2012. április 16., hétfő

essence - Soul Sista kollekció

Sziasztok!

Erről a kollekcióról már olvashattatok több helyen is, viszont most aktuális elvileg, mert márciustól áprilisig kapható, (gondolom ha lesz nálunk, akkor maximum április vége, de inkább május eleje) ezért én is hoztam pár képet.


Csoportkép:

És akkor nézzük őket egyesével.


2 paletta, egész hasonlóak a színek, nekem a 2. jobban tetszik, de nem érzek akkora kényszert, hogy megvegyem őket.
Hey Sista Soul Sista
Call It Boogie

Csillámos tusok, tetszenek. NAGYON tetszenek.
Jame' s Favorite Brown és Diving @ swimming pool 

 Szájfények, engem nem nagyon hozott lázba, szépek, csak ugye nem igazán használtam eddig a már meglévő pár szájfényt sem..
Shake Your Booty és Lounge Chair Affair

Folyékony bronzosító és púderecset. Az ecset nagyon bejön.
Shake Your Booty és 70ies Hairstyle

Bronzosító púder:
szintén Shake Your Booty névre hallgat


És a  körömlakkok.. Nem rosszak, de leginkább az utolsó előtti az, amire azt mondom, hogy el tudom képzelni magamon.
01. Chilled Orange, 02. Jame's Favorite Brown, 03. Lounge Chair Affair, 04. Tottaly Retro Nude, 05. Mojito Green
Ha valaki esetleg tudja, hogy lesz-e nálunk is, megköszönném, ha jelezné.
Nektek mi tetszik legjobban, mi az, amit szeretnétek megvenni, ha lesz nálunk is?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét és jó éjszakát!

16 megjegyzés:

  1. Én úgy tudtam április-május az időpont. Pár német blogon már találkoztam a termékekkel és amiket biztosan meg fogok venni az a bronzosító púder és a kabuki. a két tust is nagyon szerettem volna, amíg nem láttam róluk képeket. Nagyon ritkán viszik fel a csillámot :S Viszont most lehet az lesz, hogy veszek pár színes tust (többek közt valami bronzosat és kéket is) így lesz alattuk valami alap. De még gondolkodom rajta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt, később, mert a következő az a Fruity lesz.

      Törlés
    2. Külföldről olvastam, hogy mostanában lesz, ezért mondtam, hogy nem tudom, segítsetek ki :]
      Nekem is a tusok tetszenek, de mindenképp olyat szeretnék majd, ami azért látszik is. :(

      Törlés
    3. A magyar oldalon a gyümis a következő, de hát külföldön más az élet :)

      Törlés
  2. A paletták közül az első tetszik, de nem tudnám kihasználni mindet. A csillámos tusok nekem is bejönnek, de inkább a púderecset az amit megvennék. Lakkok közül meg a 3-as, 4-es :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a paletta nekem is az a "szép, szép de otthonra nem kéne" érzést adja, mármint persze, nem mondanám hogy nem kell, ha úgy kapnám, de pénzt nem adnék érte, mert a zöldön kívül semmi extra szerintem:]

      Törlés
  3. Ecseeeettt! Remelem jo nagy :) aktualis a puderecset vetel...

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok, én szerdán járok Ausztriában, és ha van, megnézem mit érdemes hazahozni, habár annyira nem vagyok elájulva... Ha van kedvetek nézzetek be a blogunkra: http://fairyflossbeauty.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Üdvözöllek és köszönöm, hogy feliratkoztál, és a felajánlást is, hogy értesítesz Minket :]
      Én benéztem, és eddig nagyon tetszik, kedvemre való dolgok vannak :]

      Törlés
    2. Volt kedvem, megnéztelek :)
      Nekem is műköröm elvonási tüneteim vannak, és nekem is picike körmeim voltak. :D Úgyhogy kénytelen vagyok magam lakkozni, melyet meg is osztok a blogomon :DD
      A friss infókra pedig én is kíváncsi vagyok :)

      Törlés
  5. Hát, egyet értek veled. Nem igen dobogtatta meg egyik sem a szívem, az utolsó előtti lakkra én is azt mondom, hogy aztán el tudom képzelni magamon... De szerintem semmi extra. Mondjuk, lehet élőben megváltozik a véleményem -de nem hiszem

    VálaszTörlés
  6. A folyékony bronzosítót és az ecsetet várom a legjobban:$ a többi cucc szerintem semmi extra :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt hittem, a tusok jobbak lesznek, mármint hogy rendesen fednek, de így meggondolandó :(

      Törlés
  7. Az a kék lakk valami isteni, eddig fel sem tűnt. :D Meg a világosra vagyok még kíváncsi.

    VálaszTörlés