2012. április 21., szombat

essence - Show Your Feet Barefoot Beauties

Sziasztok!

Gondolom sokan hallottatok, olvastatok már erről is, ez egy "lábas" trendkiadás most. :]

Forrás
Elvileg május-júniusra van kiírva, nem tudom, hogy itthon lesz-e, ha igen, mikor.


Bokaláncok:

Nem rossz, de én nem vagyok oda a bokaláncokért, általában idegesít, viszont karkötőnek el tudnám képzelni. :]

Körömlakkok:

21. Purple Party
22. Green Lagoon
23. Underwater Love
24. Coral Me Beautiful
25. Kiss Of The Mermaid
(Értelemszerűen nem a képek sorrendjében írtam, hanem a számok sorrendje szerint)

Kifejezetten tetszenek ezek a színek, olyan igazi kis nyárias érzést adnak.

Zselés csík strandpapucshoz:

Én azt vallom, hogy egy jó strandpapucs alapból nem töri a két lábujj közötti részt, de ha valakinek van egy, ami nagyon szép, de mégis, egy ilyennel talán megoldja a gondot. :]

Lábujjelválasztó:


Nekem ez kicsit érdekes a kialakítás miatt, de jópofa, és ha jól használható, hát mért is ne?! Bár volt ilyenem, nekem nagyobb szenvedés volt vele lakkozni a lábujjaimon a körmöt,mint nélküle, de biztosan van, akivel nem így van. :P
Forrás

Gélpárnák:
Forrás
Talán erre vagyok a legkíváncsibb, egyet biztosan be kell szereznem, legalább kipróbálni, hogy milyen.
Ezen kívül egyébként mást nem áll szándékomban megvenni, mert bár a lakkok szépek, de vannak hasonlóim, a többit pedig magamnak feleslegesnek tartom.



Nektek mi tetszik ebből a kollekcióból? Mi az, amit mindenképp szeretnétek beszerezni?


Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

7 megjegyzés:

  1. A turkiz bokalancert odavagyok, egesz nyaron szinte a bokamon van egy lanc, nalam alaptartozek. :D viszont eddig csak ezustot hordtam, de mindig is bejottek az ilyen fonottak is, iden ujitok. :P

    VálaszTörlés
  2. A körömlakkok közül tetszik a korallos-narancsos barackos, de más nem nagyon.

    VálaszTörlés
  3. A gélpárnát én is szeretném, a lábujjelválasztó nekem se vált be :D nem tudok úgy körmöt festenixD :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig bénáztam vele, hogy nyom meg nem kényelmes úgy tartani a lábam, törökülésben meg simán megoldom :D

      Törlés
  4. azok a lakkok *-*
    http://egyszerukormok.blogspot.com/2012/04/az-essence-fruity-kollekcioja-sajat.html?showComment=1335015160741#c1361016792595831427
    és a blogomon kint van a Fruity kollekció ;)

    VálaszTörlés
  5. Bizony,nekem van rohadtdraga flipfflopom is olcso is,mindegyik kitori a labujjkozomet.Ki fogom ezt a gel mutyurt probalni.Hol kaphato?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg Rossmannban és/vagy Müllerben kapható lesz nyáron ez, de már máshol is láttam hasonlót, csak nem ebben a márkában, de szerintem drogériákban az ilyen lábas részlegeken nézd meg :]

      Törlés