neked tuti biztos nagyon jól áll :) De majd gondolok rád ha ilyeneket látok, mert tudom hogy te szereted :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hittem, ezt ki lehet nőni, de nálam ezek azok a dolgok, amiket szerintem sosem fogok, a mintás pólók, a cuki de mégis abszurd mintás felsők és ékszerek, bármi amit nem túl feltűnő, de legalább nem is hétköznapi. :]
      Egyébként ez is azóta tart, mióta az eszemet tudom, mint a párducminta, szóval asszem ez életem végéig ki fog tartani :D

      Törlés
    2. Akkor Neked nagyon egyszerű ajándékot választani :P:)

      Törlés
    3. Nálam nehéz melléfogni, imádok mindent, ami kicsit is hajlik a Rockabilly stílus felé, bármi ami fecskés, leopárdmintás (de azon belül csak az a "rendes", mint pl a nyakláncom), mindent ami dobókockás, kígyós, rózsás, masnis, Betty Boopos, Monroe-s, koponyás, pillangós, szóval nem nagyon kell gondolkozni :P

      Törlés
  3. azta, ott már ékszerek is vannak??:D jó gyűrű most pont nem kell de gondolom más is van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bezony, kedd óta van ékszer meg gyűrű is, szerintem még akár ma vagy holnap is megéri benézni, mert elég sokminden volt még ott, mondjuk volt több, ami tetszett, de ezekre mondtam azt, hogy már jó ideje sajnáltam rá a pénzt, 200 - 200 Ftot meg megértek :]
      De van rengeteg fülbevaló, óra, nyaklánc, karkötő, kitűző, minden, és azért nagy része jó állapotú és jó árban van.

      Törlés
  4. Úú, a póló nagyon bejövős :D Mondjuk nekem szegecsek és pöttyök nélkül jobban tetszene, és mivel nem hordok fehéret az alakbeli deformitásaim miatt, ezért mondjuk az inverze jó lenne :D De tényleg nagyon jó, ráadásul az ára is nagyon jó. Sajnos nekem sosem volt szerencsém a kínais cuccokkal :(
    A gyűrűk nem az én világom :)
    A koponyákból-kinövésre: én már kinőttem a hardcore rocker korszakomból (öltözködést illetően), de még mindig tetszenek és hordok is "témába vágó" dolgokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én sem úgy öltözöm, mint 5-6 éve, de a pólók és kiegészítők terén megmaradtak ezek a szimbólumok, de túlzásba sem szoktam vinni 1-1 szetten belül :]
      A póló amúgy inkább ilyen vajszínű vagy "koszos" fehér, mint sima fehér, én sem hordtam sokáig, sőt, semmi ujjatlant sem, mert "konyhásnéni karom" van, de rájöttem, hogy inkább nem érdekel már, minthogy nyáron a 800 fokban szétsüljek :D

      Törlés
    2. Jájj, konyhásnéni karom nekem is van :D Én általában fesztiválokon jutok át a holtponton (ott általában nincsen tükör, gondolom azért :D), és onnantól egész nyáron hordok ujjatlanokat. Aztán következő évben kezdődik elölről :D

      Törlés
    3. Nálam már két éve nincs ilyen kisebbségi komplexus-szerűség emiatt, remélem nem is lesz már :D

      Törlés
    4. Régen mennyi ingünk volt? Még nyáron is fekete ingben :D

      Törlés
  5. Az a középső rózsás gyűrű nagyon jó, én nem tudok róla, hogy erre fele, van olyan hely ahol ennyi pénzért lehet venni ilyen jó dolgokat. :( A One Euro Marketbe van 98 Ft -ért ékszer, de az mind gagyi :S
    A felső is nagyon bejövős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem nagyon találkoztam ilyennel, de kifejezetten tetszik ez a kezdeményezés, hogy a ruhák, táskák és játékok mellett most már ékszert is lehet "túrni" :]
      Még jobb lenne, ha cipők is lennének, újak, és jó áron :D :P

      Törlés
  6. A masnis aranyos, azt még én is bevállalnám.
    De az a rózsás. Naaagyon kész az a tövises megoldás :)
    Melyik is az a turi? :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leszedtem róla, mert utálom, mikor pici lyuk lesz a pólómon, és abból egyre nagyobb és nagyobb :D Most így első mosás után eltűnt, remélem így is marad, majd talán blézerre rakom, ha olyan kedvem lesz :P

      Ott van a félemeleten a turi a Daiquiri mellett, elvileg 2hetente hétfőn van árucsere, de nem mindig, attól függ, hogy van mozgás, mennyire fogy az áru, de én mondjuk kapok smst is, mert volt egy ilyen nyereményjáték, hogy aki vásárol náluk, felírhatja a nevét, mailcímet meg telefonszámot, és akkor értesítenek, ha új áru jön, a nyeremény meg 5000 ft-os vásárlás volt, de arról nem tudok semmit, hogy ki nyerte meg :]

      Törlés
  7. A gyűrűk nagyon tetszenek :$ be kellene nekem is szerezni még párat , meg karkötőket is, kevés kiegészítőm van sajnos :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ennyi pénzért nem bírtam rájuk nemet mondani :P
      (Persze csak azért mert olcsó, nem vettem volna meg, ha tudnám, hogy úgysem fogom hordani)

      Törlés