2012. április 25., szerda

Catrice - Coolibri trendkiadás

Sziasztok!

Ma is egy trendkiadással jöttem, ezúttal a Catrice "Coolibri" névre hallgató kollekcióját szeretném megmutatni Nektek.

A színek is jók (kivéve ugye a sárgát, amit nem szeretek, de ettől eltekintve az is szép), és a csomagolás valami istenien szép. A kolibriket imádom, de ugye az ember csak a csomagolásért nem vesz meg dolgokat... :]

Na, nézzük is, miket találhatunk:

Coolibri Eyeshadow Pen:




 

- Precious Nectar
- Virgin Forest
- Exotica
- Birds Flying High

Coolibri Ultimate Nail Laquer:




- Birds Flying High
- Twist Of Lemon
- Abloom
- Exotica
- Virgin Forest

Coolibri Nectar Gloss:



- Birds Flying High
- Feathery Pink
- Georgous Blossom
- Exotica

Coolibri Colour Refreshing Lip Balm:


Coolibri Golden Glow Eyeliner:
- Precious Nectar

Coolibri Jelly Cheek Tint:
- Abloom

A szemhéjfestékekből az első kettő és az utolsó eddig képen nagyon tetszik, valamint a szemhéjtusra leszek nagyon kíváncsi, de persze a többi is szimpatikus. Remélem, nálunk is kapható lesz, igazi kellemes, üdítő nyári színek szerintem.

Nektek hogy tetszik? Melyik termékek tetszenek ebből a kiadásból? Mi az amit mindenképp megvennétek? Szeretitek egyébként a kolibriket? Szerintem nagyon szépek, és ütős lett ez a csomagolás, elegáns, de mégis könnyed, nyárias. 

Köszönöm a figyelmet! Este még jelentkezem egy bejegyzéssel, de addig is kellemes napot Mindenkinek!

Forrás




Friss: Egy kis kedvcsináló, KATT!

18 megjegyzés:

  1. Türkiz lakk itt is bejön. A többi nem igazán fogott meg.

    Kolibriket meg imádom, csakúgy, mint az összes madarat (én még a tyúkokat is szeretem :DD).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvenni azért én sem fogom mindet, ami tetszik nagy valószínűséggel, csak már annyi lakkom van, hogy mindig azt mondom, nem lesz több.. (és valahogy mégis hozzám kerül, ha nem veszek, akkor kapok vagy megöröklöm :DD)

      Törlés
    2. Én nem igazán érzek bűntudatot a lakkok után, pedig volt, hogy én is mindig megfogadtam. Most az a 300-700 ft havonta nem akkora összeg, meg legalább tudom őket variálni, díszíteni stb. :)

      Törlés
    3. Nem a bűntudat, hanem hogy már nem férnek el szegénykék, és inkább majd mást akarok venni, pl csillámos tus meg amik a listán voltak :]

      Törlés
    4. Hát én sem bővelkedek helyben, de amíg tudok közlekedni a lakásban, addig ez sem érdekel. :DD

      Arany meg pezsgőszínű tusom meg már van, így az sem mozgat. :(

      egyébként lehet hülye kérdés, de a nectar gloss az mi??? :D mert szájfénynek a kék érdekes lenne, de tus meg van külön... :D

      Törlés
    5. Ezen gondolkodtam én is :DD

      Törlés
    6. Na, Lollynál válaszra leltem:

      Lolly írta...
      a kék szájfények nem nagyon szoktak kékek lenni, inkább csak a fényük lesz ilyen hideg kékes hatású (fogat fehérít :D)

      Törlés
    7. mondjuk nekem van egy kék szájfényem (essence surfer babe) de az nem ennyire neon kék :D és tényleg nem látszik a színe, csak gyönygházasan csillog

      Törlés
  2. A csomagolás tényleg dizájnos, de ebből a kiadásból semmi sem fogott meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(

      Gondolom elég erősnek tartod a színeket, nem?
      Mert nekem is van, ami pl. tetszik, de meg nem venném, mert magamon nem tudom elképzelni sem :S

      Törlés
    2. Sajnos én túl sok színnel vagyok úgy, hogy "erős" és nekem szerintem nem állna jól :S Inkább a pasztell színekhez nyúlok, ha nyúlok.
      De amúgy nem tartom rossznak ezt a kiadást, csak én nem találtam olyat amit használnék belőle :)

      Törlés
    3. Azért a helyedben kipróbálnám, legalább 1 lakkal vagy valami :]
      Hátha mégis ;]

      Törlés
  3. A csomagolás tényleg tetszetős, a termékek közül viszont a zöld lakk az egyetlen, ami esélyes a beszerzésre. Bár a Catrice lakkokról meg elég rossz véleményeket olvastam :( Vannak még szép dolgok, de úgysem használnám.

    Off: ha a blogomban hivatkozom rád, akkor milyen néven tegyem? Keresztneved, vagy a nickneved, vagy más esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én lakkot még nem próbáltam, csak a mattot, de amúgy én olyan jókat is rosszakat is olvastam... :S

      Akár Klau, vagy Craptrash, vagy Crap, ami Neked szimpatikusabb :]

      Törlés
    2. Oké :)
      Am még mindig nem jelent meg a kommented :( Megírod még1x? Vagy akár ide is leírhatod.

      Törlés
  4. Szép csomagolás, de nekem a színes tusok hiányoznak nagyon belőle pl egy türkiz. A szemhéjfestéktollakat én meg nem tartom praktikusnak valahogy olyan idegenek számomra, szval nálam ez a kiadás felejtős. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kíváncsi vagyok rá nagyon, bár eddig csak egy hasonló vált be, a többi nem igazán :(

      Törlés