2012. április 18., szerda

essence - A New League


Sziasztok!

Remélem nem unjátok még ezeket a trendkiadásos bejegyzéseket, de gondolom aki igen, az nem kattint rá... ;]

Ma elsőként az "A New League" nevűt hoztam, lássuk mik is vannak benne:

Szemfestékek:

My Caddy Int The Wind, Happy Preppy, Oh De Prep

Lakkok:
01. My Retro Jacket's Red
02. Too Blue To Be True
03. Oh De Prep
04. Tommy's Favourite Green

Bronzosító púder:
Multi colour bronzing powder - Go Classy, Go Retro

 Szilikon hajgumik:

Vízálló szemceruzák:
01. Came - Saw and Conquered
02. Oh De Prep

Zsebhajkefe tükörrel:

Lip-Tint:
My Retro Jacket's Red

A szemfestékek közül a 3. tetszik, bár én jobban szeretem a por állagúakat, a lakkok nem rosszak, de szerintem semmi extra, a bronzosító jól néz ki, az ilyen hajgumikért nem vagyok oda, mert hamar szakadnak... :(
A szemceruzákból is lehetett volna szerintem legalább egy zöld, a hajkefe édi, de maradok a vaddisznómnál, a lip tint színe viszont nagyon tetszik, annak ellenére, hogy még mindig nem nagyon 
használok a számra semmit. 

Egyébként ez elvileg május-júniustól kapható, nem tudom, hogy itthon is lesz-e így ismét várom, ha valaki tud róla valamit!



Nektek mi tetszik, mi az amit mindenképp szeretnétek megvenni?

Egyébként ezek az újdonságos bejegyzések nem pótlások akarnak lenni, tehát nem az általam készített smink vagy köröm vagy bármi helyett van, hanem tényleg érdekel a véleményetek, és hátha valaki még nem látta.
Nem fogok minden újdonságról írni, leginkább az essence és a catrice új kollekcióiról szeretnék, meg ha esetleg valami nagyon felhívja a figyelmem. :]

Ma még jövök egy bejegyzéssel, addig is szép napot Nektek! 

6 megjegyzés:

  1. na ez az, amiből SEMMI nem tetszik :DD

    a bronzosító, meg a sötét krémes szemfesték, meg a kék lakk jó, de szinte ugyanilyenjeim már vannak másféléből.. :D sőt még olyan barnás lakkom is van. szóval ezt kihagyom. de amilyen szerencsés vagyok tuti ez fog bejönni hozzánk valami tökjó helyett... :D

    VálaszTörlés
  2. épp most akartam írni, hogy ha a szájfény színe lakknak lett volna megcsinálva, az szuper lenne mert nekem borzasztóak a sötét szájcuccok viszont a színe szép, de most nézem, hogy a lakk is olyan? :O először pirosnak néztem a lakkot, a szájfényben meg jobban kijön a pinkesebb árnyalat. mindegy, ha pink, akkor talán a lakk jön. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is pirosasnak tűnik inkább a lakk

      Törlés
  3. Én a krémes szemfestékekre kíváncsi vagyok!:D

    VálaszTörlés
  4. Nekem ebből semmi nem kell :D A parfümöket akarooom!!! :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra én is durván rá vagyok gerjedve :P

      Törlés