2012. április 26., csütörtök

essence - Ready for Boarding

Sziasztok!

Újabb essence trendkiadást szeretnék bemutatni Nektek, ezúttal a  "Ready for Boarding" névre hallgatót. :]

Elvileg egyébként június-július körül jelenik meg.


Szemhéjpúder paletta:


2 in 1 szemceruzák és ajak- és pirosítókrémek: 

Ceruzák:
- Destination Sunshine
- Via Airmail!

Krémek:
- Sending you Kisses
- Beauty On Tour

Körömlakkok:

- Peel Off Base Coat alaplakk

- Via Airmail!
- Destination Sunshine
- Sending you Kisses
- Beauty On Tour
- Exits On Your Right

Kiegészítők:

- Carry me home! neszeszer
- Carry me home! táskaszíj 
- Destination Sunshine test- és arctörlőkendő.

Nekem a neszeszer nagyon tetszik, de mivel van már, felesleges lenne megvenni, a többi nálam most nem keltette fel annyira az érdeklődésemet.... Nektek mik tetszenek ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, este új bejegyzés, de addig is szép napot és kitartás! Már csak 1 nap, és hosszú hétvége! ;]

15 megjegyzés:

  1. Sajnos (vagy nem? :D) ez megint egy olyan kiadás, ami nem fogott meg. Nem vagyok oda a pasztellszínekért, szóval a paletta, szemceruzák, körömlakkok kilőve.
    Az ajak-és pirosítókrémek érdekelnének, de igazából van épp elég pirosítóm, szájra meg amúgy sem nagyon használnék ilyen élénk színeket, de majd meglátjuk.
    Nekem is tetszik a neszesszer, de van már nekem is, szóval nem fogom megvenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem igazán, illetve 1-2 ékszeren tetszik, ha pasztell színek vannak, de ennyi.. Amúgy a paletta utolsó 2 színe nagyon tetszik :]

      Törlés
  2. pink és barack lakk szintén :D többi nem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mondjam, hogy meglepődtem?? :D
      (nem mondom, mert nem :D)

      Törlés
    2. :D
      jó lenne, ha már valamelyik kollekció tényleg kinn is lenne, lehessen má' türkiz lakkom végre :D soul sistába vagyok szerelmes leginkább.

      Törlés
    3. de hülye vagyok ebben nincs is türkiz, az a másik :DDD mindegy, akkor pink. :DD

      Törlés
    4. Nem baj, betudom az izgatottságnak XD

      Törlés
  3. Most a Manhattan-nek is van egy ilyen színű kábé. Én nem tudok vele mit kezdeni, hacsak nem extra erős, mármint ezekkel a világos színekkel. Úgyhogy nem vágtam magam hanyatt:D
    Körömlakkok közül az az almazöld megér egy ajtócsapkodást;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is ezen filóztam, hogy pl a szemhéjpúderek vajon mennyire pigmentáltak..

      Törlés
  4. A korall színű lakkot elfogadnám, de valószínűleg ebből sem fogok venni semmit :):P
    (A parfümöket akarom!:D)

    VálaszTörlés
  5. zöld és sárga körömlakk plusz a lip&cheek krémek kötelező darabok nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, majd akkor várjuk a beszámolókat! ;]

      Törlés