2012. április 10., kedd

Ékszereim

Sziasztok!

Már megmutattam egyszer, hogy hogyan tárolom azékszereimet, most pedig megmutatnám, milyen ékszerekről is van szó. :]

Csoportkép:


Nyakláncok:



A jobb felső denevért én csináltam süthető gyurmából, a barbicipős pontosan az, aminek látszik.. és a teáskanna is félig-meddig az én érdemem. :] (gondolom mondanom sem kell: körömlakk:D)

Karkötők:





A barbicipős-dobókockás is az én agyszüleményem.. :]

Medálok:


Fülbevalók, piercingek:




Egy kép erejéig kitúrtam a gyűrűket, hogy látsszanak a fülik. :]
És természetesen a + fülbevalók, amiket már láthattatok itt.


Ők pedig azok, amiket nagyon szeretek, de még nem tudom hordani, mert ki voltak tágítva a füleim, (mármint a lik :D) és még elég nagy, viszont a jobb fülemben van + 2 lyuk, a balban nincs... bár azt hiszem, érik, hogy a balba is kerüljön.. :]

Gyűrűk:


Nos igen, a gyűrűkből van a legkevesebb, még így is, hogy 4 állandó darab van.

És akkor azok, amiket úgy általában hordok hétköznapokon:






És bár szorosan nem ide tartozik, de ha úgy vesszük, belefér ebbe a témába, a hajcsatok + 1 gumi.
Viszonylag ritkán hordom őket a már említett okok miatt (homlok), pedig nagyon szeretem őket, főként a kis párducos masnikat. <3



És meg is mutatnám, mivel bővült tegnap a kis gyűjteményem:




Ezt a cuki karkötőt és hajcsatot kaptam 2 kedves barátomtól, és ők is csak tegnap kapták meg a karácsonyi ajándékukat, mert azóta nem találkoztunk.. :(

És itt kijelenteném, hogy ismét él az, hogy elég jól ismernek, és bár van, amit én vettem, de kb a háromnegyedét ajándékba kaptam, akár úgy, hogy kitalálták, akár úgy, hogy pl. ballagásra direkt szóltak tesóék, hogy nézzek X összegben valamit, és ők majd a pénzt adják rá oda, vagy megrendelik, megveszik, ha lehetséges.

Ti milyen ékszereket hordtok? Bizsut, ezüstöt, esetleg aranyat? Mint láthatjátok, nálam általában a bizsu és az ezüst a főszereplő, egy szem szivecskés arany medálom van, ami nagyon kedves számomra, de leginkább amiatt, akitől kaptam.
Minden nagyon fontos dolognál azt veszem fel amúgy, hétköznapokra pedig ezüst vagy bizsu. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot Minden Kedves Olvasómnak, és köszöntöm szeretettel a tegnap és ma feliratkozott Olvasóim, fantasztikusan jól esik, hogy így gyarapodunk! :]

6 megjegyzés:

  1. úúúú olyan rondazöld golyós nekem is van, ugyanolyan egy az egybe :DDD illetve már nem, mert szétbontottam meg újrafűztem.

    valami búcsúban nyertem asszem :D

    VálaszTörlés
  2. Ja és egy építő jellegű észrevétel: nem akarsz betenni a postokhoz oldaltörést, hogy egy-egy hosszabb cikket ne kelljen teljes egészében végigtekerni? Ha pl egy régebbihez akarok menni akkor gyorsabb lenne, meg áttekinthetőbb, meg így több post is elférne egy oldalon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többet alapból nem akarok, meg nekem úgy nem tetszik alapból, de majd kipróbálom aztán meglássuk :]

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szerintem tök jó, csak rohadt nehéz volt kilyukasztani úgy, hogy ne törjön szét :D

      Törlés