2012. április 20., péntek

essence - Snow White kollekció

Sziasztok!

Az essence (és a Disney) egy Snow White nevű kollekcióval rukkolt elő, ami összesen 11 lakkot és 1 csomag körömmatricát, valamint körömreszelőt. 


Innen igazából a sneezy és a bashful tetszik, de a dopey is ígéretesnek tűnik a kép alapján, de majd úgy is élőben látom meg. :]

(evil queen, prince charming, the huntsman)

A topperek közül pedig a lila és a kék az, amire azt mondom, hogy tetszik, de még nem érzem úgy, hogy nagyon kell. 


Nos, a körömmatrica aranyos meg minden, de nem vagyok azét akkora fan, viszont a lepkék... <3

Nektek mi tetszik ebből a kollekcióból? Vesztek belőle valamit, vagy majd élőben kiderül?
Én úgy vagyok vele, hogy nagyon nem akarok lakkokat venni, de a sneezy és a bashful nagyon tetszik, és nincsen hasonló lakkom, de majd még eldől. :]

Köszönöm a figyelmet Mindenkinek, szép napot!

13 megjegyzés:

  1. nekem a lakkok közül a kékek tetszenek :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok is szépek, csak nem az a szerelem elsőre :P

      Törlés
  2. Nagyon édesek ezek a matricák és a reszelők, de szerintem is a lila körömlakk a nyerő

    VálaszTörlés
  3. Nekem a lakkok közül a királykék és a sötétzöld tetszik, meg a piros (vörös?) is, de hát van már pár piros lakkom :D
    Topperek közül igazából egyik sem, és amúgy is úgy vagyok a spec. fedőlakokkal, hogy szépek, de valószínűleg max kipróbálnám őket, és hordani nem hordanám.
    A matrica meg.. Aranyos meg minden, de ezt pláne nem használnám soha :D Max ha lenne Pocahontas-kiadás (ez a kedvenc ember-szereplős Disney rajzfilmem), és abból azok a színes levelek lennének matricában.
    Fú, most belegondoltam, és nem is lenne rossz egy Pocahontas-kiadás. Lehetne benne bronzosító, olyan igazi sötétvörös rúzs, tus, dúsító szempillaspirál, a leveles matricák, néhány körömlakk, esetleg egy natúrabb szemhéjpúder-paletta. Jó, ezek nagyjából már megtalálhatóak az essence kínálatában (kivéve persze a rúzs, mi más...). Álmodik a nyomor...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyomd be az ötletet náluk, hátha meggazdagodsz belőle :P
      én is imádtam amúgy a "pocakhontasz"t :D

      Törlés
    2. Valószínű, hogy érdekli őket :D
      Am meg gondolom ezt a kollekciót is a 2 új Hófehérke-film miatt csinálták.

      Törlés
    3. Hát, valószínű.. (most nem mondom, hogy forgattas Pocahontas filmet.. :D)

      Törlés
    4. amúgy tényleg inkább igazodhatott volna a tükröm tükröm-höz, az a stílus annyira bejön (groteszkmeseszürreál :D), és több lehetőség lett volna benne sminktermékek terén. :D de hát érjük be azzal, ami van :D

      Törlés
    5. Lesz még itt fincsiség abból is :D
      Bár annak kifejezetten örülök, hogy nem hatalmas palettákat dobott ki a cég, mert az valószínűleg úgy ahogy van felejtős nálam :D

      Törlés
  4. Kék lakk meg a citromsárgás tetszik, de inkább a topperek érdekelnek :) Kivétel a lila :P
    Csak jó lenne tudni azt is, hogy az Essence trendkiadásokból melyikek jelennek majd meg kicsi hazánkban.

    VálaszTörlés
  5. szerintem most a lakkok botrányosan csúnyák :DDD nem szeretem az ilyen tojásfesték színeket magamon. :D

    a lila csillámos fedőlakk viszont képről elég jól néz ki, nem tudom élőben mennyire lesz sűrű meg mennyire lesznek egyenletesek a csillámok, de díszítésre szerintem mindenképp megteszi.

    matrica is felejtős, utálom a disney törpöket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem abszolút nem tojásfesték színűek :O

      Törlés