2012. március 11., vasárnap

Tavaszi (és talán kicsit nyári) kívánságlista

Sziasztok!

Megosztanám Veletek, miket szeretnék a tavasszal venni/kapni/beszerezni, mindegy milyen formában, magaménak tudni. :]

Nem titok, hogy már régóta szeretnék "pelyhes" körömlakkot, de eddig erre nem volt lehetőségem.

Szépségápolás:
-Tehát a number 1. a pelyhes lakk, egész konkrétan az essence új szépsége:


-A másik, amit mindenképp szeretnék megvenni az újak közül, a csillagos mágnes:



-Szeretnék egy új nude és egy kék lakkot, és talán az új kétvégű lakkból a kék is hazajöhetne velem egyszer, valamint szeretnék egy igazi szép piros lakkot beszerezni. Ezek a "még ráérnek" kategória tagjai inkább.

Ide szándékosan nem teszek képet, mert alkuképes vagyok a márkával, de gyanítom mi lesz a vége... :D

- Szeretném kipróbálni a Garnier BB krémet az elkövetkezendő 2-3 hónapba, remélem meg is tehetem majd..


Ruhák:
- Mivel mindig farmer vagy fekete színű nadrágokban vagyok, szeretnék egy közepes világos szürke nadrágot és/vagy egy világosbarna-homokszínűt.



-Ezenkívül szeretnék egy ballonkabát-szerűséget bézs vagy szürke színben, egyszerű az ok: nincs vékony kabátom, csak 2 blézer szabású kis felsőm.


- Nyárra muszáj lesz vennem 1-2 rövidnadrágot, mivel egy "utcai" rövidnacim van, mert tavaly nyáron inkább itthon voltam, így elég volt egy, viszont mivel minden nap menni kell majd dolgozni, kénytelen leszek párat beszerezni. :]
Ez majd még formálódik, milyen legyen.

- Szeretnék egy egyszerű, egyszínű (semleges színű) hegyesorrú balerina cipőt.

Pl ez tökéletes lenne a masni nélkül..

- Szeretnék egy elegánsabb cipőt is, mert szégyen, de már jó ideje nincs.
Ebben is alkuképes vagyok... :D

Ennyi lenne az én kis kívánságlistám, a rövidnadrágok ugyebár még ráérnek, a balerina és a cipő is.

A képek jelzésértékűek, és szinte minddel úgy vagyok, hogy nincs kötött elképzelésem, ha meglátom, és megszeretem, akkor jó, ha nem, akkor keresgélek tovább. :]

A pelyhes lakk és a mágnes az elsődleges cél holnap (ajánlom, legyenek kipakolva a cuccok, mire odaérek... :D), a többi mivel eddig ráért, még várhat is akár. :]

A BB krém is várni fog még szerintem, de nem gond, elvagyok még nélküle, hisz eddig is nélküle éltem, de mivel már leírtam, miket szeretnék megvenni/megkapni, remélem az univerzum majd segít nekem! :D

A kabát és nadrág pedig igazából az sem zavar, ha turis, ha szép és jó állapotú, hiszen már nem egyszer vettem vadiúj, címkés ruhát a bolti negyedéért akár.

Ti miket szereztek be az új essence cuccokból? Miket szeretnétek venni tavasszal/nyáron?


Aki esetleg még nem jelentkezett a nyereményjátékra, az még 20. 13:00ig megteheti ITT.

Egyébként ma kipróbáltam a ricinusolajas pakolást, holnap beszámolok róla, remélem azért elsőre pozitív élményekkel, még a fejemen van, szóval csak remélem, hogy szépen kijön... :]


Köszönöm szépen a figyelmet, kellemes estét Mindenkinek!

10 megjegyzés:

  1. Homokszinu gatya, balerina, alkalmi cipo, pelyhes, magnes detto :DD meg kene egy komplett vizsgazos bankettezos megjelenos outfit is de ezt csak muszajbol :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk nekem sincs csak az érettségi kosztüm, de kényelmi okokból lemondok róla inkább,bár remélem mostanában nem is lesz szükségem rá :D

      Törlés
  2. Húú a pelyhes lakk nekem is jöhetne :D Meg valami szép korallos és mentás lakk is :)

    Amúgy turiban nagyon jó cuccokat lehet kifogni, ha van türelmünk hozzá. Épp a héten vettem egy Zara TRF nacit mindössze 1555-ért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, már nem bírok magammal, és annyira kileszek, ha nem tudom még megvenni :DD

      Gyanítom, onnan lesz ha naci nem is, de kabát valószínű.
      Bár jó lenne, ha lennének nadrágok is, én is a hét elején 4000-ért vettem ott 3 márkás pólót, aminek darabja több lett volna.. :]

      Törlés
  3. Kevés olyan dolog van, ami ne tetszene az új Essence termékek közül.. :D BB krémen is gondolkodom már régóta, nagyon sok helyen olvastam róluk és már ki is néztem egyet, amit majd megrendelek hamarosan :) Átmeneti kabátra nekem is szükségem lenne, de még nem találtam olyat amire azt mondtam volna hogy NA EZ KELL! :D ha lesz is olyan, tuti csillagászati áron kapható. Ugyan így vagyok a balerina cipővel is.. Most hogy jön a jó idő nézelődöm új felsők, rövidnadrágok na meg egy normális fürdőruha után is. Nekem kb. ezek a tavaszi/nyári kívánságaim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az essenceből semmit nem kaptam ma... A többi ráér, ebbe sem halok bele, de nagyon nagyon dühít... :S

      Törlés
    2. Müller: Március 8.
      Rossmann: Március 12.
      Essence állvánnyal rendelkező DM-ek: Március 22.

      Valószínűleg ez üzletenként eltérhet pár nappal.. :S Ne csüggedj :)

      Törlés
  4. Sziaa, nekem már van pelyhes lakkom, gyere a blogomra és nézz körül, ha tetszett íratkozz fel ♥ :) a blogod szupeerr :)

    http://egyszerukormok.blogspot.com/2012/03/fekete-pelyhes-korom.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, csak akkor miért írnak konkrétat, mért nem mondják azt, hogy 12-20 között... mert Diának meg azt mondták, hogy jön áru, de lehet csak jövöhétre teszik ki, nekem meg, hogy már holnap kint lehetnek... :D

      Törlés
    2. kiszámíthatatlanok, mondjuk tényleg nem értem, hogy ez mire jó... -.-

      Törlés