2012. április 10., kedd

DM - Zsákbamacska

Sziasztok!

Mint már mondtam, általában nem a dm-ben vásárolok, de van, amit csak ott tudok megvenni. Anyukának kártyája is van, de ő kb. még kevesebbet jár oda.
Több helyen olvastam, hogy van ilyen lehetőség, hogy bemész a dm-be és 100 pont fejébe kapsz egy "Zsákbamacska" csomagot, de eszembe sem jutott, hogy ezt megtegyem. Egészen máig. Kellett dezodor meg sminklemosó, amiket csak ott tudok megvenni, és bár azt hittem, nincs 100 pontunk, titkon azért persze reménykedtem.. :]

Megnéztük és volt kb. 160, így nagy örömmel vittem a papírt és kértem a pénztárostól. Nekem ő hozott egy tasakot, tehát nem az én kezemen múlt, hogy melyik lesz az, mi lesz benne.

És akkor bontsuk ki, nézzük meg, mi is volt az enyémben!

Már a csomagolásától oda voltam meg vissza, nagyon tetszik ez a kis cicusos tasak, meg is fogom tartani, és hasznosítani valamire!


Ez a kis szalagos megoldás is tetszett.


Naaa, bontsuk már!


Mi az? Mi az? MI AZ?


Kukk, máris de szimpatikus!


Na jól van, nem húzlak Titeket tovább, tényleg nézzük! ;]

Csoportkép:


Kuponfüzet, amit nagy valószínűséggel nem fogok felhasználni, akit érdekel esetleg, az szóljon! 


Parfümminta


Ekkorka, és ami nagyon szimpi, hogy pumpás! 


Egyébként az illata egész megtetszett.


Essence lakk. Ez az a szín, ami tetszett eddig, de nem éreztem "Klaus"-nak ezért nem vettem meg sosem, így viszont örülök neki.


Essence Black Mania szempillaspirál, sosem furdalt a kíváncsiság, mert ugye volt egy jó spirálom, de így örülök neki, mert szívesen próbálom ki az új dolgokat.


Miss Sporty szemhéjpúder duó, zöld színekkel, szintén tetszik, és remélem jó is lesz! :]


Kis fogkrém, ami tök jó szerintem, ha az embernek utazni kell valahova pár napra.


25%-os kedvezmény olyan parfüm vásárlása esetén, mint a parfümminta. Ami jól hangzik, de ennek még utánanézek. 


Egy Baleás kis füzet, ajándék termékmintával.



A minta.


És amire sokan vágytak, a fülbevaló.



Nekem egytől egyig minden termék tetszik, ami a kis csomagban volt, és nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy csupa olyat kaptam, ami tetszik, és használni is tudom! :]

Ti éltetek ezzel a lehetőséggel? Aki esetleg tud, de még nem tette, én azt mondom, ingyen (ok, 100 pontért, de ez ugye pénzbe nem kerül így szó szerint) nagyon megéri!
Aki élt vele, mit rejtett a doboza? 

Szeretnétek teszteket a termékekből?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát/jó reggelt, ki mikor olvassa. :]

11 megjegyzés:

  1. a körömlakkra irigy vagyok :)))))
    nekem még dm kártyám sincs....:( mondjuk nem sokat érnék vele hisz szinte sosem vásárolok dm-ben. mülleres vagyok inkább... :D meg DDA-s :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát itt rossmann meg dm van, Müller meg kb 1-1,5 órányira (attól függ, hogy itthonról vagy a munkahelyről nézzük), és én is csak az ilyen kis dolgokért megyek oda általában, szóval szerintem soha semmit nem csináltunk a kártyával csak rakattuk rá a pontokat :]
      A DDA-t nem tudtam mi, de most nézem, hogy van ilyen illatszer és vegyi áru bolt, akkor gondolom az :]

      Törlés
  2. nekem is kell ilyen, remélem van 100 pontunk. :D az a körömlakk annyira jó, pont olyan barack, amire számítottam hogy az avonos lesz, de nem ilyen lett(mondjuk az sem rossz azért):DD

    remélem sikerül beváltani, mert anyukám nagy dm-es és mindig élünk a pontokkal, elég jó kedvezményeket lehet velük igénybe venni, szóval remélem nem bánna 100 pont mínuszt. :D

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó kis dolgok lapultak a csomagodban :) Nekem sajna még nincs annyi pontom hogy kiválthassam :(
    Meddig tart egyáltalán ez az "akció"?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honlapon néztem, hogy a "készlet erejéig", és hogy minden dm-be 40 csomag van.. :S szóval ahogy nézem az érdeklődést, mindenki rá van mozdulva, szóval nem hinném, hogy sokáig :(

      Törlés
    2. Ó de kár :( Látom neked sem gyűlt össze elég :S majd talán a következő alkalommal, ha lesz hasonló lehetőség akkor hasznosítom a pontjaimat.
      Azért köszi az infot :)

      Törlés
  4. élnék ha lenne elég pontom=(:D

    VálaszTörlés
  5. Amúgy én azt hittem nincs, de mivel soha semmire nem váltottuk be, így meglett, és utólag annyira örülök, mert szerintem eddig kb. a legjobb kezdeményezés ez :]

    VálaszTörlés
  6. Fú, van 480 pontom, asszem ideje beváltani :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg ideje! :]
      De sajnos nem is emlékszem, meddig van ez a zsákbamacskás, csak hogy minden dm üzletbe 40 tasakot vittek.. :(

      Törlés