2012. április 17., kedd

essence - Fruity trendkiadás

Sziasztok!

Forrás

Elvileg ez lesz nálunk a következő, pontos időt itt sem tudok, így kérlek titeket, aki tudja, írja meg! :]
Forrás
Erről is sokan hallottatok már szerintem, de azért én is bemutatnám őket. :]

Köröm:
5 színes lakk, ilyen kis pici pöttyökkel, annyira nem fogott meg, talán a 2. tetszik picit.

01. Banana Joe, 02. Peach Beauty, 03. Very Cherry, 04. Kiwi a day, 05, Mashed Berries
(a képen a 3. és a 4. fel van cserélve, ez ne tévesszen meg senkit! :])

Scented top coat, ami elvileg illatosított, igazából érdekes meg minden, de én majd kivárom, ki mit mond róla.

Sealing top coat

nail fruits, na ez az ami nekem NEM. :]

Arc:

blush sorbet - nevéből adódóan egyértelmű :]
(Nálam szintén az egyáltalán nem kell kategória)

lip balm - egy picit azért érdekelnek, de attól tartok, csak az illata miatt.

eyeshadow sorbet - szintén egyértelmű, hát nem vagyok oda az ilyenekért, de ennél is a kivárás lesz, de nem fűzök nagy reményeket hozzájuk.

Összességében véve nem tűnnek rossznak, de nekem olyan kis "semmilyen" érzés, tehát nem vagyok túlzottan lázba, de azért nyilvánvaló, hogy jól megnézem őket magamnak. :]
Nektek mik tetszenek? 

Köszönöm a figyelmet, szép napot kívánok Mindenkinek, ma még jelentkezem egy bejegyzéssel.

11 megjegyzés:

  1. Lehet hogy gyümölcshiányom van és azért tetszik pár dolog, de amúgy valószínűbbnek tartom hogy kivárok egy jobb kollekciót, mert ezekből nagyon nincs szükségem semmire :)

    Na meg persze elborzaszt, hogy mindig mindenhol le van fosztva az Essence állvány -.-' szóval egy időre meg sem környékezem.

    VálaszTörlés
  2. Az utolso lakk tuti, meg talan a csillamos lila. A szemhejfestekekrol lattam mar swatchot de nem tudom, talan a barackos. Egyebkent semmi extra. Tudtommal a napokban vagy aprilis vegen jon ki (de hat mar aprilis vege van :D)

    VálaszTörlés
  3. nyul, igen, engem is annyira el tud tántorítani, mikor minden le van fosztva... :S
    Dorka, még csak közepe van inkább, nem? :P a szemhéjfestékek közül a középső tetszik, de szerintem nagyon beleolvadna a bőrömbe, annak meg nem sok értelme. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mar vege :D a kozepsonek nekem ilyen banan hanyas szine van kepek alapjan egy kis csillogassal

      Törlés
    2. Kész vagy :DD
      Banán hányás... :D Ezek után ha meglátom bárhol, garantáltan elmosolyodok... :D

      Törlés
  4. CSAJOK!!!
    én már találkoztam élőben ezekkel, a hétvégén post is lesz róla a blogomban!!! érdemes majd megnézni!! :)))
    Meg lesz REBLES ÉS SOUL SISTA IS!! ;)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És itt Mo-n vagy esetleg külföldön? :]

      Törlés
    2. sajnos külföld... :((

      Törlés
  5. Hát, nekem a 4. a 04. Kiwi a day lakk tetszik, tudod, az a lilás :DDD Tudom, tudom, 03. Very Cherry, de nem hagyhattam ki :D
    Amúgy ez jobban "megmozgatott", mint a Soul Sista... Ebben több dolog is van, ami nem kell, de azért megnézném a boltban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy valaki majd beleköt :]
      Nem találtam olyan képet, ahol a szám szerint van, vagy pedig rosszulértesült vagyok :P

      Törlés
  6. 2., és utolsó lakk tetszik így képről. :) Valószínű jönnek haza. :D

    VálaszTörlés