2012. április 22., vasárnap

10 érdekesség rólam

Sziasztok!

Egy kicsit személyesebb bejegyzéssel készültem, remélem szeretettel fogadjátok.

1.Imádom a nyers tésztát, kiskoromban egyszer annyit megettem belőle, amikor anyukám sajtostallért sütött, hogy 2 napig fájt a hasam.

2. Nem bírom elviselni, ha koszos a lábfejem, ha nyáron homokos/sáros lesz, nagyon tudok szenvedni miatta.

3. Imádom az egereket, patkányokat, hörcsögöket, mindenféle rágcsálót.

4. Utálok korán felkelni, reggel kb. fél órán át zombi üzemmód van, és bármilyen hülye beszélgetést lehet velem folytatni, egyszer annyira kómás voltam, hogy kérdeztem otthon, hogy mit vegyek fel, és a szokásos "wc-ajtót" választ hallva, elindultam, hogy felveszem.. Szóval csak ennyire szoktam kómás lenni reggel. :]

5. Szinte minden kaját (már ami nem csokis meg nem édes) képes vagyok sajttal enni.

6. Rengetegszer mosok kezet, mert zavar, ha ragacsos, trutyis a kezem.

7. Régen nagyon sértődékeny voltam, mostanában pedig birkatürelmem van, viszont ha valaki kihoz a sodromból, jobb ha nagyon gyorsan eltűnik a szemem elől.

8. Kicsiként azt hittem, az öleb azért öleb, mert megöl... :D

9. Nagyon sokáig nem voltam kibékülve az alakommal, viszont a fenekemet mindig szerettem, ne kérdezzétek miért, de az volt az egyetlen, amin sosem nem akartam változtatni.

10. Ovis korom óta szerelmeim a tetoválások és a piercingek, mindig imádtam a különc embereket, és már akkor tudtam, hogy nekem is lesz. (Bár ezek mostanában igencsak elszaporodtak.)

Nektek van esetleg olyan hülyeség, mint nálam a koszos láb - "fóbia" vagy kiskori hülyeség, amin felnőttként elmesélve mindenki röhög? :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot Nektek! 

25 megjegyzés:

  1. Engem nem az zavar, ha koszos a lábfejem, csak az irritál, amikor homokos. Na ilyenkor mintha vizionálnám, ahogy a sok kis homokszemcse karistolja a lábamat, áá, nagyon rossz. Kb olyan érzést vált belőlem ki a dolog, mint amikor körömmel karistolják a táblát.
    Kiskoromban egyszer anyáék vettek egy grillcsirkét, de én nem kértem belőle. Nem igazán értették mi a bajom, kínáltak mindenféle részével, aztán a végén kiderült, hogy azért nem akartam enni, mert túlságosan hasonlított az "igazira" (az élőre).
    Fú, lehet, hogy ellopom tőled ezt a 10 érdekesség dolgot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan :]
      Örülök, hogy nem csak nekem van ilyen homokosláb-iszonyatom :DD
      A csirkés aranyos, én leginkább csak csirkét meg pulykát eszem, de a pulykából a sonkát, csirkéből meg mellet vagy esetleg combot, azt is miszlikre tépkedve.. Hülye dolog, és nem tudom megmondani, miért.. :D

      Törlés
    2. Am az a vicces, hogy nem lettem vega, vagy ilyesmi, és ráadásul nem csak ilyen csirke-pulyka evő vagyok, simán eszek sertést vagy marhát, sőt, múltkor még a szarvast is megkóstoltam O.o Hozzátartozik a dologhoz, hogy bár imádom az állatokat, de egyszerűen szeretem a hús ízét, ezért nem is tudnék, de nem is akarok lemondani róla.

      Törlés
    3. Nálam valószínűleg szintén ez van, hogy a tudat hogy állat, viszont valamiért a csirkére nem úgy tekintek.. :D Szerencsére, mert nagyon szeretem. Viszont disznót csak nagyon ritkán eszem, akkor is csak ha nagyon jól van megcsinálva :]

      Törlés
  2. Koszos lab fobia szinten :D en akkor kepes vagyok leonteni asvanyvizzel, vagy nyilvanos kutban megmosni :D ez van :DD

    Patkany, ragcsaloimadat szinten, mar evek ota tervben van a patkany tetko, de meg nem sikerult veglegesen megtervezni :( sokfele van a tarsolyomban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja es ez a koszos kezre is igaz, en is allandoan mosom, ha meg nincs ra lehetoseg, akkor fertotlenito gellel kenem

      Törlés
    2. Az mindig van nálam, de szerencsére ált. meg tudom mosni :D

      Törlés
  3. Én meg pont a fenekemet utálom xD wáááá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, erre mindenki azt mondja, hogy ritka. :D
      Ellenben sokáig minden mást utáltam..

      Törlés
  4. én is imádom a nyers tésztát, főleg az édes élesztős tésztákat nyamnyam:D meg én is utálom nyáron, ha koszos a lábfejem, nem is szeretek nagyon papucsban meg szandálban mászkálni a városban emiatt. meg én is folyton kezet mosok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En az elesztot imadom enni magaban :D

      Törlés
    2. Az élesztőseket meg édeseket nem, csak a sósakat :D (meg a főzetlen levestésztát is :DD)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Hát érted, a hajszárító megszárítja a hajat, a porszívó felszívja a port, ez alapján a kis 4 éves agyamnak az öleb meg egy eb volt, ami megöl :DD

      Törlés
  6. Bírom ezeket a személyes bejegyzéseket. :) Én kiskoromban azt hittem attól nő a kiskutyánk, hogy éneklek neki (Tavaszi szél vizet áraszt+Edda kombó), mert mindennap énekeltem és nőtt ugye... :) Hát, voltak gondok nálam is... :) Öleb - ez nagyon ari!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ez is milyen aranyos, amit írtál :]

      Törlés
  7. Nálam a nyers goffri tészta a kedvenc :D
    Én amúgy a szemem szeretem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, az is fincsi :P (na meg a muffin, meg bárminemű süti tésztája amibe nincs élesztő)

      Törlés
  8. rágcsálók :), saaajt, tetoválás,piercing <3 - bár azok is csak akkor, ha nincs túlzásba víve és igényes.

    már szinte kórosan kakaó függő vagyok :D rosszullétig tudom inni.
    én pillanatnyilag kevés olyan dolgot tudok magamon felsorolni, amivel elégedett lennék, de igyekszem ezen változtatni. éljen a sport :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kakaóval régen voltam így, mostanában nagyon ritkán iszom, de nem tudom, mért. A tetkók meg persze bizonyos szintig ;]

      Törlés
  9. 1. Nem szeretem a nyers tésztát és a nyers krumplit se, attól is rosszul vagyok, ha látom, hogy más eszi :D
    2. Szintén, és nálam ez pont olyan, mint a hajas téma, a hideg ráz :DD
    3. Kígyó, pók, cápa jöhet, ... de félek, a békától, az egértől, galambtól, haltól és a pulykától :D
    4. Korán kelni utálok, a kóma nem jellemző, csak néha.
    5. Imádom a sajtot, de én a tejföllel vagyok így, rántott húsihoz, szendvicsen vaj helyett és a húsi levesbe nyammm :)
    6. Nekem is kézmosási mániám van, még akkor is ha nem csináltam semmi olyat, biztos ami tuti.
    7. Nálam ez fordítva van, régen voltam türelmesebb és most kezdek idegbeteg lenni :)
    8. Ez ari, most nem jut eszembe nekem mi volt ilyesmi :)
    9. Én nem voltam és nem is vagyok, de ez van :)
    10. Én is szeretem őket, van tetkó és piercing is .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, a nyers krumplit is szeretem :D

      Törlés
    2. Ugye, ugye, tudom én, a 2 együtt jár :)

      Törlés