2012. április 19., csütörtök

Catrice újdonságok


Sziasztok!

Ezekről is olvashattatok már, de úgy vagyok vele, hogy sosem gond, ha többen kitesszük, mik várnak majd minket a boltokban, mert hátha valaki lemaradt, vagy átsiklott felette.

2 kiadásról lesz szó, a "Million Styles"-szal kezdeném, ami 8 darab speciális fedőlakkot tartalmaz.

Forrás

1. ¿Holo Qué Tal?!
2. Shake it! Flake it!
3. Million Dollar Baby
4. Miss Money Penny
5. Godfather Of Pearl
6. Have An Ice Day
7. Return Of Space Cowboys
8. No Smoke Without Fire

A 2. pelyhes lakk, ezen kívül a 3. és a 7. tetszik még, de úgyis élőben dől el, ha nálunk is kapható lesz.

A másik kollekciót pedig "Revoltaire" névvel látták el:

Lakkok:


1. Attracting Camouflage
2. Colour Of Honor
3. Innocent Toxin
4. Colour Bomb
5. Mission Lilac

Rúzsok:


1. Nude Alarm
2. Colour Bomb
3. Bloody Red

Rúzsecset:


Pirosító:


4 részes szemhéjpúder paletták:

Megmondom őszintén, hogy ezeknél a csomagolás lopta be magát a szívembe, nagyon közel állnak hozzám az ilyen minták, a lakkokból az első és az utolsó tetszik, de nem hiszem, hogy venni fogok, a nude rúzs így képről nagyon bejön, már egy ideje gondolkodom rajta, hogy vegyek, annak ellenére, hogy eddig nem nagyon használtam rúzst/szájfényt. Az ecsetre azt hittem eleinte, hogy szemhéjpúderecset, és meg is örültem neki.. :]
A Paletták pedig szépek, a 2. egy picit jobban tetszik, mint az első, de mivel spórolni szeretnék, és nem akarom halmozni sem a cuccaim, csak akkor látok esélyt rá, hogy megvegyem valamelyiket, ha szerelem első látásra, és aztán többedik látásra is. :]

Nektek mik tetszenek ezekből a kiadásokból, mi az amit szeretnétek beszerezni?

Itt is, aki esetleg tud pontos (vagy nem annyira pontos) dátumot, ossza meg velünk, mert ezekről ahogy én értesültem, az első április, a második pedig május-június.

Köszönöm a figyelmet, ma még jövök egy bejegyzéssel. ;]

13 megjegyzés:

  1. Úúú, én jelenleg keresem a tökéletes vörös rúzst magamnak, szóval ezt a Bloody Red-et majd meg kell vizsgálnom :)
    De azt el kell ismerni, hogy a csomagolás tényleg szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy nekem ez már az a nagyon sötét kategória, de aztán élőben meg lehet, hogy tök máshogy néz ki :]

      Törlés
  2. Vajon kapható lesz-e nálunk? Korall színű rúzs, lakk... AKAROM!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért remélem, ha másért nem legalább megnézni őket :P

      Törlés
  3. itt is szintén a pink lakk kell, nagyon rá vagyok indulva az ilyen szép pinkekre, amik nem barbie stílusúak, vagy szövegkiemelő színűek. :D

    VálaszTörlés
  4. A Milliont láttam már, csodaszépek :)) és a Revoltairet is :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel még az essence mágnessel sem találkozhattam, így nem is tudom már mit higgyek el és mit ne, hogy mi hol lesz... Szóval csak reménykedem, hogy valaha én is látom őket majd :DD

      Törlés
  5. Húú de jó kis cuccok... :o gyönyörűek a lakkok... jaaaaj és a középső rúzs, na meg a rúzsecset...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye nem vagyok valami nagy rúzsos, de szeretnék valami szép, de olcsó nude rúzst, de élőben is látni kell, csak olyan dilemmában vagyok, hogy mi van, ha megveszem, mert tetszik, de nem áll jól.. :(

      Törlés
    2. Picike korrektort kenj ujjal ajakapolos szadra, meg esetleg ra vmi rozsaszines vagy barnas valamit, es ugy mar latod h mire szamithatsz. Termeszetesen ne utcai viseletkent tedd ezt, hanem csak otthon szinproba miatt. :D

      Törlés
    3. Nem azzal van a gond, hogy nem tudom, mire számíthatok, hanem valószínűleg nem fog minden árnyalat jól állni, szóval hogy ne legyen túl világos vagy túl sötét stb, majd keresek valami kis arany középutat :D

      Törlés
  6. A lakkok, a nude rúzs, a pirosító.. kell :D

    VálaszTörlés