2012. április 27., péntek

essence parfümök

Sziasztok!

Gondolom, nem mondok újat azzal, hogy az essence jelentkezik 6 db új parfümmel, eddigi hírek szerint júniusban.

Nézzük az illatokat:
(jajj, ez de hülyén hangzik :D)

- Like A Day In a Candy Shop:


Illat: Barack, orchidea, tonkabab, vanília, pézsma, napraforgó, jázmin, orgona.

Nos, én ezt várom leginkább... A neve és az illatok miatt is, annyira érzem már az orromban, hogy milyen lehet, és ha olyan lesz, akkor nekem kötelező darab. :]
Nem szeretem a parfümöket sem halmozni, 2-3 rendes, és 4-5 minta szokott lenni nálam általában a "megengedett" mennyiség.

Like A First Day In Spring:


Illat: Ananász, narancs, mandarin, praliné, szeder, rózsa, szantálfa, pézsma, vanília.

Like S Girls's Night Out:


Illat: Mandarin, sárkánygyümölcs, rózsa, őszibarack, mandarinvirág, vetiver, vanília, pézsma.

- Like A New Love:


Illat: Mandarin, grapefruit, bors, babarózsa, jácint, rózsa, őszibarack, kávé, csokoládé, vanília,pézsma.

- Like A Walk In The Summer Rain:

Illat: Narancs, ciklámen, aldehid, görögdinnyefrézia, ózon, moha, cédrusfa, pézsma.

- Like A Trip To NeW York:


Illat: Kardámom, grapefruitrózsa, cédrusfa, fehér fa, borostyán.


Leginkább tehát az elsőre vagyok kíváncsi, de persze úgyis mindet végig fogom szaglászni és az dönt. 

Ti várjátok a parfümöket? Melyik a legszimpatikusabb így, leírás alapján?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét kívánok Nektek!

10 megjegyzés:

  1. Hat nem tudon... lehet jok, de a parfumokre kenyes vagyok. Nekem is van 3 db ami az "enyem", es evekig hasznalom oket altalaban, es nem is szivesen valtogatom. Van teli, nyari, meg atmeneti. :D
    mindenesetre egy szaglast megerne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak azért akarom már ennyire, mert úgyis fogyóban van, ami még megvan, így esetleg váltanék erre, ha van valami jó köztük :]

      Törlés
    2. Amúgy azt nem értem, hogy más elhasznál mellettem egy csomó parfümöt, én meg hiába használom minden nap, nekem 1 év a minimum míg elfogy :DD 50 milis Outspoken parfümöm is már több mint 1 éve van meg és azt használtam a legtöbbet, mert az az "átmeneti", de tavaly a nyári is az volt :DD A Pink Sugar 2 évig tartott (30 ml), bár abból szigorúan 1 fújás kellett hogy ne legyek tömeggyilkos. :D

      Törlés
    3. Hát nem tom, nem mondom hogy veled van a gond, sztem azért attól is függ, mennyire erős az illat, mert pl ami nem olyan erős, abból 2-3-at szoktam azért.

      Törlés
    4. A pinklsugar nagyon erős volt, abból érthető volt egy fújás mellett hogy lassan fogy, de pl Outspoken az nem annyira tartós, meg 2-3 fújást szoktam. És most tartok az 50 mili felénél. :D

      Ééés végre be is izzítottam a nyári parfümöm, a Miami Glow-t. :D Imádom, de az meg az életben nem fog elfogyni, mert 100 mili és etd létére elég tartós. :)

      Törlés
  2. Like S Girls's Night Out erre ugyanis benne van a sárkánygyümölcs. Volt egy limitált Labellom és az is sárkánygyümölcsös volt :DD és annyira szerettem :$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a másik nálam is, ami még nagyon felkeltette az érdeklődést :]

      Törlés
  3. Egyébként 1-2 kivétellel mindegyik nagyon jól hangzik. Persze annak, aki imádja az ilyen szirupos, édes, gyümölcsös illatokat. :D Tudom, hogy kb már mindenki utálja őket, mert a tinik túlzásba viszik a pinksugart, de ez nem az illat hibája, én attól még imádom őket. :D tudni kell viselni, és nem literszám önteni magunkra..

    VálaszTörlés
  4. Én már türelmetlenül várom. Így elsőre a Like A First Day In Spring és a Like A Walk In The Summer Rain tetszetős. De nyilván szaglászás után döntöm el melyiket veszem meg :P Ha ügyesen spórolgatok, lehet kettő is jön majd velem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is attól félek, hogy egynél nem tudok megállni :P

      Törlés